Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
. 

Melanie_B schreef:Haha, Ja, dan moet ik wel een fotograaf hebben..
Misschien zaterdag!
Hoe gaat het eigenlijk met Rock? Hoor je er niet meer over, vind
dat wel jammer.. vind het altijd wel leuk om te horen/lezen!
!!
.
!
. Sabinee__ schreef:Melanie_B schreef:Haha, Ja, dan moet ik wel een fotograaf hebben..
Misschien zaterdag!
Hoe gaat het eigenlijk met Rock? Hoor je er niet meer over, vind
dat wel jammer.. vind het altijd wel leuk om te horen/lezen!
Ohh hahaha gaat super ! Lekker zn gangetje.
Vandaag met de buren een dikke buitenrit van iets meer dan 2 uur gemaakt, pijn aan mn billen, maar was wel lekker!!
Super genoten dus.

Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Rarando is 11, en Wonderboy is 6.
Oohw ik dacht dat wonderboy jonger was!Welke leuke leeftijden!Dan kan je er lekker veel mij..=)
Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:
Net het vrouwtje van Ventura aan de telefoon gehad - even gesproken. Ze vroeg toch echt een bijdrage, waarop ik met mijn ouders ben gaan praten. Mijn moeder vond het in principe goed, zo lang ik zelf ook bij legde, en stopte met rijden op de manege. En ik heb ja gezegd. Dus, nog een keer gebeld en gevraagd om het exacte bedrag. Nu gaan mijn ouders even in beraad en morgen heb ik meer nieuws.
Maaarrr... als het niet door gaat blijf ik rijden op de manege, ik heb nog niks stop gezet, en ik hoop van harte dat het allemaal goed blijft lopen
Ik zou de manege niet te snel opgeven. Voor je het weet loopt het -om wat voor reden ook- mis met Ventura en zit je helemaal zonder paardrijden. Want je hebt geen garantie dat je weer direct terug kan op de manege, laat staan in de zelfde les.
.
.