Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 14:28

Nicole1995 schreef:
@Liquita,ging het rijden goed?
Liquita was in het begin nog wat stijfjes, enneh....ikke ook := . Ik hoorde haar toch nog eventjes wat hijgen en ze moest een paar keer flink proesten. Maar later ging het al wat beter, we hebben maar een half uurtje gereden. Morgen weer wat langer, en als dat goed gaat kan Juul woensdag weer mee rijden in de les.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 26-01-09 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:28

ATE schreef:
lekker gereden san ??? nog iets geleerd voor de onderlinge wedstrijden ??? waar we als we alles kunnen aan mee gaan doen hahahhahahahahahahahahaha

ja nou hahahahah, ik heb vooral geleerd dat het nog ff gaat duren voor we eraan mee gaan doen ate hahahahahahaha
nee hoor gaat elke keer een stukje vooruit. maar wedstrijden daar ben ik nog niet voor te porren. dus jo, je kunt nog ff relaxen. ik laat je weten als we eraan toe zijn hihihihi

_sandra

Re: Wat nou WATJES....hier Part 4 van de VELDT Schatjes!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:29

hee liquita, zijn tegelijk hahaha. ga ff ro zijn raport ophalen bij school. daarna kom ik weer ff langs op bokt. heerlijk relaxed, huisje is aan kant, dus alle tijd om ff achter pc te zitten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 14:34

_sandra schreef:
hee liquita, zijn tegelijk hahaha. ga ff ro zijn raport ophalen bij school. daarna kom ik weer ff langs op bokt. heerlijk relaxed, huisje is aan kant, dus alle tijd om ff achter pc te zitten
Hahha....je begint ook al aardig verslaafd te raken he....gezellig hoor. Ik ga nu ff wat doen in huis, baby slaapt :+ . Roep maar even op msn, dan kom ik ook :j .

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:42

Ro nu al zijn rapport. rona krijgt m woensdag.
vandaag maar ff meegefiets naar school.
ging vanmorgen nog niet echt lekker. ze kwam zwaar depri thuis.
daar komt ook de moeheid en hoofdpijn vandaan denk ik.
ff praatje met de juf. en dan maar weer wachten hoe het verder gaat.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:43

o. en dinsdag krijgt rene al weer zijn 2e rapport. ben benieuwd.
maar daar gaat alles wel goed denk ik. of hij is me in het ooitje aan het nemen. maar dat hoor ik dan wel die moeten we met kind persoonlijk ophalen dus verstoppen kan ie m niet hahahah

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:44

fijn dat je weer lekker heb kunnen rijden liquita.
lekker gevoel dat je weer kan opbouwen.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:45

Ben alleen zie ik. ga nog maar even wat doen. latersss

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:07

Hehe...eindelijk een onderzoek naar mijn hart!!!

De oorlog tussen man en vrouw duurt al eeuwen voort en onderzoekers van het Writtle College uit Engeland proberen dit debat nu op te lossen: Zijn merries of ruinen betere wedstrijdpaarden?

De resultaten van 1156 wedstrijdpaarden uit 2006 werden met elkaar vergeleken en geanalyseerd.

De meeste wedstrijdpaarden op het hoogste nivo (zo'n 90 procent) bleken ruinen te zijn, maar volgens de onderzoekers heeft het geslacht toch weinig effect op de prestatie.

Dr Tim Whitaker: "We hadden eigenlijk verwacht dat er veel meer ruinen zouden worden gebruikt als wedstrijdpaarden dan merries, maar toen we de verschillen in resultaten vergeleken door bijvoorbeeld de fouten tijdens springwedstrijden mee te rekenen, kwamen we er al snel achter dat er maar weinig verschil is, en al helemaal geen wetenschappelijk bewijs.

Er wordt door veel mensen beweerd dat ruinen beter zijn dan merries omdat ze qua gedrag makkelijker zijn en daardoor makkelijker te trainen zijn en zich goed gedragen tijdens wedstrijden. Maar onze studie laat echter zien dat dit niet klopt. Tijdens wedstrijden op hoger nivo blijken de merries zelfs iets beter te presteren dan de ruinen."

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:24

[quote="LIQUITA"]Hehe...eindelijk een onderzoek naar mijn hart!!!

De oorlog tussen man en vrouw duurt al eeuwen voort en onderzoekers van het Writtle College uit Engeland proberen dit debat nu op te lossen: Zijn merries of ruinen betere wedstrijdpaarden?

De resultaten van 1156 wedstrijdpaarden uit 2006 werden met elkaar vergeleken en geanalyseerd.

De meeste wedstrijdpaarden op het hoogste nivo (zo'n 90 procent) bleken ruinen te zijn, maar volgens de onderzoekers heeft het geslacht toch weinig effect op de prestatie.

Dr Tim Whitaker: "We hadden eigenlijk verwacht dat er veel meer ruinen zouden worden gebruikt als wedstrijdpaarden dan merries, maar toen we de verschillen in resultaten vergeleken door bijvoorbeeld de fouten tijdens springwedstrijden mee te rekenen, kwamen we er al snel achter dat er maar weinig verschil is, en al helemaal geen wetenschappelijk bewijs.

Er wordt door veel mensen beweerd dat ruinen beter zijn dan merries omdat ze qua gedrag makkelijker zijn en daardoor makkelijker te trainen zijn en zich goed gedragen tijdens wedstrijden. Maar onze studie laat echter zien dat dit niet klopt. Tijdens wedstrijden op hoger nivo blijken de merries zelfs iets beter te presteren dan de ruinen."
[/quoteGrardus zegt altijd dat een ruin constanter is...........maar als je dit dan weer leest.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:26

LIQUITA schreef:
Hehe...eindelijk een onderzoek naar mijn hart!!!

ach ja, de vrouw komt er toch altijd weer sterker uit hahaha
Laatst bijgewerkt door _sandra op 26-01-09 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:27

mntj schreef:

Lars krijgt hem donderdag.Wat rot voor Rona dat ze zich zo voelt,gaat het met Blitz al wat beter.Hoop het wel. :(:)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:28

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
@Liquita,ging het rijden goed?
Liquita was in het begin nog wat stijfjes, enneh....ikke ook := . Ik hoorde haar toch nog eventjes wat hijgen en ze moest een paar keer flink proesten. Maar later ging het al wat beter, we hebben maar een half uurtje gereden. Morgen weer wat langer, en als dat goed gaat kan Juul woensdag weer mee rijden in de les.

Gelukkig,fijn gevoel weer dat je weer kunt beginnen met rijden,kunnen jullie samen weer de conditie opbouwen.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:28

ro zijn rapport is helemaal top!!! allemaal ruim voldoende en goed. ze krijgen bij ons geen cijfers. is ook meer een verslag als een rapport. jenaplan he! ben toch wel weer erg tevreden en trots op mijn ventje!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:29

mntj schreef:

en wat zei de juf???

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:29

Lars gaat na school bij AH staan met een vriendje mensen om voetbalkaartjes vragen of ze die mogen hebben ,schijnt zijn vriendje al gedaan te hebben en met succes :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:30

mntj schreef:
o. en dinsdag krijgt rene al weer zijn 2e rapport. ben benieuwd.
maar daar gaat alles wel goed denk ik. of hij is me in het ooitje aan het nemen. maar dat hoor ik dan wel die moeten we met kind persoonlijk ophalen dus verstoppen kan ie m niet hahahah

hihi, misschien word je wel verrast !!!!! kon er vroeger ook wat van.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:31

Nicole1995 schreef:
Lars gaat na school bij AH staan met een vriendje mensen om voetbalkaartjes vragen of ze die mogen hebben ,schijnt zijn vriendje al gedaan te hebben en met succes :D

ja, dat ken ik haha, als ik uit appie kom staan er ook altijd van die jongetjes. voordeel van mijn kapsalon, zijn altijd mensen die ze voor roan meenemen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:32

Zo, ik heb weer een nieuw hoofd.
Blond en donkere plukjes.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:32

_sandra schreef:
ro zijn rapport is helemaal top!!! allemaal ruim voldoende en goed. ze krijgen bij ons geen cijfers. is ook meer een verslag als een rapport. jenaplan he! ben toch wel weer erg tevreden en trots op mijn ventje!

HEE,goed zo.Krijgt hij nou kadootje???Lars krijgt altijd geld.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:33

Nicole1995 schreef:
Grardus zegt altijd dat een ruin constanter is...........maar als je dit dan weer leest.
Dat zegt hij omdat er op hoogte niveau meer ruinen lopen. Maar nu blijkt dat het dus niks te maken heeft met prestatie. Vraag me toch af hoe het komt dat er meer ruinen op het hoogste niveau lopen. Worden goede merrie's misschien eerder gebruikt voor de fok?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:33

_sandra schreef:
Nicole1995 schreef:

ja, dat ken ik haha, als ik uit appie kom staan er ook altijd van die jongetjes. voordeel van mijn kapsalon, zijn altijd mensen die ze voor roan meenemen.

Oh,dat is ook heel handig hahahaha

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:34

_sandra schreef:
TOPPIE +:)+ !!!

Hoe gaat het nu eigenlijk met hem, heeft hij nog erge last van z'n beugel of begint het al te wennen?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 15:34

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Grardus zegt altijd dat een ruin constanter is...........maar als je dit dan weer leest.
Dat zegt hij omdat er op hoogte niveau meer ruinen lopen. Maar nu blijkt dat het dus niks te maken heeft met prestatie. Vraag me toch af hoe het komt dat er meer ruinen op het hoogste niveau lopen. Worden goede merrie's misschien eerder gebruikt voor de fok?

Ja dat zou kunnen natuurlijk dat weet ik niet.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 15:35

meelen schreef:
Zo, ik heb weer een nieuw hoofd.
Blond en donkere plukjes.
Hahaha...waar heb je die gehaald :+ ?