jah t is gewoon te veel voor hem.. t is wel n lieve man hij houd wel van zn paarden.. maar op die leeftijd is t gewoon t veel Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jah t is gewoon te veel voor hem.. t is wel n lieve man hij houd wel van zn paarden.. maar op die leeftijd is t gewoon t veel
eeer jloers
... hoe is ze nu tijdens t rijden eigenlijk.. 1,5 jaar geleden alweer toe ik erop ging.. toen kwam esther meteen met n cap voor dion aankomen lopen.. omdat ik er toch wel naast zou liggen :p niet hoor

WiskyBokjes schreef:Uuuhm Oohja
Toen we bij manege Bartels warenLiepen wij stiekem naar achter, een andere bak zeg maar
En toen kwam er opeens een vent aanen selma heel onschuldig: we kwamen alleen maar kijken (ofzoiets)
en toen mochten we opeens binnen kijken
)
Nortella schreef:WiskyBokjes schreef:Uuuhm Oohja
Toen we bij manege Bartels warenLiepen wij stiekem naar achter, een andere bak zeg maar
En toen kwam er opeens een vent aanen selma heel onschuldig: we kwamen alleen maar kijken (ofzoiets)
Ohhjaa!
God dat was ook zo..
Ik dacht poedersuiker! die gaat ons nu wegsturen en vragen wat we hier wel niet moeten en blabla
Dus ik vet onschuldig: "Hallo meneer, ja wij zijn hier met trektocht en we liepen hier rond en we vonden dit zo'n ontzettend mooi gebouw! En we wilden even kijken hoe het hier eruit zag want het is hier zo mooi schoon en zo verzorgd (blablabla)
![]()
Die man helemaal enthousiast, hij wilde al weg rijden,
en stapte uit de auto en ging ons helemaal een rondleiding geven en hij bleef maar door praten en door praten over van alles en nog wat en over het materiaal wat in de bak lag en wat daar allemaal wel niet georganiseerd werd
en wij allemaal vet braaf
Ah wat leeuk! En wat mooi, en oohjaa! Hihi
ja idd iedereen helemaal wauw wat mooi, wat schoon allemaal enzo 
Nortella schreef:WiskyBokjes schreef:Uuuhm Oohja
Ohhjaa!
God dat was ook zo..
Ik dacht poedersuiker! die gaat ons nu wegsturen en vragen wat we hier wel niet moeten en blabla
Dus ik vet onschuldig: "Hallo meneer, ja wij zijn hier met trektocht en we liepen hier rond en we vonden dit zo'n ontzettend mooi gebouw! En we wilden even kijken hoe het hier eruit zag want het is hier zo mooi schoon en zo verzorgd (blablabla)
![]()
en stapte uit de auto en ging ons helemaal een rondleiding geven en hij bleef maar door praten en door praten over van alles en nog wat en over het materiaal wat in de bak lag en wat daar allemaal wel niet georganiseerd werd
WiskyBokjes schreef:Nortella schreef:Ohhjaa!
God dat was ook zo..
![]()
Ja idd
Eef1400 schreef:Hahahahaha, heel onschuldig. Halllllooooo
Ik vergeet manege Bartels echt niet meer, heeft zo'n indruk op mij gemaakt.
Maar waarom weten we al
Owja! waar ik ineens aan moet denken.
Sunday zo'n ijsco die was altijd lekker snel met meisje uit mijn groep en dat meisje was samen met vriendin en die had een eigen paardje mee. dus dat meisje met die eigen die ging even op sunday en toen hing ze ineens aan de zijkant met het zadel en lag ze op de grond![]()
![]()

!