Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Idd. Wijze vrouwen hier op bokt...
@ Siebje: als er alleen nog maar Arabische hengsten zouden zijn, zouden de paarden toch binnen 30 jaar uitgestorven zijn, de ruitersportzaken failliet gaan, en roze setjes totaal zinloos...
daniella74 schreef:Yamcha schreef:Idd. Wijze vrouwen hier op bokt...
@ Siebje: als er alleen nog maar Arabische hengsten zouden zijn, zouden de paarden toch binnen 30 jaar uitgestorven zijn, de ruitersportzaken failliet gaan, en roze setjes totaal zinloos...
Hier is evolutie-technisch en rekenkundig werkelijk geen speld tussen te krijgen. We moeten even geduld hebben en ondergronds gaan met de merries en hengsten die penny-technisch niet kunnen maar dan is het probleem uiteindelijk wel vanzelf opgelost.
daniella74 schreef:Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen lief en onschuldig Penny (van hele jonge kinderen) en het vervelende betweterige irritante gedrag van sommige iets oudere meisjes en soms zelfs volwassenen.
Een meisje van 6 dat wil helpen of een liedje wil zingen voor paardlief als ik sta te poetsen heb ik geen enkele moeite mee maar als je dag na dag wordt aangevallen en uitgescholden omdat je met sporen rijdt of het beest opvoedt of juist te horen krijgt wat je allemaal verkeerd met rijden doet dan wordt je aardig anti Penny.
estja schreef:Als alle Penny's hun zin kregen werd ik paardenpsycholoog en waarschijnlijk werd ik dan schathemelrijk![]()
Zqw39 schreef:Dan zou er in elke ruitersportzaak te verkrijgen zijn
* Roze hoefnagellak
* Alleen nog maar roze kleding
* En van die nietpassende zadels
* Owja setjes zijn VERPLICHT!
* En de penny's zouden hun logo hebben. Het Ik-Kies-Bewust-Voor-Het-Penny-Zijn. Deze logo's zouden te vinden zijn op roze dekjes, elastiekjes en roze rijbroeken.
Ze zouden dan vast wel hun eigen "geboden" hebben
[i]*Gij mag geen gebruik maken van zweep,spoor. Dat is Sielugh..![]()
*Gij moet uw paard op een speciaal Penny-dieet zetten. (lees- Roze koeken, gesuikerde spekjes
*Gij moet uw paard minstens 10 keer per dag poetsen.![]()
*
*
*
*
*
(ben voor de rest inspri-loos.
Miss_Mustang schreef:whahaha danniella74 nu weet ik het helemaal nietttt meer!!!!
het is zo verwarrend die penny's, er zit gewoon géén logica in. Daarom zou penny wereld ook niet lang bestaan. Want als je alleen maar hengsten hebt is het met 30 jaar gedaan...
en dan komen de bokkers die zicht al die tijd hebbe schuilgehoude!!!
NoaC schreef:estja schreef:Als alle Penny's hun zin kregen werd ik paardenpsycholoog en waarschijnlijk werd ik dan schathemelrijk![]()
Helaas; penny's zullen je niet inhuren want die weten als zelf en ook nog beter! Paarden hebben nou eenmaal geen zakgeld
daniella74 schreef:Miss_Mustang schreef:whahaha danniella74 nu weet ik het helemaal nietttt meer!!!!
het is zo verwarrend die penny's, er zit gewoon géén logica in. Daarom zou penny wereld ook niet lang bestaan. Want als je alleen maar hengsten hebt is het met 30 jaar gedaan...
en dan komen de bokkers die zicht al die tijd hebbe schuilgehoude!!!