Ik ging even bijlezen, en ik kwam erachter dat ik mezelf helemaal niet heb voorgesteld! Dus bij deze doe ik dat nog eventjes
Ik ben Nina, ik ben 17 jaar en ga ook gezallig mee! Mijn lease-paardje heet Una, een 9-jarige merrie waar ik nu 2,5 recreatief mee rij. Dat komt vooral doordat me in het begin veel angst werd ingeboezemt door de eigenaar en ze in het begin ook heel erg lastig was.. Maar nu de controle nu wel redelijk in handen is te houden wil ik wel meer aan de 'echte' paardensport te doen.. Ze heeft dit jaar ook een veulentje gehad : Florance. Daar hou ik natuurlijk ook superveel van In mijn profiel is een mooie moeder-zoon foto van mijn beesies
Ja Lynn was vorig jaar heel erg irritant, ze stond naast haar vriendinnetje en steeds als die wegging (andere les) werd ze helemaal gek, ze at niet, liep niet, 1 groot drama. Echt steigeren en kop in de lucht en die les liep ze eindelijk een keer fijn, dus was erg blij haha.
Hahaha ik ben ook nog behoorlijk amateur hoor! Heb net een wedstrijd (lees B-groen) met Blitz gehad, en blitz heeft nu zo'n kleine 6 keer een kruisje van 30/40 cm gesprongen
Ik heb ook spiegelreflex, maar doe er niet zo gek veel mee, neem m denk ik wel mee als we er nog bij passen
Truste iedereeen!
Danique1990
Geplaatst: 14-01-11 00:13
jeeee! wat gaan jullie snel..
Ik zal me anders ook nog wel even voorstellen voor de mensen die me nog niet kennen
Ik ben Danique, 20 jaar woon in Werkhoven ( Utrecht) Ik ga met Witje naar de instructie week. op dit moment rijden we: L1 dressuur en B springen.