Lijkt me echt niet rijden haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mikkiej schreef:Ghehe, nou die zal hier vast nog wel posten vanavond.
Het is alweer bijna maandag.
Hihi! Eigenlijk moet ik nu documentatie zoeken op internet voor Nederlands
, maar ik kon het niet laten om even hier te spieken
.xSwanHeart schreef:Vraag dat maar aan [***]Die weet er álles van
. Ik moet wel zeggen dat ik Wiko een gigantische (letterlijk gigantisch
) liefzak vind zolang hij in een goede bui is. Maar ik heb een xtje op 'm gereden toen hij een tijdje bij Ini heeft gestaan. Het begon al op stal. Ik mocht hem opzadelen en er daarna eventjes op. Gelukkig had hij een dikke plak hooi, dus hij had volgens mij niet door dat ik hem aan het poetsen en zadelen was. Nadat ik 'm met veel moeite afstand kon laten doen van zijn hooi, probeerde ik hem mee te slepen naar de bak. Nou, dat wou hij wel, we gingen samen door de deur en dat was een beetje krapjes
. Toen ik met trillende handen en knikkende knieën voor het eerst in mijn leven op Wiko klom, en daarbij voor het eerst in mijn leven voelde hoe het is om bijna in de split te zitten
.. Nee hoor Marjolein
, zo dik was ie nou ook weer niet en ik hoorde van Mara dat ze (Ellert & Wiko) ook nu helemaal niet zo dik zijn. Maar goed, ik klom dus op Wiko en ik zat er nog niet op en we stormden al op het hek in de buitenbak af. De rem kon ik even niet vinden en ook het stuur was kwijt. Ik vermoedde al dat we niet over het hek zouden gaan, maar ik was er van overtuigd dat we er dwars doorheen zouden gaan
. Maar dat deden we niet, meneer schoot opeens naar rechts (en schoof het zadel naar links...
), speelde even een stoere, wilde rodeohengst en stapte daarna onschuldig en schijnheilig door de bak
.
loveshadow schreef:Maar dat deden we niet, meneer schoot opeens naar rechts (en schoof het zadel naar links...), speelde even een stoere, wilde rodeohengst en stapte daarna onschuldig en schijnheilig door de bak
.
Dat was mijn eerste en tot nu toe laatste avontuur met Wiko. Maar ik moet toch echt zeggen dat ik 'm met kamp super vond lopen voor zover ik zag! En je moet hem echt vaker roze verven
Schijnheiligheid ten top, die knol 
Was dr vet blij mee...
Al zei Donja [en jij dus ook] van wel
Toen kwam het het hekje bij de bak. Die was smal.. Daar wou meneer dus niet door.. Of hij ging op zn achterbenen staan, of hij ging er in galop doorheen..
En dan heb ik het nog niet gehad over alle andere enge dingen zoals bak kabouters en bijtende grasssprietjes.
Dat kan ook...
) Maar ik wil best met je op buitenrit wanneer het weer langer licht is maar dan ga JIJ op Wiko.

Kan me dr iets bij voorstellen dat Evelien niet nog een keer op Wiko hoeft
Het is juist zo'n lieve pony
Misschien af en toe een beetje té enthousiast... Maar verder,,? <3 
[/quote]
Rij dus op zaterdagochtend van 9 tot 10, morgenochtend begint het gevecht dus weer! Het aparte is dat hij vorig jaar bij mij niks deed en bij sommige anderen wel... En nu doet ie het dus WEL bij mij... zoals ik al zei zal et aan mn knie liggen en aan zn overschot aan energie van het binnen staan! Want ik win het altijd wel van em... Maar vorige week wou ini me na de les in de buitenbak laten doorgalopperen totdat hij weer een engeltje is maar dat waren we vergeten dus ben benieuwd of ik morgen ff hard aan de slag moet met em! Maar hij weet idd bij wie hij het kan maken en bij wie niet! tis wel een beetje verwend dingetje af en toe

..
.. Ik vind het trouwens inderdaad ook een grote zwarte sterke lieverd. Maar hij was wel lekker bezig inderdaad, Marleen. Flinke bokken, ik vind het niet raar dat je dan meer last van je rug hebt gekregen! Gaat het weer een beetje?

Ik zou trouwens zo ook niet weten wie jij bent... Ik ben dr alleen op zaterdag dus alleen mensen die er dan wel eens zijn zullen me kennen.
En Marjolein, jij hoeft je geen zorgen te maken op wie je maandag moet.
Me zusje moest vrijdag rijden en toen gingen we haar ophalen en toen heb ik de lijst gezien en bij jou staat er al Bravour achter, dus jij kan rustig slapen.
_Mara_ schreef:Heb zin in maandagEn Marjolein, jij hoeft je geen zorgen te maken op wie je maandag moet.
Me zusje moest vrijdag rijden en toen gingen we haar ophalen en toen heb ik de lijst gezien en bij jou staat er al Bravour achter, dus jij kan rustig slapen.
![]()
Ik had bijna zin om achter mijn naam alvast PM te zetten maar heb het toch maar niet gedaan.![]()
_Mara_ schreef:Ik had bijna zin om achter mijn naam alvast PM te zetten maar heb het toch maar niet gedaan.![]()
. Hihi! Ik heb ook enorm veel zin in morgen!!
. En Sarah en Marleen, bedankt voor de gebruiksaanwijzing die bij Rallywood hoort!! Ik heb 'm op zich wel vaak gereden, maar al die keren was hij volgens mij niet in een 'bokmood'
. Ik dacht bij hem nooit zo na over mijn buitenbeen maar zo stil ligt die nou ook weer niet denk ik
. Maar toch wel handig dat ik weet hoe het moet
.
.
Oké Rallywood dan niet, maarja.. Ontkom er toch niet aan, moet er toch wel een keer op van Ini.
Ik vind ze ook allemaal wel leuk.... Maar Bravour is en blijft het meest lieve, enthousiaste, charmante paard van stal
Kanjer