Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:03

nickyforever schreef:
elize nog bedankt voor het uitlenen van maxi aan Angelique ze was erg blij dat ze mee kon springen.
We hopen dat ze vrijdag weer met Nicky in de les kan rijden.

Zal Johan blijkbaar wel hebben geregeld? Want ik wist er niks van ;) Maar is prima joh :) Vond ze het leuk, en was Max een beetje braaf?

Zo. Ik heb me nu én voor de cross, én voor de regio, én voor dubbel pacours springwedstrijd ingescreven, mijn Pappa zal het voelen om mij 2 maanden niet te hebben laten starten }:)

Car/Bir: Gaan jullie nog naar Laseur, 15-02?

NIEUWE PAGINA :D

linda2008

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:08

ik heb het nog niet op het bord geschreven dus zal het vast kenbaar maken: Maandag 9 Februari is de binnenbak weer afgehuurd van 20.00 tot 21.00 uur. En vanaf dan OM de week (dus de 23e weer enz.)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 23:12

Elize Olga had je vader gebeld omdat ik geen reaktie kreeg van mijn smsje naar jou vandaar,maxi was braaf we hebben haar stal even schoongemaakt en vers drinken gegeven sis ook natuurlijk. en ze hebben een snoepje gehad.

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 00:21

Ik doe E&M Elies!

Ik ga nu eindelijk voor het eerst deze week vóór 12 uur naar bed! En morgen om 8 uur er weer uit om week verder te leren over intertropische convergentiezones, pasaatwinden, het klimaatsysteem van köppen en de veranderlijkheid van de stralingsdichtheid naar de aarde. :') Leuk of niet?? -:)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 06:55

als je er pas om 8 uur uit hoeft is half 12 een mooie tijd :D
heb je ook eens een beetje slaap hahaha.

verder klinkt het allemaal erg ingewikkeld!!! Al zou ik het meeste toch ook wel op school gehad moeten hebben.... ben het gewoon ZSM weer vergeten :D

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 08:45

lieziej schreef:
nickyforever schreef:
elize nog bedankt voor het uitlenen van maxi aan Angelique ze was erg blij dat ze mee kon springen.
We hopen dat ze vrijdag weer met Nicky in de les kan rijden.

Zal Johan blijkbaar wel hebben geregeld? Want ik wist er niks van ;) Maar is prima joh :) Vond ze het leuk, en was Max een beetje braaf?

Zo. Ik heb me nu én voor de cross, én voor de regio, én voor dubbel pacours springwedstrijd ingescreven, mijn Pappa zal het voelen om mij 2 maanden niet te hebben laten starten }:)

Ik geloof dat ik voor 15 februari al andere plannen heb 8-)

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:20

linda2008 schreef:
Vanavond eerste les van Liesbeth gekregen... ging (uiteindelijk) echt super!!! Ik ben echt heel erg tevreden!

en sorry voor de bakhuur.... maarja er zitten meerdere kanten aan dat verhaal.

In eerste instantie was het altijd verplicht bij instructie van buitenaf!!! tweede punt is dat het de eerste keer was en dan wil je natuurlijk even kijken hoe en wat. Ik wil wel even zeggen dat het mij er niet om gaat dat ik de bak helemaal voor mezelf heb, maar laten we wel reeel blijven.... als ik met iedereen had gelest die gereden hadden (Fenna, Ilse, maar daarvoor: Natal, danny, angelique volgens mij ook, Shalana en ga zo maar door) dan was het wel een beetje TE vol om te lessen, en helaas is, voor mij EN liesbeth (dus de combi van ons) alleen maandagavond 8 uur een optie. Ik moet 's morgens wel om 5 uur me bed weer uit hea jongens... ik vind dit al laat, want zoals jullie zien ben ik nu pas gedouched en klaar om te gaan slapen, dat is zeker een half uur later dan normaal... lijkt niks, maar is echt een hoop als je elke dag zo vroeg op moet...

Maar ik zal even met Olga overleggen hoe we dit op kunnen lossen.... misschien halve bakhuur met BEPERKT aantal personen die erbij kunnen????? ik noem maar iets geks.... als jullie nog ideeen of suggesties hebben, brand maar los...

Liesbeth Hageman??

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:41

JimBeer schreef:
lieziej schreef:

Ik geloof dat ik voor 15 februari al andere plannen heb 8-)

Heeft het te maken dat 15 februari de dag ná 14 februari is? *wink wink* :+:

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:42

nickyforever schreef:
Elize Olga had je vader gebeld omdat ik geen reaktie kreeg van mijn smsje naar jou vandaar,maxi was braaf we hebben haar stal even schoongemaakt en vers drinken gegeven sis ook natuurlijk. en ze hebben een snoepje gehad.

Dat zei paps al ;) Ik heb alleen geen smsje gehad? :? Misschien heb jij een oud nummer? ;)

Maar hartstikke mooi joh! Thanks! :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 15:43

FenDT schreef:
Ik doe E&M Elies!

Ik ga nu eindelijk voor het eerst deze week vóór 12 uur naar bed! En morgen om 8 uur er weer uit om week verder te leren over intertropische convergentiezones, pasaatwinden, het klimaatsysteem van köppen en de veranderlijkheid van de stralingsdichtheid naar de aarde. :') Leuk of niet?? -:)

Oh, damn. Vandaar die AK :z

Ik zag trouwens op de startlijst van regio dressuur dat jij en één ander meisje de enige bent in M2 E :') Ik neem aan dat D/E dan in handicap wordt verreden?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:46

Oke lieve mede topicers ;) Hierbij mijn verslag van de dag:

Ik kwam dus zaterdag heel vroeg op stal, heb toen Vicky :wow: (ja!) De stal uitgesmokkeld met het excuus "Ik ga hem even in de paddock zetten :D " Vervolgens snel in de trailer gemikt, en heeeeeeeeeeel hard weggereden! Op wedstrijd heb ik een hoofdstel en een zadel gevonden in het zijvakje van de trailer, en ben ik mijn proefje gaan rijden! (Ik zei gewoon dat het Sissi was, en dat ie gewoon een grote C was :) ) En heb ik dus mijn proefje gereden, en raad eens? Nét geen winstpunt :( 179,45 punt ;(

Helaas.. Zélfs als ik een bijna Z pony meeneem ben ik te slecht voor de B |(

Jullie geloven me vast niet, dus hier is mijn foto van de wedstrijd! Hebben jullie verbeterpuntjes voor mij?

Afbeelding

Spoiler:
ehm, ja. ik verveelde me ja! :+

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:02

Hahahahahahahahahahaha _O- _O- _O-

Ik lig hier helemaal dubbel van het lachen, die foto lijkt echt zóóóó echt!

Hahahahahahahaha.. oke hèèèhh.. Uitgelachen.. Tranen in mijn ogen haha :')
Wat heb je eigenlijk van mij weggehaald en van jou er op geplakt? Mijn eigen handen zijn ook weg toch? Haha

Om even terug te komen op je vraag Elies, ze doen inderdaad de D/E bij elkaar. Dat doen ze eigenlijk altijd!
Laatst bijgewerkt door FenDT op 04-02-09 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:05

FenDT schreef:

Om even terug te komen op je vraag Elies, ze doen inderdaad de D/E bij elkaar. Dat doen ze eigenlijk altijd!

Waarom ga je niet gewoon bij de C?! Bij mij geloofden ze dat Vick een C was! :j

Die foto ben ik in principe helemaal, alleen vanaf je knieën ben jij het stiekem nog ;)
Het enige wat ik niet goed gefixed krijg is dat ik te ver achterin het zadel zit, maar ja ;)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 17:30

FenDT schreef:

Wat heb je eigenlijk van mij weggehaald en van jou er op geplakt? Mijn eigen handen zijn ook weg toch? Haha

Je knieen en je laarzen zijn nog van jou := De rest ben ik :D

Ik zal ff de originele pic posten ;) Maar het was een gelukje dat wij ongeveer handen op dezelfde hoogte dragen ;) Oh, en btw, ergens op Vick's butt zweeft nog een stukje zweep van jou :P

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:01

he leuk bedacht elise :D ,gelukkig kan er om gelachen worden :j dacht al even dat het echt was dom natuurlijk maar het leek wel echt. :=

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 19:15

Citaat:
Heeft het te maken dat 15 februari de dag ná 14 februari is? *wink wink*

Meer met het feit dat de 15e twee dagen na het heilige *D begin van de wintersport is :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 22:11

JimBeer schreef:
Citaat:
Heeft het te maken dat 15 februari de dag ná 14 februari is? *wink wink*

Meer met het feit dat de 15e twee dagen na het heilige *D begin van de wintersport is :D

Jaja wrijf het er nog maar even extra in hoor lekker op vakantie nou wij bewaken het ford wel hoor en graag heel huids weer terug hoor.
Waneer vertrekken jullie?

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-09 22:12

ik zag vanmorgen Carmen/Birgit fietsen om kwart voor 10 ofzo? :P op het rond/1e dorpstraat! ik riep nog hooooi! zonder reactie haha! :D

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:34

haha lekker lonely Nathal ;)

ik ben nog lekker aan de leer voor wiskunde, joepie.. en ik ben nog lang niet klaar want ik heb een concentratie van 0!

en ik word nu echt zenuwachtig voor zaterdag.. ik denk er niet zo veel aan door mijn tentamenweek maar als ik er aan denk dan heb ik een kriebel in mijn buik hahaha :') dat heb ik nog nooit gehad, ik ben werkelijk nooooit zenuwachtig!

en ik heb het ook zo druk ik moet nog zooooveel regelen morgen en overmorgen dat ik hem ook nog stress.. chillie..

oke weer aan de leer! :wave:

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:43

patjelisa schreef:
Liesbeth Hageman??

yep! waarom? ervaring mee? vertel vertel... (mag ook via pb)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 23:46

elies die foto is echt HEEEL cool!!!
aan het verhaal kun je merken dat het niet echt is, maar aan de foto.... zie je echt niets! echt goed gelukt haha :D

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 00:31

Ik vertoon ernstig studieontwijkend gedrag: 1. Ik heb mijn profiel vernieuwd. 2. Ik heb een avatar, woehoe! Na al die jaren hoor ik er nu ook echt bij!

Ik moet echt aan de wiskunde nu, pfoe.. 8)7

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 01:37

linda2008 schreef:
patjelisa schreef:
Liesbeth Hageman??

yep! waarom? ervaring mee? vertel vertel... (mag ook via pb)

hihi ze is al een paar jaar mijn instructrice en zou geen andere meer willen!!
Ze is zo super goed!!!!!!!!!!
En ook zo'n lieve en aardige meid!!!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 04:23

IK BEN KLAAAAAR! Mooie tijd toch? Bijna half 4 :')

Zometeen nog 2 toetsen en dan ben ik eindelijk he-le-maal KLAAR! :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 07:11

patjelisa schreef:
hihi ze is al een paar jaar mijn instructrice en zou geen andere meer willen!!
Ze is zo super goed!!!!!!!!!!
En ook zo'n lieve en aardige meid!!!

kijk dat is altijd goed om te horen :D
ik ben ook ontzettend blij met haar en ik hoop dat het zo goed blijft gaan...