Flevolander schreef:Whahaha wees blij dat je niet hoeft te scheren.. wordt je niet vrolijk van
Ik hoop elke keer da jas niet geschoren hoefd te worden

Maar dnke dat het di t jaar weer moet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flevolander schreef:Whahaha wees blij dat je niet hoeft te scheren.. wordt je niet vrolijk van

. Hij wilt échttttt nieeettt 

Jane_ schreef:Eigenlijk vind ik ik Viccie echt lelijk haha
maar wel lief..

! Je hebt echt veel leuke springfoto's nooor!!
weet niets te zeggen ben te down Jane_ schreef:Eigenlijk vind ik ik Viccie echt lelijk haha
maar wel lief..
G1ovanna schreef:jaa zit alles ff mee te kijken kirstenweet niets te zeggen ben te down
G1ovanna schreef:jaa zit alles ff mee te kijken kirstenweet niets te zeggen ben te down
. Nee hoor, mevrouw Beatrix, doe alles rustig aan en laat die andere mensen maar links liggen, ze zijn jou niet waard! Emmaa_ schreef:Ik heb goed me best gedaan op Noortje d'r foto's![]()
!
Astor schreef:Zo net onder de zonnebak vandaan nu weer lekker met me dekbed op de bank liggen met de hondjes
Astor schreef:Zo net onder de zonnebak vandaan nu weer lekker met me dekbed op de bank liggen met de hondjes
! 

Patriciavt schreef:Even stipje, had jullie nieuwe topic nog niet
Anna op wie heb jij gezeten?