. Vroeger zou ik ook vaak woude, i.pv. wilde , maar ik heb dat hopelijk helemaal afgeleerd haha. Goedenmorgn iedereeeen! Vanavond springen weerrr
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Vroeger zou ik ook vaak woude, i.pv. wilde , maar ik heb dat hopelijk helemaal afgeleerd haha.
! 
Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:Ik ben weer thuisssss! Ben best moeee!
Ken het gevoel..
,
Kirsten_D schreef:Astor schreef:Ik ben helemaal kapot.. 2 dagen achter elkaar om half 6 opstaan is niet fijn. En moet zo ook nog werken tot 9
Ken het.. Vriendlief doet het vier dagen per week en aangezien ik er naast lig..
dus begrijp zeker dat het je opbreekt!
. Ik maak werkdagen van 9 - 9,5 (soms langer) uur per dag. Daarnaast kom ik op school vaak niet toe aan het voorbereiden van lessen en ben ik daar thuis ook nog mee bezig. Aankomende vrijdag wordt een leuke dag maak ik een werkdag van 7.45 tot 19.00 en dan moeten we denk ik ook helpen opruimen dus maak er maar 20.00 van. Volgende week donderdag is het kerstdiner + afscheid collega dus ben ik bang dat ik voor tienen niet thuis ben. (en volgende dag gaat de wekker wel om 5.30). Gelukkig hebben we wel bijna kerstvakantie. Dan heb ik eindelijk tijd om alles te regelen om na de kerstvakantie fulltime in groep 3 te starten.

Dan zou ik ehmmm 1.90 zijn.