Heb nu officieel vrij gekregen voor de instructieweek . Nu alleen nog vervoer .
Sjel
Geplaatst: 16-02-11 15:14
Oh, dat is inderdaad in de buurt. Is dat niet ver voor jou dan de Delft? Vorige week was er daar ook al dressuur, toen moest mijn instructeur jureren. En 6 maart is er springen, maar dan heb ik al een dressuurwedstrijd gepland staan.
Ja ik ga skieen, boarden en natuurlijk een rondje rodelen! In ieder geval lekker de sneeuw in! Er ligt alleen niet zo veel, 55 cm, dat wordt dus meer aprés skieen gok ik hihi
Haha, dat is inderdaad wel heel aardig van je! Succes alvast, maar dat komt vast helemaal goed.
Sjel
Geplaatst: 18-02-11 12:19
Nou meiden, als jullie net zoveel kletsen in mijn vakantie als de afgelopen twee dagen hoef ik weinig bij te lezen! Ik ga lekker de sneeuw in, heb mijn paardenkinderen veilig achtergelaten. Die genieten ook van een weekje vakantie!
Iedereen succes met de wedstrijden en lessen etc etc! Daahaaag
Dat zijn een hoop paarden, Saar! Ik stalde 1x in de week af bij ons op stal toen de eigenaar een hernia had... Ik was gesloopt: Kun je nagaan als je dit dag in dag uit moet doen!
Zoo geslaagd wedstrijd dagje voor ons Paardje liep vandaag weer 1.20, foutloos ! niet echt snel gereden in barrage, toch nog 5de Ging niet helemaal lekker, hij wilde niet fijn op het achterbeen in sommige lijntjes en dan maakte hij zich wat sterk.. maar hij liet me toch een paar mooie sprongen zien ! (was stiekem wel blij dat ik er zelf niet opzat, hij sprong echt machtig !)
Annelies_vd
Geplaatst: 20-02-11 23:34
Top Top! Mootje verliefd Leuk leuk!
Heb onzettend veel zin in de IW!! Kan niet wachten!
Wij vandaag wedstrijdje gehad, 2x een B proefje gehobbeld. Was zelf wel tevreden, kan beter, maar er was veel te zien. Dus ze liep met haar hoofd wat te veel omhoog en iets wat gespannen. Verder keurig gereden, maar ja helaas erggg strenge jury! Geen WP dus helaas Volgende week beter i hope!
1.20! Dat is knap! Moet ik nog even niet aan denken
Laatst bijgewerkt door Annelies_vd op 20-02-11 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Inderdaad, next time beter! Heb haar nog niet zo lang, en ben sinds januari pas meer aan het doorrijden met haar dus het kost ook tijd.... Alles op zijn tijd zullen we maar zeggen!