Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:40

En je hebt een heeeeeeel mooi dekje.Staat poppetje goed. Haha!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:42

taverno schreef:
En je hebt een heeeeeeel mooi dekje.Staat poppetje goed. Haha!

Thanks !!! Zeker een gaaf dekje; maar pop staat alles goed Bloos

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:02

Ach jij boft maar hoor Astrid, mijn Tag was helemaal over d'r toeren in de buitenbak met alle andere paarden erbij een blok stress, en dan die Pony van mij die niet begreep hoe ze over ene draf balkje moest draven, die werd of compleet gesprongen of met een galopje genomen waarbij er 1 been tussen de balken ging...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:20

Volgende keer Pony aan een lijntje nemen en dan over de balkjes laten draven?Rare paarden heb jij hoor! Haha!

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:21

Woogy schreef:
Ach jij boft maar hoor Astrid, mijn Tag was helemaal over d'r toeren in de buitenbak met alle andere paarden erbij een blok stress, en dan die Pony van mij die niet begreep hoe ze over ene draf balkje moest draven, die werd of compleet gesprongen of met een galopje genomen waarbij er 1 been tussen de balken ging...

Ik zag inderdaad dat Tag stresserig was Ach gut Heb je nog niet eerder met haar met meerdere paarden in de bak gereden ?
En jouw pony ... die is gewoon eigenlijk een springarabier Knipoog

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 21:35

tag heb ik gereden met rivertje en een keer met wally in de bak en dat ging wel beetje reageren en alles maar nu waren er maar liefst drie anderen die ze in de gaten moest houden en dat viel niet mee...
in eerste instantie zei ik nog tegen pony dat ze absoluut geen spring talent had toen ze over twee balken struikelde, daarna sprong met een soepel boogje over twee balken heen toen moest ik m'n woorden wel terug nemen Knipoog

rare paarden? paardjes naar m'n aardje Haha! Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:16

Beetje saai hier he.Maken de Groene Meer klanten niets meer mee?Afbeelding

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:23

Nee sorry, ik heb nog geen leuke nieuwtjes te melden ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:23

Doe je ook niets leuks met Donna dan! Knipoog

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:36

Vandaag naar Duindigt geweest en daarna Pop over de baan gereden (met de sulky). Heerlijk weer, mooie paarden gezien en genoten van mijn eigen paarden, maar verder ook niet echt iets spannends meegemaakt ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:41

Moest er getraind worden of gekoerst?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:52

Nee, momenteel alleen gewoon trainen met Donna. Dus niks spannends mee gemaakt nog.
En ik ga ook met haar nog niet maar buiten, ik wil eerst aanstaande woensdag afwachten. En dan in overleg met veearts of we dan wat meer kiunnen doen, ivm stress gevoeligheid van Donna.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:24

Nou, ik dan maar iets vertellen....
Vandaag alleen een ritje op Malvin in het Buytenpark gemaakt. Heerlijk! Iedere keer geniet ik weer van mijn vriend! Wat was hij weer lief. Oren stonden als een radar vooruit gestoken en met een houding van zie mij daar! Geweldig. Het was zo rustig in het park. Lekker hoor als er voetbal op tv is. Het leek net de heuvels van de Teletubbies. Konijnen en haasjes lopen voor je uit en de fazanten vliegen om je oren.
Maar wat minder leuk is het bericht wat ik vandaag van Marion ontving betreft de herinrichting van het Buytenpark.
Grote plannen zijn er met het park. Het moet een eventingpark worden. Dit houdt in o.a. nog een grotere baan voor snowworld, camping, een park waar men kan paintbal schieten.
Het woord ruiters en ruiterpaden wordt hier helemaal niet genoemd.
Het ziet er dus uit dat de ruiterpaden in het Buytenpark misschien wel gaan verdwijnen. Het kan nog wel jaren duren maar toch!
Mijn vraag aan jullie is om op de volgende site een protest aan te tekenen. Of te vragen wat dit gaat beteken voor de ruiterpaden in het park. Ook al maak je niet veel gebruik van het park, vraag ik jullie toch dit te doen.
http://www.zoetermeer.nl/buytenpark/vis ... oncept.pdf
En hier kan je klagen,ik heb het al gedaan.
http://www.zoetermeernatuur.web-log.nl

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:30

En desnoods ka je de wethouder er over aanschrijven wat ze nu van plan zijn met de ruiterpaden.
B.Emmens@zoetermeer.nl

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:02

Nope, niks spannends hier... gelukkig maar.. of oh ja.. Toch handig dat jouw man verstand heeft van motorschakeldingen Desyma Clown K zag me dat apparaat al helemaal terugduwen Cool

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:03

Dat is niet zo leuk nieuws, dat als de ruiterpaden in het Buytenpark gaan verdwijnen.
Helaas kom ik niet op de site van Zoetermeer. Hij kan die pagina niet vinden.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:11

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:22

desyma schreef:
Nou, ik dan maar iets vertellen....
Vandaag alleen een ritje op Malvin in het Buytenpark gemaakt. Heerlijk! Iedere keer geniet ik weer van mijn vriend! Wat was hij weer lief. Oren stonden als een radar vooruit gestoken en met een houding van zie mij daar! Geweldig. Het was zo rustig in het park. Lekker hoor als er voetbal op tv is. Het leek net de heuvels van de Teletubbies. Konijnen en haasjes lopen voor je uit en de fazanten vliegen om je oren.
Maar wat minder leuk is het bericht wat ik vandaag van Marion ontving betreft de herinrichting van het Buytenpark.
Grote plannen zijn er met het park. Het moet een eventingpark worden. Dit houdt in o.a. nog een grotere baan voor snowworld, camping, een park waar men kan paintbal schieten.
Het woord ruiters en ruiterpaden wordt hier helemaal niet genoemd.
Het ziet er dus uit dat de ruiterpaden in het Buytenpark misschien wel gaan verdwijnen. Het kan nog wel jaren duren maar toch!
Mijn vraag aan jullie is om op de volgende site een protest aan te tekenen. Of te vragen wat dit gaat beteken voor de ruiterpaden in het park. Ook al maak je niet veel gebruik van het park, vraag ik jullie toch dit te doen.
http://www.zoetermeer.nl/buytenpark/vis ... oncept.pdf
En hier kan je klagen,ik heb het al gedaan.
http://www.zoetermeernatuur.web-log.nl

Hier staan nu ook de links goed!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 08:39

Goedemorgen,

Ben weer van de partij. Had heel slim mijn laptopje op kantoor laten liggen, dus vijf dagen computerloos Boos!

Wat me nog bijstaat.

@ Jarrah: ken het gevoel hoor, als het flink omweert lig je toch niet rustig in je bed, ondanks dat het de paarden echt niets doet. Leuk veulen trouwens.

@ Desyma: Wat gaan ze doen met het buitenwegpark .... Boos! * gaat gelijk naar site van gemeente zoetermeer * Gelukkig duurt het nog een tijd, dus misschien kunnen we wat meer ruiterpaden voorstellen Tong uitsteken en dan ook direct een goede richting het Noord Aa Tong uitsteken

@ Cer: ik zag je idd ineens stilstaan. Clown Gelukkig kon celene op haar brommertje de merries uit de wei halen.

@ mis Fafre: Tja.. den haag is te doen, maar niet op de fiets en echt een directe verbinding met het OV heb je niet, maar een paar jaartjes wachten totdat zusje ook haar rijbewijs heeft. Knipoog

Venga's tandje zijn weer geslepen. Hij was dit keer hartstikke braaf, dat is een hele verademing in vergelijking met een paar jaar terug, want toen moest ie er toch niets van hebben. Koe

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 08:53

Dus voortaan gewoon je laptop mee naar huis nemen Kim. Haha!

Trouwens het Buytenpark is het laatste weekend van juni afgesloten omdat dan de Benelux kampioenschappen mountainbike zijn. Boos!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 09:15

Das handig om te weten, thx marion

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 09:26

Ik had de mededeling van Desyma op een ander topic gezet om nog meer zieltjes te winnen en kreeg de volgende reactie:

mauss schreef:
dan ga ik vervolgens wat neiuws aan toevoegen. Het stuk tussen het westerpark en leidschenveen gaat ingericht worden als park. Hier moet een brug komen over de randstadrail zodat met met de fiets, lopend en te paard hierover heen kan. Zo is er een verbinding met het westerpark, buytenpark en daarnaast ook richting het delftse hout.

Dit heb ik dit weekend gelezen. Ik ga me over het buytenpark dus totaal niet druk maken. voor een oplossing zou dus allang gezocht zijn. Dat snowworld gaat uitbreiden wist ik allang.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:37

Ook dat is niets nieuws,daar zijn ze ook al jaren mee bezig.Dat gebied wordt ook een zogenaamd nat gebied,veel water opslag.

Maar dan moet er voor ons wel een goede manier zijn om er te komen toch.

Trouwens Snowworld wil uitbreiden maar het heeft officieel nog geen vergunning.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 09:38

ik loop dus duidelijk achter de feiten aan. Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:41

Nieuwe Driemanspolder en Roeleveen gaan veranderen
De inrichting van de Nieuwe Driemanspolder en de polder Roeleveen gaat de komende jaren veranderen. De polders zijn namelijk aangewezen als gebieden waar recreatie, natuur en waterberging moeten komen. Het agrarisch gebruik zal gaan verdwijnen.
Op dit moment worden de plannen voor de herinrichting voorbereid. Daarbij zijn de volgende partijen betrokken: de provincie Zuid-Holland, de gemeenten Den Haag, Zoetermeer, Leidschendam-Voorburg en de Hoogheemraadschappen van Rijnland en Delfland. Deze partijen hebben zich verenigd in een zogenaamde stuurgroep. In de loop van dit jaar verwachten partijen overeenstemming te bereiken over de manier waarop de herinrichting tot stand moet komen. Als gevolg van de lange doorlooptijd die nodig is om te komen tot een zorgvuldige besluitvorming zal het nog een aantal jaren duren alvorens de polders klaar zijn voor hun nieuwe bestemming.