Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:48

Shenavallie schreef:
Ik ben net een half uurtje geleden thuis gekomen van het werk: was een lange, maar leuke dag! En, zoals Meelen al zegt, het was puur koud! Ik zat met m'n nieuwe skibroek op de bok en alles bij elkaar opgeteld aan laagjes op zo'n 4-5 jassen. Het enige wat koud was, waren m'n handen en voeten, ha ha! Dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken, maar verder was het prima te doen. Ik had door het michelin-poppetjes-effect wel het idee dat ik elk moment kon opstijgen, hi hi! 8-)

wollen sokken, wollen inlegzooltjes in je schoenen, thermo handschoenen, electrisch verwarmde handschoenen

ATE

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 23:51

ben toch blij dat ik in winkel werk ook al is het daar ook wel koud

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 23:52

Hallo...allemaal :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 23:53

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Ik heb verder niks te melden, dus ik ga er maar weer vandoor. Misschien tot later :evaw:

ja da theb je al sje nog in de opbouwende fase zit van je herstelperiode. Dan is het leven wat tammer en heb je gewoon wat minder te vertellen. Heb je al geraniums staan.....

Nee hoor, ik hou het wel bij me tuintje op Hyves ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 23:57

Ik ga weer verder kijken naar "Waar is de Mol"

:evaw:

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:04

veel plezier, ik ga zo slapen, truste allemaal alvast

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:08

winnitou schreef:
meelen schreef:

Ik hoop voor jou dat je er veeeeeeeeeeel veilige kilometers mee mag rijden.

en dat ie heel lang mee gaat

Dat komt toch op hetzelfde neer?!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:16

meelen schreef:
winnitou schreef:

Ik hoop voor jou dat je er veeeeeeeeeeel veilige kilometers mee mag rijden.

en dat ie heel lang mee gaat

dank jullie :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:16

ik ga ook bed zoeken
staat boven hoor hahahahhahhahaahahaha

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 09:59

iedereen weer lekker geslapen en uitgerust! Ik in iedergeval wel. Zometeen naar school om met Rowan zijn klas naar de molen te gaan Japie opzoeken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 10:01

Vind het nog steeds koud, verlang weer naar de zomer

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 12:37

winnitou schreef:
Vind het nog steeds koud, verlang weer naar de zomer

moet je daar toch in teleurstellen haha. eerst komt er nog een winter met sneeuw en ijs. en snert....

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 12:39

vandaag maar weer ff gereden. wel eerst een worstel party. had er zlf al een week niet opgezeten. maar uiteindelijk liep mevrouw weer zoals het moest. gevolg is dat je het wel weer warm krijgt haha.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:02

meelen schreef:
Shenavallie schreef:
Ik ben net een half uurtje geleden thuis gekomen van het werk: was een lange, maar leuke dag! En, zoals Meelen al zegt, het was puur koud! Ik zat met m'n nieuwe skibroek op de bok en alles bij elkaar opgeteld aan laagjes op zo'n 4-5 jassen. Het enige wat koud was, waren m'n handen en voeten, ha ha! Dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken, maar verder was het prima te doen. Ik had door het michelin-poppetjes-effect wel het idee dat ik elk moment kon opstijgen, hi hi! 8-)

Ooit heb ik bij de body-shop als figurante gefungeerd (hahaha) daar kwam ik toen van die pakjes tegen waar je in moest knijpen en dan werden ze warm. Misschien een idee om ze in je handschoenen te doen?
Verder bestaan er ook thermosokken weet je :+

Ha ha ha, ik ken de pakjes en moet er ook nog eens naar op zoek. Thermosokken had ik aan, maar die werken alleen als je loopt, niet als je stilzit... ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:03

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

wollen sokken, wollen inlegzooltjes in je schoenen, thermo handschoenen, electrisch verwarmde handschoenen

Werkt allemaal helaas niet, alleen als je beweegt. De electrisch verwarmde handschoenen zijn super, zolang het droog is. Een collega heeft ze, maar zodra het begint te regenen, moet ze ze echt ontkoppelen, anders krijg je kortsluiting...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:06

ATE schreef:
ben toch blij dat ik in winkel werk ook al is het daar ook wel koud

Oh, maar ik vind het ook niet erg hoor! Zou alleen voor m'n handen en voeten nog een oplossing willen, verder is het goed te doen. Zolang je maar heeeeeeeeeeeeel veel laagjes aandoet, want het is op de Dam kouder dan waar ook. Alles is natuurlijk open en de wind komt van alle kanten om de gebouwen heen, dus je staat zwart-wit gezegd de hele dag op de tocht.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:07

winnitou schreef:
iedereen weer lekker geslapen en uitgerust! Ik in iedergeval wel. Zometeen naar school om met Rowan zijn klas naar de molen te gaan Japie opzoeken.

Dat is leuk! Daar ben ik met Wesley's klas ook een keer naar toe geweest en het was zelfs voor de ouders erg grappig! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 13:09

mntj schreef:
vandaag maar weer ff gereden. wel eerst een worstel party. had er zlf al een week niet opgezeten. maar uiteindelijk liep mevrouw weer zoals het moest. gevolg is dat je het wel weer warm krijgt haha.

Vanmorgen ben ik ook wezen rijden op Maisie, ging super! Het was alleen even een probleem om erop te komen, want alle opstapjes waren weggehaald.... Dus moest ik op die zogenaamde barkruk klimmen, met gevaar voor eigen leven, ha ha! 8)7 Maar toen ik eenmaal zat, ging het echt lekker! Een keer ging ze met vier benen de lucht in, omdat er een ekster op het dak zat, maar dat was dan ook alles. Moest er zelf erg om lachen, waarna ze weer liep als altijd. :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 14:06

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Werkt allemaal helaas niet, alleen als je beweegt. De electrisch verwarmde handschoenen zijn super, zolang het droog is. Een collega heeft ze, maar zodra het begint te regenen, moet ze ze echt ontkoppelen, anders krijg je kortsluiting...

zitten je haren wel meteen goed

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 14:08

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Dat is leuk! Daar ben ik met Wesley's klas ook een keer naar toe geweest en het was zelfs voor de ouders erg grappig! ;)

Was helemaal niet het programma van Japie, molen bezoek was leuk (hebben meteen lijnzaadkoeken meegenomen) maar het molenmuseum is wel leuk maar werd niet echt boeiend gebracht voor de kinderen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 14:10

Shenavallie schreef:
mntj schreef:

Vanmorgen ben ik ook wezen rijden op Maisie, ging super! Het was alleen even een probleem om erop te komen, want alle opstapjes waren weggehaald.... Dus moest ik op die zogenaamde barkruk klimmen, met gevaar voor eigen leven, ha ha! 8)7 Maar toen ik eenmaal zat, ging het echt lekker! Een keer ging ze met vier benen de lucht in, omdat er een ekster op het dak zat, maar dat was dan ook alles. Moest er zelf erg om lachen, waarna ze weer liep als altijd. :D

waar zijn die dan gebleven, ik heb vorige week maandag mijn eigen houten krukje op de manege gezet en die was ook al aan de wandel. Nou moeten we zelf krukjes aan schaffen (van Diana) en dan verdwijnen ze. Laat iedereen met zijn poten van spullen afblijven en het anders weer netjes terugzetten.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 15:49

he he lijstje voor sinterklaas is ingevuld, kan ie vanmiddag op de voetbal inleveren.
Ze kinderen mogen op het lijstje zetten iets van rond de vijf euro uit de intertoysgids. Loop al een week achter zijn vodden aan om het in te vullen en nu is het gebeurd, keurig op tijd want om vier uur moet hij het inleveren.....

winnitou

Zal maar even kijken of alle spullen voor de training klaarliggen.

winnitou

brrrr heb het nog steeds koud

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 16:41

Zoo weer even terug lezen :D
Mijn vriendin zei ook al dat het zo koud was in NL
Die wou hier even komen over winteren :D
Gezellig :j