Hahaha zo leuk is het niet hoor . Hij heeft met Eline al een keer een wielrenner overhoop gelopen . En die man vond het nog niet eens zo erg, hij begreep het nog ook...
Het is gewoon een heel raar paard . Vroeger kon die wel naar buiten en voor de kar kan het ook nog steeds... Maar onder het zadel en aan de hand is het bijna niet te doen... Misschien wel weer als ie wat ouder en rustiger wordt .
Ja dat vindt ik ook wel . Misschien komt het ooit nog goed met hem... Het zou voor hem zelf ook fijn zijn als we lekker buiten met m kunnen wandelen en rijden... Vooral als ie weer even niet lekker is... Dan is wandelen natuurlijk een geweldige optie....
Maar goed ik gaat nu hopen dat het weer beter met hem gaat en dat ik lekker in de bak met m aan de gang kan.... Dan heeft hij ook weer een beetje afwisseling .
Ik hoop het ook zou wel zo leuk zijn . Nu kan ik wel alvast stiekem figuren gaan oefenen voor de wedstrijd . En natuurlijk het proefje achter elkaar rijden... Ook wel handig als ik dat een paar keer gedaan heb... Alleen de galop kan dan niet maar dat onthoud ik wel .
Ik heb dr ook niet super veel zin in... Het is dat ik zo'n duur dressuurjasje heb wat toch echt af en toe in het openbaar getoond moet worden (van mijn moeder ).
Maar ik gaat gewoon wel oefenen . Ik moet toch wat... De vorige keer reed ik alles verkeerd en wist ik niks .
Tja ik moest een jasje hebben... De goedkope stonden me niet en toen kwam mijn moeder met deze aanzetten en hij zat gewoon perfect!! Dus ja dan heb je m aangehad en dan kijk je naar het prijskaartje en dan ga je wel twijfelen... Tot je moeders zegt je krijgt hem wel van mij . Maar ja dan moet je dus wel telkens wedstrijd rijden anders is het zonde van het geld .
Ik wil ook nieuwe laarzen... Deze zijn eigenlijk een beetje te klein.. En nu zag ik hele leuke van kalfsleer met ritssluiting aan de achterkant . Zagen dr ook best stoer uit maar je mocht er wel wedstrijd mee rijden . Maar ja 229 euro....
dan heb je wel gelijk iets wat lang meegaat. ik heb laarzen van burbury (ofzoiets) van Goretex. Mag ik geen wedstrijden mee rijden maar dat was ik toch niet van plan. Ik heb ze van Gijs voor kerst gekregen en ze waren £179.00. Gaan wel een jaartje of 10 mee.
ja dat is ook zo maar ik wilde waterdichte laarzen omdat ik mijn paard ook wel eens uit de blubber zal moeten trekken en dan zijn schoenen niet hoog genoeg