linda2008 schreef:Vanavond eerste les van Liesbeth gekregen... ging (uiteindelijk) echt super!!! Ik ben echt heel erg tevreden!
en sorry voor de bakhuur.... maarja er zitten meerdere kanten aan dat verhaal.
In eerste instantie was het altijd verplicht bij instructie van buitenaf!!! tweede punt is dat het de eerste keer was en dan wil je natuurlijk even kijken hoe en wat. Ik wil wel even zeggen dat het mij er niet om gaat dat ik de bak helemaal voor mezelf heb, maar laten we wel reeel blijven.... als ik met iedereen had gelest die gereden hadden (Fenna, Ilse, maar daarvoor: Natal, danny, angelique volgens mij ook, Shalana en ga zo maar door) dan was het wel een beetje TE vol om te lessen, en helaas is, voor mij EN liesbeth (dus de combi van ons) alleen maandagavond 8 uur een optie. Ik moet 's morgens wel om 5 uur me bed weer uit hea jongens... ik vind dit al laat, want zoals jullie zien ben ik nu pas gedouched en klaar om te gaan slapen, dat is zeker een half uur later dan normaal... lijkt niks, maar is echt een hoop als je elke dag zo vroeg op moet...
Maar ik zal even met Olga overleggen hoe we dit op kunnen lossen.... misschien halve bakhuur met BEPERKT aantal personen die erbij kunnen????? ik noem maar iets geks.... als jullie nog ideeen of suggesties hebben, brand maar los...
Liesbeth Hageman??