Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:En je hebt een heeeeeeel mooi dekje.Staat poppetje goed.
Woogy schreef:Ach jij boft maar hoor Astrid, mijn Tag was helemaal over d'r toeren in de buitenbak met alle andere paarden erbij een blok stress, en dan die Pony van mij die niet begreep hoe ze over ene draf balkje moest draven, die werd of compleet gesprongen of met een galopje genomen waarbij er 1 been tussen de balken ging...
desyma schreef:Nou, ik dan maar iets vertellen....
Vandaag alleen een ritje op Malvin in het Buytenpark gemaakt. Heerlijk! Iedere keer geniet ik weer van mijn vriend! Wat was hij weer lief. Oren stonden als een radar vooruit gestoken en met een houding van zie mij daar! Geweldig. Het was zo rustig in het park. Lekker hoor als er voetbal op tv is. Het leek net de heuvels van de Teletubbies. Konijnen en haasjes lopen voor je uit en de fazanten vliegen om je oren.
Maar wat minder leuk is het bericht wat ik vandaag van Marion ontving betreft de herinrichting van het Buytenpark.
Grote plannen zijn er met het park. Het moet een eventingpark worden. Dit houdt in o.a. nog een grotere baan voor snowworld, camping, een park waar men kan paintbal schieten.
Het woord ruiters en ruiterpaden wordt hier helemaal niet genoemd.
Het ziet er dus uit dat de ruiterpaden in het Buytenpark misschien wel gaan verdwijnen. Het kan nog wel jaren duren maar toch!
Mijn vraag aan jullie is om op de volgende site een protest aan te tekenen. Of te vragen wat dit gaat beteken voor de ruiterpaden in het park. Ook al maak je niet veel gebruik van het park, vraag ik jullie toch dit te doen.
http://www.zoetermeer.nl/buytenpark/vis ... oncept.pdf
En hier kan je klagen,ik heb het al gedaan.
http://www.zoetermeernatuur.web-log.nl
mauss schreef:dan ga ik vervolgens wat neiuws aan toevoegen. Het stuk tussen het westerpark en leidschenveen gaat ingericht worden als park. Hier moet een brug komen over de randstadrail zodat met met de fiets, lopend en te paard hierover heen kan. Zo is er een verbinding met het westerpark, buytenpark en daarnaast ook richting het delftse hout.
Dit heb ik dit weekend gelezen. Ik ga me over het buytenpark dus totaal niet druk maken. voor een oplossing zou dus allang gezocht zijn. Dat snowworld gaat uitbreiden wist ik allang.