Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xCarolaa schreef:Ik zal me ook ff voorstellen
Carola - 16 jaar - donkerblond.
Verder hoop ik dan geslaagd te zijn voor mn Havo diploma en eindelijk een keuze te hebben gemaakt welke HBO opleiding ik ga doen..
Nu mn pony ;d
Sasja, een 6 jarige merrie van Country. Een pony die voor je door het vuur gaat als je eenmaal dr vertrouwen hebt :d, ze is denk ik zo'n 2 jaar in mn bezig en we zijn nu M springen en proberen hierin verder te komen. Af en toe B dressuuur proefje ernaast en in het crossseizoen gaan we weer v olop aan de gang in de B.
[im g]http://i55.tinypic.com/140env5.jpg[/img]
T is de derde keer dat ik mee ga, eerste jaar allround, tweede jaar SGW en nu weer allround
essie_blue schreef:![]()
Gefeliciteerd Sharona![]()
2 binnenbakken is echt chill, wij hebben alleen een buitenbak
wel een voordeel, die buitenbak ligt achter het huis, in de tuinn haha.
hebben jullie de paarden thuis of op een pensionstalling staan?
die van ons staan thuis.en Caro komt in de zomervakantie een weekje logeren met Loki
Faya__ schreef:Oook goedemorgen !
Pfffffffffff vandaag lange dag schoool tot en met 16.05 dus pas om 17.15 thuis
Enn het eerste lv joepppppie!
xCarolaa schreef:in onze bak zitten nog plekken met ijs, das echt vreselijk.
me schimmeltje staat nu al weer paar dagen stil, en daar baal ik best van want hij is al de moeilijskte van stal >.<
me vosje heb ik vanmiddag even lekker langs de dijk gereden sinds dat het begon te vriezen dus ze vond het weer geweldig :d
en het rare is dan dat ze echt heel abng zijn voor grote blokken ijs dat nog langs de kant van de weg ligt ;o
en ik ga nu genieten van mn zaterdagavond, doei mensjes!