Grunneger peerdewichter kletspraat topic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: Grunneger peerdewichter kletspraat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:44

Wat vervelend zeg, Jannicke. Ik zou dat nooit kunnen, een paard verkopen. Maar balen dat het niet klikt met rijden. :(:) Wat is precies het probleem?

Lizet :(:) Gaat ;t al wat beter met Joe en jou?

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 15:46

Hetzelfde nog steeds..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 16:16

Ik heb ook een paard te koop staan om dezelfde reden. Het is ook knap als je dat durft toe te geven en het paard, ondanks dat je van hem of haar houdt, een toekomst met iemand gunt waarmee het wel klikt :j

Weet iemand hoe lang een zwelling bij een voet-kneuzing duren kan? Het is nu een week geleden gebeurd, nadat de huisarts me naar het ziekenhuis had gestuurd voor een foto en zij geen breuk hebben vastgesteld, ben ik gewoon weer naar huis gestuurd. Nu las ik op internet dat er een drukverband om had gemoeten.. is dus niet gebeurd. Nu ben ik een week verder en de voet is nogsteeds gezwollen (kreeg gister mn rijlaars niet eens aan) en erg pijnlijk en heet. Is het wijs om er alsnog een drukverband om te doen denken jullie?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:28

Claudia, kun je niet even bellen en navragen? Want het lijkt me idd handig dat daar een druk verband om was gekomen.. En vooral met je voet omhoog, tegen de zwelling.. Misschien kunnen ze alsnog een drukverband aanleggen en hopelijk word het snel beter!

Jannicke, wat een onwijs mooie fjord! Heb echt niks met fjorden, maar dies erg gaaf!
Jammer dat je hem verkocht hebt en er nu zelfs spijt van hebt! :(:)
Vervelend dat het met je nieuwe paard niet klikt tijdens het rijden!

Vind het wel erg dapper van mensen die idd hun paard verkopen omdat het niet klikt.. Want dan hou je dus zoveel van je dier dat je hem een fijnere baas gunt waar het wel mee klikt :) Erg knap!

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:29

Heeft iemand nog intresse in 1 jarige fjorden hengst ?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 16:34

tja, ik ben niet zo'n dokter-ganger.. alleen als het ECHT niet meer gaat haha.

Een fjordje kan ik helaas niks mee (kan ik meewandelen hihi). Nog iemand interesse in een 7-jarige nrps-dressuurruin v. florencio?

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:39

kaatje89 schreef:
Claudia, kun je niet even bellen en navragen? Want het lijkt me idd handig dat daar een druk verband om was gekomen.. En vooral met je voet omhoog, tegen de zwelling.. Misschien kunnen ze alsnog een drukverband aanleggen en hopelijk word het snel beter!

Jannicke, wat een onwijs mooie fjord! Heb echt niks met fjorden, maar dies erg gaaf!
Jammer dat je hem verkocht hebt en er nu zelfs spijt van hebt! :(:)
Vervelend dat het met je nieuwe paard niet klikt tijdens het rijden!

Vind het wel erg dapper van mensen die idd hun paard verkopen omdat het niet klikt.. Want dan hou je dus zoveel van je dier dat je hem een fijnere baas gunt waar het wel mee klikt :) Erg knap!

Ik heb ook niets met fjorden, maar vind die van jannicke ook erg mooi!

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:47

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:48

Claudia, je hoeft ook niet meteen heen? Je kunt iig bellen of dat dat een normale gang van zaken is omdat je nu zoveel last hebt... Maar je doet wel alles wat je normaal ook deed? Want dat raad ik je wel af := Ik heb ook ooit een keer m'n enkel flink gekneusd gehad en was ook flink eigenwijs en heerlijk doorlopen... nou heb er in totaal wel 1,5 jaar last van gehad...

Pummer, nee heb genoeg aan 1 pony :D

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:57

Wat balen dat iemand echt een klik heeft met het rijden, ik zou juist een iets werkwilliger paard willen dan Jiskefet

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:22

meiden ik voel mij even heel dom

kom er net acher dat het gister de 5e was.
dus gaan mijn vriend en ik nu 7 maand.. waren we gister helemaal vergeten haha

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 17:38

pummer12 schreef:
meiden ik voel mij even heel dom

kom er net acher dat het gister de 5e was.
dus gaan mijn vriend en ik nu 7 maand.. waren we gister helemaal vergeten haha

haha kan gebeuren :+

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:00

Jannickee schreef:
Ja het is echt een knapperd! Omdat ik verder wou in de springsport, en geen geld had voor 2 paarden. Maar dat was de grootste fout die ik ooit heb gemaakt

:(:)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:00

MightyJoe schreef:
Hetzelfde nog steeds..

:(:)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:01

Leorah schreef:
Ik heb ook een paard te koop staan om dezelfde reden. Het is ook knap als je dat durft toe te geven en het paard, ondanks dat je van hem of haar houdt, een toekomst met iemand gunt waarmee het wel klikt :j

Weet iemand hoe lang een zwelling bij een voet-kneuzing duren kan? Het is nu een week geleden gebeurd, nadat de huisarts me naar het ziekenhuis had gestuurd voor een foto en zij geen breuk hebben vastgesteld, ben ik gewoon weer naar huis gestuurd. Nu las ik op internet dat er een drukverband om had gemoeten.. is dus niet gebeurd. Nu ben ik een week verder en de voet is nogsteeds gezwollen (kreeg gister mn rijlaars niet eens aan) en erg pijnlijk en heet. Is het wijs om er alsnog een drukverband om te doen denken jullie?

Een kneuzing duurt vaak langer dan een breuk :Y) Cas is nu denk ik voor het laatst 2/3 maanden geleden op mijn voet gaan staan en 't is bij mij nog steeds blauw.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 20:05

Jorinda__ schreef:
Leorah schreef:

Een kneuzing duurt vaak langer dan een breuk :Y) Cas is nu denk ik voor het laatst 2/3 maanden geleden op mijn voet gaan staan en 't is bij mij nog steeds blauw.

Jiske is eens op mijn grote teen gaan staan, na een jaar was de teennagel weer een teennagel

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 20:13

ja breukjes in mn voeten heb ik vaker gehad (mijn voeten zijn nou ook niet bepaald meer pronkstukken van mij :P beetje scheef, ook blauwe nagel gehad enz). Heb er nooit iets aan laten doen (gaat wel weer over voordat ik een oud kereltje ben zeg ik :P)

maar nu blijft het gewoon steeds weer dik worden... ik ben wel wat eigenwijs idd, ga geen hele dag op de bank zitten met mn achterpoot omhoog (lukt ook niet als je een kindje en een varken (vriendje) in huis hebt ;)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:35

en hoe gaat het nu claudia??

Pf ik weet echt niet wat ik moet doen... De klik is er echt niet tussen mij en mijn paard. Maar ik vind het zo moeilijk hem te verkopen ..

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:02

Claudia, logisch dat stil zitten dan moeilijk gaat! Hopelijk gaat het snel beter! Mijn voeten zijn ook verschrikkelijk lelijk, dus open schoenen vind ik ook niet echt charmant bij mij :=

Lizet :(:) Snap dat dat heel moeilijk is, maar jullie moeten beiden wel gelukkig zijn!

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:19

emma525 schreef:
overal heb je helaas rotte appels tussen zitten

Helaas maak ik dat nu ook mee
En heb ik er vandaag een gekocht :P
Gedeeltelijk beetje rot

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:22

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:26

Corina, jammer dat ze te koop zijn..

Ik heb vanochtend gereden en ging voor m'n gevoel wel erg goed.. Tot ik weer een proefje ging oefenen, dan ga ik toch te gehaast rijden en niet netjes... Dus daar moet ik nog even goed op oefenen, want de 16e is m'n 1e officiële wedstrijd....

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:36

Gewoon rijden zoals je altijd doet
Lekker ontspannen op je paard :)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:36

Haha ja, maar dat is ook m'n probleem :P Kan er nogal slecht tegen als er veel mensen staan te kijken :P Maar daar moet ik gewoon aan wennen...

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 14:46

Hallo! :wave:

Even helemaal bijgelezen, ga nu weer actief meedoen O:)

Jannicke, ik herinner met nog dat jij een fjord had inderdaad! Maar volgensmij was dat niet dezelfde, of wel? Zaten we nog in de 2e dacht ik? :oo

Corina, wat zonde dat ze te koop staan zeg! Is inderdaad een hele mooi merrie :(:)