RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkiej

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:14

Met een regenbroek? Tong uitsteken
Lijkt me echt niet rijden haha.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:15

Echt wel! Je merkt er bijna niets van, en 't is uberwarm Cool

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:16

Ghehe..
Ik deed altijd een majo onder mn paardrijbroek aan, helpt ook!
Maar aangezien ik deze winter niet buiten heb gereden had ik hem ook niet aan Clown

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:16

Ja, maar dat helpt niet tegen de regen hea, slimpie Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:17

Mikkiej schreef:
Ghehe, nou die zal hier vast nog wel posten vanavond. Vork
Het is alweer bijna maandag. Haha!

Hihi, word ik een beetje voorspelbaar? Haha! Koe Hihi! Eigenlijk moet ik nu documentatie zoeken op internet voor Nederlands Dromen , maar ik kon het niet laten om even hier te spieken Bloos .

xSwanHeart schreef:
Vraag dat maar aan [***] Tong uitsteken Die weet er álles van

Oké, ik zal het even uitleggen, ghehe Vork . Ik moet wel zeggen dat ik Wiko een gigantische (letterlijk gigantisch Koe ) liefzak vind zolang hij in een goede bui is. Maar ik heb een xtje op 'm gereden toen hij een tijdje bij Ini heeft gestaan. Het begon al op stal. Ik mocht hem opzadelen en er daarna eventjes op. Gelukkig had hij een dikke plak hooi, dus hij had volgens mij niet door dat ik hem aan het poetsen en zadelen was. Nadat ik 'm met veel moeite afstand kon laten doen van zijn hooi, probeerde ik hem mee te slepen naar de bak. Nou, dat wou hij wel, we gingen samen door de deur en dat was een beetje krapjes Tong uitsteken . Toen ik met trillende handen en knikkende knieën voor het eerst in mijn leven op Wiko klom, en daarbij voor het eerst in mijn leven voelde hoe het is om bijna in de split te zitten Tong uitsteken .. Nee hoor Marjolein Ach gut , zo dik was ie nou ook weer niet en ik hoorde van Mara dat ze (Ellert & Wiko) ook nu helemaal niet zo dik zijn. Maar goed, ik klom dus op Wiko en ik zat er nog niet op en we stormden al op het hek in de buitenbak af. De rem kon ik even niet vinden en ook het stuur was kwijt. Ik vermoedde al dat we niet over het hek zouden gaan, maar ik was er van overtuigd dat we er dwars doorheen zouden gaan Whoosh! . Maar dat deden we niet, meneer schoot opeens naar rechts (en schoof het zadel naar links... Haha! ), speelde even een stoere, wilde rodeohengst en stapte daarna onschuldig en schijnheilig door de bak Haha! .

Dat was mijn eerste en tot nu toe laatste avontuur met Wiko. Maar ik moet toch echt zeggen dat ik 'm met kamp super vond lopen voor zover ik zag! En je moet hem echt vaker roze verven Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:20

loveshadow schreef:
Maar dat deden we niet, meneer schoot opeens naar rechts (en schoof het zadel naar links... Haha! ), speelde even een stoere, wilde rodeohengst en stapte daarna onschuldig en schijnheilig door de bak Haha! .

Dat was mijn eerste en tot nu toe laatste avontuur met Wiko. Maar ik moet toch echt zeggen dat ik 'm met kamp super vond lopen voor zover ik zag! En je moet hem echt vaker roze verven Haha!

Ghehe Tong uitsteken Schijnheiligheid ten top, die knol Tong uitsteken
Enja, met kamp liep 'ie echt fijn Lachen Was dr vet blij mee...
Maarhee, dat roze vond ik persoonlijk niet echt voor herhaling vatbaar Tong uitsteken Al zei Donja [en jij dus ook] van wel Haha!

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:51

Ghehehe eigenwijs beestje.. Echte haflingers..
Maar ik ken dat..
Ik heb een tijdje een pony gereden in Wapserveen, schijtsbenauwd voor trekkers. Ja, handig in wapserveen... Maargoed, dan reed ik naar de bak toe, hij hoefde maar een trekker te zien en hij begon al te dribbelen. De trekker passeerde en meneer ging bokken, stijgeren, wilde terug rennen of ging gewoon midden op de weg staan.. Goed, waren we veilig langs de trekkers, moest ie nog de oprit op van waar we altijd reden.. Het ging goed, tot het kippenhok, dat vond meneer zoo eng.. Weer het gedribbel, stijgeren, bokken en terug willen rennen.. Tong uitsteken Toen kwam het het hekje bij de bak. Die was smal.. Daar wou meneer dus niet door.. Of hij ging op zn achterbenen staan, of hij ging er in galop doorheen.. Tong uitsteken En dan heb ik het nog niet gehad over alle andere enge dingen zoals bak kabouters en bijtende grasssprietjes.
Dusja, ben wel iets gewend haha. Maar uiteindelijk reden we altijd wel fijn. Ja

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:53

Ghehe Tong uitsteken Dat kan ook...
Maar met Wiko heb ik toch behoorlijk wat akkefietjes gehad [dom woord trouwens].
't Was echt een vals kreng toen ik 'm kreeg... Hij heeft me zelfs nog een paar keer het
weiland uitgemept... Tong uitsteken

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:57

Whahaha evelien jou verhaal! Die heb ik nog nooit gehoord. Maar ik weet nu zeker dat ik NIET op Wiko stap, ik zeg niet nooit want misschien wordt die ooit een beetje normaal. (En nee marjolein hij is neit normaal, een normaal paard plet je niet in de stal, sleept je neit mee over de grond naar zijn stal en rent neit door bomen heen Knipoog ) Maar ik wil best met je op buitenrit wanneer het weer langer licht is maar dan ga JIJ op Wiko. Vork

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 20:58

Tamara, hij is hartstikke normaal! Alleen een beetje euhmm... Enthousiast Tong uitsteken
Maar duh, dan ga jij lekker op die Dikke en ik op Wiekje Lachen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 21:17

*LOL* Kan me dr iets bij voorstellen dat Evelien niet nog een keer op Wiko hoeft Schijnheilig

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 21:17

Ghehe lol Tong uitsteken Het is juist zo'n lieve pony Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 21:21

Haha vast gewoon een lieve pony met wat rare streken Haha!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 21:22

Ja pcies Tong uitsteken Misschien af en toe een beetje té enthousiast... Maar verder,,? <3

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 10:09

[/quote]
Ik had het maandag ook weer. Ik denk dat ie precies voelt bij wie die het kan doen en bij wie niet...erg kieskeurig paard naar mijn idee Nagelbijten / Gniffelen

Hoe heet jij eigenlijk...ben even nieuwschierig wie jij bent Schijnheilig[/quote]

Ik ben de grootste rallyfan: Sarah. Tong uitsteken Rij dus op zaterdagochtend van 9 tot 10, morgenochtend begint het gevecht dus weer! Het aparte is dat hij vorig jaar bij mij niks deed en bij sommige anderen wel... En nu doet ie het dus WEL bij mij... zoals ik al zei zal et aan mn knie liggen en aan zn overschot aan energie van het binnen staan! Want ik win het altijd wel van em... Maar vorige week wou ini me na de les in de buitenbak laten doorgalopperen totdat hij weer een engeltje is maar dat waren we vergeten dus ben benieuwd of ik morgen ff hard aan de slag moet met em! Maar hij weet idd bij wie hij het kan maken en bij wie niet! tis wel een beetje verwend dingetje af en toe Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:13

Misschien ligt het nu ook aan de winter...in de zomer heb ik hem ook wel gereden en dan is die een stuk braver volgens mij.
Maar het blijft wel een lief paard!
Ik zou trouwens nog niet weten wie jij bent...ken je naam wel maar zou niet meer weten wie ik me erbij voor moet stellen Bloos

Hij heeft er wel ff voor gezorgt dat mn rug nog slechter was dan vorige keer...pfff fysio had net gelijk door dat er wat met mn rug gebeurt was Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:22

Hihi maar mijn Wiko-avontuur is ook alweer een tijd geleden hoor. Met kamp vond ik dat hij zich keurig gedroeg en durfde ik 'm zowaar zelfs een aai te geven Haha! ..

En hoe zit dat trouwens nou met dat buitenbeen bij Rallywood.. Moest je die er nou juist heel goed bij houden of moest je 'm heel stil houden? Ik weet dat er iets mee is, maar wat ook alweer Bloos .. Ik vind het trouwens inderdaad ook een grote zwarte sterke lieverd. Maar hij was wel lekker bezig inderdaad, Marleen. Flinke bokken, ik vind het niet raar dat je dan meer last van je rug hebt gekregen! Gaat het weer een beetje?

ik heb zin in maaaaandag Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 16:29

Buitenbeen moet je heel stil houden

Ja en het is ook wel logisch...maar tis best wel mn eigen schuld want ik had er eigenlijk gewoon niet op moeten gaan Bloos
Maar ik had zoiets van ach Timmie bokt ook en dat gaat ook goed. Alleen zijn die bokken van Tim toch iets minder hard van zo;n zwarte reus... Clown
Nouja weer wat geleerd Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 12:07

Ff update: net les gehad en Rally heeft zich keurig gedragen!! Heb nieuwe beugels (schokbrekend, erug duur) en daardoor kan ik mn slechte been beter stil houden. Geen bokje, geen aanstalten, helemaal niks :-D Ben echt superblij nu! Ini had wel wat nieuws bedacht en een stang aan zn hoofdstel gedaan ipv zn simpele trensje. Kan je net even wat strenger zijn want hij moet dit nu echt afleren, straks durft niemand er meer op haha. Vond et wel beetje eng met die stang, dan ben ik altijd veel te voorzichtig (ini heeft wel 10 keer moeten zeggen dat mn teugels korter moesten) maar uiteindelijk had het effect! De truuk is eigenlijk heel simpel: buitenbeen stil, schopje binnenbeen en hoofd niet naar beneden laten gaan (makkelijk in theorie, moeilijk in praktijk!) maar vandaag is het dus eindelijk weer gelukt Lachen
En je hebt gelijk Marleen, hij doet het idd veel minder (tot niet) in de zomer, dan staat ie lekker buiten en heeft hij geen overschot aan energie. Maar et blijft mn lieve draakje Haha! Ik zou trouwens zo ook niet weten wie jij bent... Ik ben dr alleen op zaterdag dus alleen mensen die er dan wel eens zijn zullen me kennen.
Hopelijk gaat het volgende week net zo goed! OK dan!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 13:12

Heb zin in maandag Haha! En Marjolein, jij hoeft je geen zorgen te maken op wie je maandag moet. Knipoog Me zusje moest vrijdag rijden en toen gingen we haar ophalen en toen heb ik de lijst gezien en bij jou staat er al Bravour achter, dus jij kan rustig slapen. Koe

Ik had bijna zin om achter mijn naam alvast PM te zetten maar heb het toch maar niet gedaan. Bloos

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 17:19

_Mara_ schreef:
Heb zin in maandag Haha! En Marjolein, jij hoeft je geen zorgen te maken op wie je maandag moet. Knipoog Me zusje moest vrijdag rijden en toen gingen we haar ophalen en toen heb ik de lijst gezien en bij jou staat er al Bravour achter, dus jij kan rustig slapen. Koe

Ik had bijna zin om achter mijn naam alvast PM te zetten maar heb het toch maar niet gedaan. Bloos

Haha, serieus!? GEWELDIG! J'adore Bravour Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:21

_Mara_ schreef:

Haha Tamara halve crimineel Cool . Hihi! Ik heb ook enorm veel zin in morgen!! Haha! . En Sarah en Marleen, bedankt voor de gebruiksaanwijzing die bij Rallywood hoort!! Ik heb 'm op zich wel vaak gereden, maar al die keren was hij volgens mij niet in een 'bokmood' Cool . Ik dacht bij hem nooit zo na over mijn buitenbeen maar zo stil ligt die nou ook weer niet denk ik Bloos . Maar toch wel handig dat ik weet hoe het moet Lachen.

Nou nog uitvinden hoe ik een middendraf van hem uit kan zitten Haha! Vork.

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:05

Ghehe ik maak me nooit echt zorgen over op wie ik moet, vind alle paardjes wel leuk Haha! Oké Rallywood dan niet, maarja.. Ontkom er toch niet aan, moet er toch wel een keer op van Ini. Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:10

Ghehe Tong uitsteken Ik vind ze ook allemaal wel leuk.... Maar Bravour is en blijft het meest lieve, enthousiaste, charmante paard van stal Tong uitsteken

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 18:57

Lovers Kanjer Lovers