En ik vind het weinig voor de hoeveelheid paarden die er staan. En die bak waar we nu in lessen is toch echt te klein voor zoveel paarden in een les. Afgelopen les kon ik de 2e galop niet galopperen omdat er geen ruimte was. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik vind het weinig voor de hoeveelheid paarden die er staan. En die bak waar we nu in lessen is toch echt te klein voor zoveel paarden in een les. Afgelopen les kon ik de 2e galop niet galopperen omdat er geen ruimte was.
Als je meer dingen organisteerd op een manege en daar ruimte voor hebt, uitbreiding dus, krijg je vaak wel een ster meer. Denk dat Ron die 5e nu wel een keertje wil hoor.

_Wyoa_ schreef:Is ergens te vinden op de FNRS site. Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel niet dat die sterren van de Delft niet kloppen, maar wel dat sterren echt niets zeggen, in het algemeen.
Mijn paard heeft een rustige galop, waarschijnlijk heb ik daardoor nooit last gehad en we reden toendertijd met meer dan 12 in een les.
Daisy ken ik niet, ben er alweer een paar jaar weg, wand met spiegels weet ik weer wel,de derde rijhal, met lachspiegels.
[edit] mooi peerd, daisy!
Is dus niet zo fijn galopperen.
(kwam toen samen met Liza Juul
, als je die nog kent)
En desnoods vragen of je ertussen mag..

Wel een waarschuwing.. Je kan op zo'n moment niet naar je paard kijken, je moet echt heel goed om je heen kijken... (ben bijna een keer tegen Royal op geknalt omdat ze me af sneed, wat ze dus niet zag) K_im schreef:Stel dat ie er vandoor gaat, zet je m toch ook op 't midden.. Het kan dus welWel een waarschuwing.. Je kan op zo'n moment niet naar je paard kijken, je moet echt heel goed om je heen kijken... (ben bijna een keer tegen Royal op geknalt omdat ze me af sneed, wat ze dus niet zag)
Juul schreef:K_im schreef:Stel dat ie er vandoor gaat, zet je m toch ook op 't midden.. Het kan dus welWel een waarschuwing.. Je kan op zo'n moment niet naar je paard kijken, je moet echt heel goed om je heen kijken... (ben bijna een keer tegen Royal op geknalt omdat ze me af sneed, wat ze dus niet zag)
Dat deed ik die keer toen ik eraf viel, met hem over het midden om ruimte te zoeken.
Juul schreef:Bij ons gaan ze dus op de volte op het midden. Tja, zie dan nog maar eens ertussendoor te gaan met een trappende pony.