Bruin, lagen wel 2 zwepen mijne ligt bij de lijn en een zwarte cap van global ofzo
taverno
Geplaatst: 29-04-10 19:46
Het lag er nog Splinter. Het hangt nu aan je kastje.
Tence is tonnetje rond,een beetje te eigenlijk.Ik heb hem vandaag voor het eerst naar voren gehaald,zijn maatje stond wel even te gillen maar bleef rustig.
Heb hem in de buitenbak los gehad en hij liep zoals hij niet vaak loopt,deze momenten moet ik echt koesteren.En dat met zijn dikke pens. Morgen misschien maar eens gaan rijden.
Goedeavond allemaal! Wat een heerlijk weer is het nog, van mij hoeft die regen niet hoor . Genoeg water in Holland. Noah heeft het naar zijn zin in het land, hij staat met zijn broer te grazen. Thijs keek wel heel zielig toen ik Noah weghaalde. Maar toen ik hem mee riep wilde hij niet mee. Dan moet hij niet zo zielig kijken . Morgen even een vliegenmasker meenemen. Ga voorzichtig aan weer een paar pasjes doen met hem. Als iedereen brakjes in bed ligt zal het wel rustig zijn op stal .
BabbieB
Geplaatst: 29-04-10 22:45
Haha, ja, Thijs en Noah zijn wel dik met elkaar. Zielig kijken kan mijn ventje goed hoor, daar moet je je maar niets van aantrekken
Het was heerlijk weer. Nog een paar foto's gemaakt van paardenbeesten die wel in de buurt waren. De rest stond te ver weg en waren lekker aan het grazen.
Noah en Thijs
Thijs
Levis
taverno
Geplaatst: 30-04-10 07:48
Goedemorgen!
Hoera het heeft geregend,nu mogen de grasjes lekker gaan groeien.
Wat een foto van Levie zeg. Hij zit er bij alsof hij straf heeft gehad en zijn zonden mag overdenken.
hallo, jeetje wat een dag zeg. alleen maar regen!! vind dit niet leuk!! met nederland of het is warm of koud of nat kan het niet altijd mooi weer zijn het heeft zelfs geonweerd vanacht
straks naar grem en king, kijken wat we kunnen doen met dit weer.
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-10 11:28
Goedemiddag! Het regent inderdaad, de grasjes kunnen lekker groeien! En het is niet zo erg om binnen een beetje aan het werk te zijn..
moge! wat een leuke fotos van Noah en Thijs! haha Levi zit in the naughty corner! eerlijk gezegd heb ik nog niet naar buiten gekeken. wel het onweer gehoord gister,en veel dronken mensen haha.
taverno
Geplaatst: 30-04-10 19:31
Jeetje is iedereen uit zijn dak gegaan of zo,wat een dooie boel hier zeg.
Ik heb Tence voor het eerst gereden sinds hij naar buiten is verbannen. Het lijkt wel een rolmops Maar spekkie liep stevig door en was zo wakker als wat.
tsjaa , er rustig hier vandaag voor het eerst flash a flash gedaan met de paarden. ging echt super goed. ook een topic over: [GVL-ITP] 1e X Flash-a-flash na de regen was het wel heeel erg lekker weer. ook nog mooie fotos genomen. iemand nog met de koniginnedag wat gedaan? ik verder niet
PowerHorseW
Geplaatst: 30-04-10 22:18
nog een fototje van baco wat die aan het doen was geen iedee.... maar leek wel zoiets van gymnastiek en nee hij had niet gerolt was al zo vies
Goodmorning! Ik ben inderdaad de afgelopen dagen veel de hort op geweest, dus weinig online
Ik werd net trouwens gebeld door mijn vriend, dat een oud stalgenootje van ons mama is geworden! Monique van Dimanche is vanmorgen om 11.16 uur bevallen van zoontje Milan We gaan van de week even kijken, ik ben benieuwd!
Vandaag nog even wachten tot het een beetje droog is en dan even naar stal, even kijken of de kinders nog niet verzopen zijn haha
Leuke naam Milan!! Stel het wordt gelezen: Monique en Sander, gefeliciteerd met jullie zoon!!
Zo de feestdagen zitten er weer op... Koninginnenach in zoetermeer, was erg gezellig.. Koninginnedag naar Leiden, maar daar vond ik niet zoveel aan. Daarna nog even naar voorschoten geweest. Andere mensen nog wat leuks gedaan??
BabbieB
Geplaatst: 01-05-10 13:04
Met motor wat dorpjes afgegaan. Uiteindelijk het langst blijven plakken in Woerden (prachtig concert in de schitterende kerk!) en Waddinxveen (leuke activiteiten en demo's van de brandweer en de politie). Was erg leuk, alleen jammer van het weer (het was koud op de motor! Was blj dat ik m'n wintervoering er nog in had zitten!).
Hoezo was Leiden niet veel aan Lisan? Wij gaan daar normaal ook altijd heen en vind het dan altijd wel leuk!
Wij zijn de nach naar Den Haag geweest, de dag even in Zoetermeer gestruind, daarna even met een vriend van Nick gegeten en daarna nog met een groepje vrienden van ons naar de kermis in Rotterdam geweest. Wel leuke dagen gehad zo
Ik was op de garemarkt... met dj's o.a. armin van buuren... Maar ik vond de muziek zo eentonig... ik hou meer van verschillende soorten muziek om lekker op de dansen... Dit was zo eentonig dat ik ook beetje stil ga staan en dan krijg ik weer rugpijn etc. en dan wil ik weg Pauline en Selene vonden het ook saai dus wij zijn met zijn 3en naar voorschoten gegaan. Mijn vriend is overigens wel tot het einde gebleven en hij had het erg naar zijn zin, maar dat is hij al snel met bier Voor genoeg mensen was het vast wel een toppertje
Heerlijk gereden,het lijkt wel of Tence steeds beter gaat lopen,fijn hoor.
Kimbaie
Geplaatst: 02-05-10 10:28
Zoooooooooo.......... Venga staat weer in de wei. Hij voelde het duidelijk aan, want hij was redelijk druk toen ik over de baan heen liep om hem weer in zijn kudde te plaatsen. De kudde heeft overigens beweging gehad.
De ruinen hadden publiek
Noah die thijs probeert te overtuigen om te spelen, maar....
Dan maar naar je paddockgenoot, die het wel altijd wilde.