Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:14

Bij mij in Poeldijk wonen er maar 5600 ongeveer. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:32

Bij ons 2100? :P

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:36

Wow 5600 zijn eigenlijk best wel veel voor zo'n klein dorp. Als ik kijk wat jullie hebben, en ons dorp is misschien echt 3x3 km. :+

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:41

wij 2300 :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:46

haha ik woon in de uithoek van het dorp, vlakbij de stad (met een kanaal ertussen xD)
maar ik denk dat het 2 x 3 km is, het heeft maar 5 grote straten ofzo, iig wat ik groot kan noemen xD

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:56

Hilversum = Mediastad = druk = veel verkeer = weinig paarden = dus een eind fietsen naar paarden :z Ik wil platteland! <3

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:06

Hee :)

Jeetje, ik heb echt weinig tijd meer voor bokt. Kan nu echt niet meer wachten tot de zomer. <3

Ik woon in Naarden, hier is het opzich niet heel druk, maar wel weinig plaats voor paarden... Het blijft de randstad he. :P Platteland lijkt me ook wel leuk om te wonen, maar ik zou het wel vervelend vinden om telkens ver te moeten reizen voor een grote stad. Je bent hier in 20 min. in Amsterdam en ik hou zo van die stad. :+:

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:32

xmaddyx schreef:
Hilversum = Mediastad = druk = veel verkeer = weinig paarden = dus een eind fietsen naar paarden :z Ik wil platteland! <3

Waah, ik ben met school naar dat mediapark in Hilversum geweest! :P

Maripossa schreef:
Hee

Jeetje, ik heb echt weinig tijd meer voor bokt. Kan nu echt niet meer wachten tot de zomer.

Ik woon in Naarden, hier is het opzich niet heel druk, maar wel weinig plaats voor paarden... Het blijft de randstad he. Platteland lijkt me ook wel leuk om te wonen, maar ik zou het wel vervelend vinden om telkens ver te moeten reizen voor een grote stad. Je bent hier in 20 min. in Amsterdam en ik hou zo van die stad.

Friesland hea!
Tis wel heerlijk hier, veel weiland, mooi uitzicht achter t huis. Maarja, ik moet wel naar school 17 km fietsen.. 's Morgens om kwart over 7.. :O
En naar Amsterdam.. sjaa ben je toch al gauw 2,5 uur onderweg! :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:41

ik woon in Echteld, 5km van Tiel. Maar de grote steden zijn bij mij utrecht arnhem, met de trein een half uur.
eerlijk gezegd ben ik nog nooit in A'dam geweest :o
maar hier hebben we nog redelijk wat ruimte, en ook veel leuke wedstrijden (in achtehoek schijnen ook heel leuke te zijn) maar mijn moeder wil niet zo ver reizen.
ik ga met de trein naar school, 20 minuten fietsen, 20 minuten trein 5 minuten fietsen :)
kwart over 7 weg, en dan kom ik nog 2 minuten te laat op school. school heeft pech xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:44

Dan woon jij op zich niet heel ver van mij vandaag, iets minder dan een half uurtje. :D

(Je gaat trouwens toch ook in Week29? http://week292010.hyves.nl/ :P )

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:12

heb toegevoegd, nu geacc worden :P
maar waar woon jij dan :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 06:12

blegh, lekker naar school van kwart over 8 tot kwart over vijf.
en dan hopelijk vanavond ff lekker kunnen paardjehobbelen, of mennen :P

xEmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 06:39

Maripossa schreef:
Hee :)

Jeetje, ik heb echt weinig tijd meer voor bokt. Kan nu echt niet meer wachten tot de zomer. <3

Ik woon in Naarden, hier is het opzich niet heel druk, maar wel weinig plaats voor paarden... Het blijft de randstad he. :P Platteland lijkt me ook wel leuk om te wonen, maar ik zou het wel vervelend vinden om telkens ver te moeten reizen voor een grote stad. Je bent hier in 20 min. in Amsterdam en ik hou zo van die stad. :+:

ik woon in die stad maar ik zou het nou niet echt erg vinden om er weg te gaan :P
het is heel gezellig en mooi enzo, en alles is dichtbij, maar de stad trekt me nou niet echt ofzo

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 10:22

Ik woon in zeeland, is zegmaar, 25 km naar middelbare school(in brabant), maar dat is nou niet echt een grote stad met veel mogelijkheden..

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:06

Ik was maandag nog in zeeland voor het eerst met Joytje. :D Ken je burg haamstede :) ?

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:58

Zeker, superleuk daar! Gaan we altijd naar het strand :D

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:16

Oh het is daar echt mooi! We zijn niet naar het strand geweest, maar gewoon door het bos. We zijn helaas niet op het ruiterpad geweest, alleen op het fietspad maar toch was het prachtig daar! :j

Nemen jullie eigen dekjes mee ? :P Ik zag in je profiel een foto van iemand met een blauw scapa dekje, ik wou die ook meenemen misschien maar weet niet of dat mag , en misschien is dat wel heel stom. :P Vorige keer reed heel JT2 met het rood achtige dekje en JT1 met de blauwe. :)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:35

Ja echt he, westenschouwen het bos daar is ook heel mooi, dat is vlakbij burgh haamstede.
Maar ik weet niet of je je eigen pony meeneemt? Want ik had gewoon eigen dekjes voor mijn eigen pony maar verder hadden mensen met reelaerpony's dat niet, ik denk dat het een beetje overdreven is misschien alsje dat doet.. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:38

suikermeisje schreef:
heb toegevoegd, nu geacc worden :P
maar waar woon jij dan :)

Bij [woonplaats]/Gorinchem. :))

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:40

Nee neem niet mijn eigen pony mee, anders had ik het natuurlijk wel zelf meegenomen. :P Ja maar als meerdere het doen vind ik het er wel leuk uit zien. :o

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:43

xSannee schreef:
En Loes: Haha Wageningen zelf is niet zo boers, het is maar waar je het zoekt he :P
maar idd bij die opleiding kan ik het me wel voorstellen :P
Waar ga je nu heen dan?

ik ga nu diergeneeskunde in utrecht of antwerpen doen.
ik woon in ossendrecht 5km van de grens met belgië af en vlak tegen zeeland aan. wonen 3000 mensen ongeveer. ik hou van het platteland,, ik hou van de boeren hier!! hahah maar ik ben t zo beu af en toe,, slechte buslijnen altijd ver fietsen..

wij gaan ook altijd bij westenschouwen naar t strand en bij burgh haamstede met de pony's, we hebben daar jaren op kamp gezeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:48

Diergeneeskunde lijkt me echt supervet om te doen! :D

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:52

ik hoop dat t meevalt ze zeggen dat t zwaar is maar daar heb ik wel voor over...
vin t wel eng om in de grote stad te gaan wonen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:54

Ga je dit jaar al zeg maar? :D

Ik moet nog 1 jaartje en dan ga ik ook studeren.. Blijf denk eerst een jaartje thuiswonen, maar als ik dan door ga met de studie (wat een instelling he :') ) dan wil ik wel op kamers. :j

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:59

nee... moet nog een jaar :') ik moet wel op kamers, heen en weer rijden is echt niet te doen. maar een hoop mensen die ik ken gaan naar utrecht..