Ooh me les ging echt goed! Mocht weer op Karla en ze was zoooo braaf!!! En we reden maar met 6, HEERLIJK!!! Karla gaat nu misschien Dixie heten, bedacht door Marlous De moeder van iemand uit de les heet namelijk ook Carla, das heel irritant
Goeie morgen Iedereen een fijne kerst!!! ik ga zo me bedje uit en dan de kerstvoorbereidingen doen voor vanavond en dan ben ik de hele dag keukenprincesje hihi. Om 12 uur komt Wietse alweer en hij mag lekker meehelpen wat hij nog niet weet Me les gisteren ging echt heel erg fijn zat op Killy en haar vind ik juist wel super leuk (als een van de enige) ik heb met me instructice gepraat over dat ik het niet zo leuk meer vind omdat ik vastloop. Toen zei ze dat ik ook wel lastig ben omdat ik bang ben aangelegd wat ook zo is dat was al toen ik begon met rijden en dat is met sommige paarden echt niet handig. Maar ze merkt wel dat ik het echt leuk vind. Nu moet ik een lijstje maken van de paarden die ik wel leuk vind en die ik juist niet leuk vind en daar houd ze dan rekening mee zodat ik lekker aan het werk kan met die leuke paarden