en dan ga ik eerst maandag nog op kamp en die week daarna begin ik pas.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
josewoos schreef:Klaar voor vetrek, we hebben er zin in
In Ermelo, bijna klaar:
Waterbak (die zat echt heel vol!!):
DE opsprong waar Ziack bij de vorige lessen niet meer af durfde:
(mijn armen... oeps)
En zie hier, zonder twijfels:
MEGA sprong vanuit het water:
We vinden het leuk
Kijk dat haar bij mijn oren... lijkt net of ik mega oren heb
Tssss appeltje eitje![]()
En de laatste sprong van de avond:
Gaaf weer he? Jammer dat ze wazig zijn, maar dan hebben jullie weer een idee![]()
Ooooh wat mis ik Sanne dan

) mn vaardigheid op Sanne 
En stoer van Sjaak dat ie nu wel de afsprong netjes deed! Er rijden inderdaad best kleine meisjes mee! 
Wat voor opleiding ga je doen?
Marloes schreef:Hooi!
Ik rijd (hoe verassend) mn vaardigheid op Sanne
Gisteren zat ze helemaal niet lekker in d'r vel, en het lijkt ook of ze last heeft van d'r rug, of dat het zadel echt verrot ligt. Dus daar moeten we even goed naar laten kijken... Ik ga vanmiddag even rijden, en flink doorrijden. Als het niet beter is zondag weet ik niet of ik ga starten...
Mandy, lekker dat je zo laat pas hoeft te beginnen!
Jolanda, leuke foto's!En stoer van Sjaak dat ie nu wel de afsprong netjes deed! Er rijden inderdaad best kleine meisjes mee!

Tot aan gisteren zeg maar zat ze super in d'r vel *gaat foto zoeken*
(positief)

Mandy_B schreef:Marloes schreef:Hooi!
Ik rijd (hoe verassend) mn vaardigheid op Sanne
Gisteren zat ze helemaal niet lekker in d'r vel, en het lijkt ook of ze last heeft van d'r rug, of dat het zadel echt verrot ligt. Dus daar moeten we even goed naar laten kijken... Ik ga vanmiddag even rijden, en flink doorrijden. Als het niet beter is zondag weet ik niet of ik ga starten...
Mandy, lekker dat je zo laat pas hoeft te beginnen!
Jolanda, leuke foto's!En stoer van Sjaak dat ie nu wel de afsprong netjes deed! Er rijden inderdaad best kleine meisjes mee!
Wat balen van Sanne zeg... hopelijk was het even een dagje

Morgen ook maar van 10.10 - 14.20
Heb nu best wel chill rooster, had eerst 6 tussenuren en nu nog maar 2 en tot minder laat naar school!

_Roosmarijn_ schreef:@Kels: Wat gaaf! Als je hulp nodig hebt en ik heb tijd, dan kom ik je zo helpen hoor! Hoe ga je het doen? Maar je nu een aparte slaapkamer en werkkamer ofzo?
Ja ik ga denk ik inderdaad in het andere kamertje me bed neerzetten+nachtkastje enzo, en dan heb ik in dit gedeelte alweer een stuk meer ruimte

het gaat dus al wel iets beter?