Wat is precies het probleem?Lizet
Gaat ;t al wat beter met Joe en jou? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat is precies het probleem?
Gaat ;t al wat beter met Joe en jou?

Erg knap! kaatje89 schreef:Claudia, kun je niet even bellen en navragen? Want het lijkt me idd handig dat daar een druk verband om was gekomen.. En vooral met je voet omhoog, tegen de zwelling.. Misschien kunnen ze alsnog een drukverband aanleggen en hopelijk word het snel beter!
Jannicke, wat een onwijs mooie fjord! Heb echt niks met fjorden, maar dies erg gaaf!
Jammer dat je hem verkocht hebt en er nu zelfs spijt van hebt!
Vervelend dat het met je nieuwe paard niet klikt tijdens het rijden!
Vind het wel erg dapper van mensen die idd hun paard verkopen omdat het niet klikt.. Want dan hou je dus zoveel van je dier dat je hem een fijnere baas gunt waar het wel mee kliktErg knap!
Ik heb ook ooit een keer m'n enkel flink gekneusd gehad en was ook flink eigenwijs en heerlijk doorlopen... nou heb er in totaal wel 1,5 jaar last van gehad...
Leorah schreef:Ik heb ook een paard te koop staan om dezelfde reden. Het is ook knap als je dat durft toe te geven en het paard, ondanks dat je van hem of haar houdt, een toekomst met iemand gunt waarmee het wel klikt![]()
Weet iemand hoe lang een zwelling bij een voet-kneuzing duren kan? Het is nu een week geleden gebeurd, nadat de huisarts me naar het ziekenhuis had gestuurd voor een foto en zij geen breuk hebben vastgesteld, ben ik gewoon weer naar huis gestuurd. Nu las ik op internet dat er een drukverband om had gemoeten.. is dus niet gebeurd. Nu ben ik een week verder en de voet is nogsteeds gezwollen (kreeg gister mn rijlaars niet eens aan) en erg pijnlijk en heet. Is het wijs om er alsnog een drukverband om te doen denken jullie?
Cas is nu denk ik voor het laatst 2/3 maanden geleden op mijn voet gaan staan en 't is bij mij nog steeds blauw. Jorinda__ schreef:Leorah schreef:Ik heb ook een paard te koop staan om dezelfde reden. Het is ook knap als je dat durft toe te geven en het paard, ondanks dat je van hem of haar houdt, een toekomst met iemand gunt waarmee het wel klikt![]()
Weet iemand hoe lang een zwelling bij een voet-kneuzing duren kan? Het is nu een week geleden gebeurd, nadat de huisarts me naar het ziekenhuis had gestuurd voor een foto en zij geen breuk hebben vastgesteld, ben ik gewoon weer naar huis gestuurd. Nu las ik op internet dat er een drukverband om had gemoeten.. is dus niet gebeurd. Nu ben ik een week verder en de voet is nogsteeds gezwollen (kreeg gister mn rijlaars niet eens aan) en erg pijnlijk en heet. Is het wijs om er alsnog een drukverband om te doen denken jullie?
Een kneuzing duurt vaak langer dan een breukCas is nu denk ik voor het laatst 2/3 maanden geleden op mijn voet gaan staan en 't is bij mij nog steeds blauw.
beetje scheef, ook blauwe nagel gehad enz). Heb er nooit iets aan laten doen (gaat wel weer over voordat ik een oud kereltje ben zeg ik
)

Snap dat dat heel moeilijk is, maar jullie moeten beiden wel gelukkig zijn!
Kan er nogal slecht tegen als er veel mensen staan te kijken
Maar daar moet ik gewoon aan wennen...