Maar ik ben een van de weinige die op Saar wilt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
XmissdaphX schreef:Jaa ik snap hem!
Maar ik ben een van de weinige die op Saar wilt...
) Pebbs schreef:Avonddd ik ben kapottttt..
Hele dag op excursie geweest, eerst naar dé renbaan van Duindigt in WassenaarWas superrrr vet, heel ander wereldje.
En daarna nog naar een paardenmelkerij en heb ik pure paardenmelk geproefd, chocolade met paardenmelk en baileys met paardenmelk
? Kirsten_D schreef:Komt net van stal, hadden een informatieavond over Natuurgeneeskunde, heel interressant!
Ven zit de laatste week niet zo lekker in der vel en mijn gevoel zei dat er wat mis was.. Deze vermoedens zijn wel bevestigd vanavond. Ze komt vrijdag echt bij Ven kijken, ik ben benieuwd..
?

Wel fijn dat Daphne haar even voor je gaat rijden! Sabinee__ schreef:Wat zou er mis moeten zijn met Ven dan?
Jane_ schreef:zooo janneke is weer ff aanwezig!
en die ene daphne ofzo, wat kom je hier binnenwandelen met je arrogantie, pleur een end op ja. totaal geen zin in. laat iedereen lekker in zen waarde. iemand kan zoals mel of iemand anders zei gek zijn op een knol znder erop te rijden, ik rijd toch ook niet op me shet, ben ik dan minder gek op hem? mygod doe niet zo kinderachtig zeg!
hoe is het hier dames?
gina2003 schreef:Ja, het gaat wat beter, ben nog wel wat duf en vooral 's ochtends last van mijn keel en neus, daardoor ook hoofdpijn, maar het gaat.
Bij Bink is alles goed gegaan, hij laat tot nu toe netjes zijn hechtingen zitten, hopen dat dat ook zo blijft, met de katten saampjes gaat ook al wat beter, dus we zien vooruitgang..
Kirsten_D schreef:Sabinee__ schreef:Wat zou er mis moeten zijn met Ven dan?
Nou sinds vorige week heeft zij een gevoelige plek op der rug..
Daarnaast zit ze niet echt lekker in der vel.. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen,
maar Ven glanst vanuit haar zelf eigenlijk altijd, behalve nu.. Ze glanst praktisch niet..
Daarnaast vond ik der dik lijken(tis best een lastig paard, qua gewicht), maar zij vertelde mij gisteren
dat ze mooi op gewicht is, dat het waarschijnlijk gas in der buik is..
Alles bij elkaar, wil ik gewoon dat er gekeken wordt wat er aan de hand is en wat aangedaan wordt.
Ik ben zelf niet zo van de dierenarts er gelijk bij de te houden(bij mijzelf ook niet altijd, ga ook wel eens naar de homeopaat),
dus dit is een mooie uitkomst.
Kirsten_D schreef:Sabinee__ schreef:Wat zou er mis moeten zijn met Ven dan?
Nou sinds vorige week heeft zij een gevoelige plek op der rug..
Daarnaast zit ze niet echt lekker in der vel.. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen,
maar Ven glanst vanuit haar zelf eigenlijk altijd, behalve nu.. Ze glanst praktisch niet..
Daarnaast vond ik der dik lijken(tis best een lastig paard, qua gewicht), maar zij vertelde mij gisteren
dat ze mooi op gewicht is, dat het waarschijnlijk gas in der buik is..
Alles bij elkaar, wil ik gewoon dat er gekeken wordt wat er aan de hand is en wat aangedaan wordt.
Ik ben zelf niet zo van de dierenarts er gelijk bij de te houden(bij mijzelf ook niet altijd, ga ook wel eens naar de homeopaat),
dus dit is een mooie uitkomst.
. Jane_ schreef:zooo janneke is weer ff aanwezig!
en die ene daphne ofzo, wat kom je hier binnenwandelen met je arrogantie, pleur een end op ja. totaal geen zin in. laat iedereen lekker in zen waarde. iemand kan zoals mel of iemand anders zei gek zijn op een knol znder erop te rijden, ik rijd toch ook niet op me shet, ben ik dan minder gek op hem? mygod doe niet zo kinderachtig zeg!
hoe is het hier dames?
.
Hoe is het met jou
?