Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Platteland lijkt me ook wel leuk om te wonen, maar ik zou het wel vervelend vinden om telkens ver te moeten reizen voor een grote stad. Je bent hier in 20 min. in Amsterdam en ik hou zo van die stad.
xmaddyx schreef:Hilversum = Mediastad = druk = veel verkeer = weinig paarden = dus een eind fietsen naar paardenIk wil platteland!

Maripossa schreef:Hee
Jeetje, ik heb echt weinig tijd meer voor bokt. Kan nu echt niet meer wachten tot de zomer.
Ik woon in Naarden, hier is het opzich niet heel druk, maar wel weinig plaats voor paarden... Het blijft de randstad he. Platteland lijkt me ook wel leuk om te wonen, maar ik zou het wel vervelend vinden om telkens ver te moeten reizen voor een grote stad. Je bent hier in 20 min. in Amsterdam en ik hou zo van die stad.

) 
Maripossa schreef:Hee
Jeetje, ik heb echt weinig tijd meer voor bokt. Kan nu echt niet meer wachten tot de zomer.
Ik woon in Naarden, hier is het opzich niet heel druk, maar wel weinig plaats voor paarden... Het blijft de randstad he.Platteland lijkt me ook wel leuk om te wonen, maar ik zou het wel vervelend vinden om telkens ver te moeten reizen voor een grote stad. Je bent hier in 20 min. in Amsterdam en ik hou zo van die stad.

Ken je burg haamstede
?

Ik zag in je profiel een foto van iemand met een blauw scapa dekje, ik wou die ook meenemen misschien maar weet niet of dat mag , en misschien is dat wel heel stom.
Vorige keer reed heel JT2 met het rood achtige dekje en JT1 met de blauwe.
xSannee schreef:En Loes: Haha Wageningen zelf is niet zo boers, het is maar waar je het zoekt he
maar idd bij die opleiding kan ik het me wel voorstellen
Waar ga je nu heen dan?

) dan wil ik wel op kamers.
ik moet wel op kamers, heen en weer rijden is echt niet te doen. maar een hoop mensen die ik ken gaan naar utrecht..