Wauwie. Misschien zie ik haar wel staan over 18 dagen!

Ik hoop dat er geen ruzies komen op kamp.
Dat vind ik altijd zo vervelend, en het is ook niet echt leuk voor diegene die ruzie maken denk ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Fira schreef:Aaaaaaa ik wist niet dat Ursula zó'n leuk paard was.
Dat vind ik altijd zo vervelend, en het is ook niet echt leuk voor diegene die ruzie maken denk ik.

Fira schreef:Aaaaaaa ik wist niet dat Ursula zó'n leuk paard was.

miszmelissa schreef:Fira schreef:Aaaaaaa ik wist niet dat Ursula zó'n leuk paard was.
nee ik wil ook geen ruzie
maar had wel gehoord dat er in poel echt van die groepjes van arogante meiden zijn ?

Dan is het t leukste! Gewoon alles op je af laten komen..

miszmelissa schreef:ach ja mij boeit het niet hoor
meiden die arogant doen zijn vaak stinkend jaloers

.. Toen zijn we naar zijn vader gegaan en kreeg ie toch op zijn kop.. LizzyLover schreef:Ik heb ook altijd wel leuke mensen gehad behalve 2 jaar terug, toen hebben we de hele week ruzie gehad.
Echt paar van die jonge meiden die dachten dat ze alles waren, zomaar vechten op het strand, de heletijd ons uitschelden, je willen duwen etc.
Sven dat zoontje van de eigenaar deed ook mee, en na een tijdje wou die ons slaan met een balk.. Toen zijn we naar zijn vader gegaan en kreeg ie toch op zijn kop..
Als je m erop aan spreekt.
Daarom ging hij heel erg bijdehand doen, en je gewoon duwen etc.. Wij moesten alleen maar lachen maar het hielt gewoon niet op. 
Die is deze week op kamp trouwens.
Ga ff je profiel bekijken Fioon!