Wat zou er gebeuren als alle penny's hun zin kregen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daniella74

Re: Wat zou er gebeuren als alle penny's hun zin kregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 20:56

Mooi roze is niet lelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:12

Inderdaad. Wijs gesproken weer!!! Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:13

Verstand komt met de jaren Schijnheilig

Siebjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:34

Alle pennys hun zin? Dan zou de wereld omkomen in zwarte arabische hengsten, met roze setjes.. BAH! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:40

Idd. Wijze vrouwen hier op bokt...

@ Siebje: als er alleen nog maar Arabische hengsten zouden zijn, zouden de paarden toch binnen 30 jaar uitgestorven zijn, de ruitersportzaken failliet gaan, en roze setjes totaal zinloos... Ach gut

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:43

Yamcha schreef:

@ Siebje: als er alleen nog maar Arabische hengsten zouden zijn, zouden de paarden toch binnen 30 jaar uitgestorven zijn, de ruitersportzaken failliet gaan, en roze setjes totaal zinloos... Ach gut

Hier is evolutie-technisch en rekenkundig werkelijk geen speld tussen te krijgen. We moeten even geduld hebben en ondergronds gaan met de merries en hengsten die penny-technisch niet kunnen maar dan is het probleem uiteindelijk wel vanzelf opgelost.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:45

hahaha, als alle Penny's hun zin krijgen dan gaat de wereld ten onder. Zeker de paardenwereld. Dan ben je nergens meer veilig voor al die Penny's die hun wilde paarden aan het temmen zijn Clown

Phoe heej, moet er niet aan denken... Knipoog

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 22:48

Doet me denken aan Horseland ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 23:31

daniella74 schreef:
Yamcha schreef:

Hier is evolutie-technisch en rekenkundig werkelijk geen speld tussen te krijgen. We moeten even geduld hebben en ondergronds gaan met de merries en hengsten die penny-technisch niet kunnen maar dan is het probleem uiteindelijk wel vanzelf opgelost.

Dat bedoel ik. Onze eigen paarden houden we vanzelf uit het zicht, en voilà, het Penny-probleem lost zichzelf op.

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:14

daniella74 schreef:
Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen lief en onschuldig Penny (van hele jonge kinderen) en het vervelende betweterige irritante gedrag van sommige iets oudere meisjes en soms zelfs volwassenen.

Een meisje van 6 dat wil helpen of een liedje wil zingen voor paardlief als ik sta te poetsen heb ik geen enkele moeite mee maar als je dag na dag wordt aangevallen en uitgescholden omdat je met sporen rijdt of het beest opvoedt of juist te horen krijgt wat je allemaal verkeerd met rijden doet dan wordt je aardig anti Penny.

Ik denk dat je daar inderdaad rekening mee moet houden... Niet ieder kind is irritant en wil alles beter weten. Soms willen ze gewoon graag bijleren of je helpen zonder slechte bedoelingen. Maar kan soms wel eens vervelende zijn als er zo kinderen opeens je paard beginnen poetsen zonder het te vragen als jij daar mee bezig bent. Maar meestal is dat niet slecht bedoeld.
Soms staan er zo kleintjes aan de stal mijn paard te aaien als ik met hem bezig ben en dan vraag ik soms of ze niet willen helpen (je kan zo aan hun gezicht zien dat ze het willen maar niet durven vragen) heb er liever zo dan kinderen die ongevraagt een borstel uit je bak nemen er beginnen poetsen.

Er zijn natuurlijk kinderen die zo rond je komen staan fluisteren en dan een domme opmerking geven, meestal zoiets van dat mag niet dat doet pijn ofzo. Meestal zijn dat dan al oudere kinderen. Die denken dat ze alles weten maar in feite nog minder weten dan de kleine meisjes die willen helpen met poetsen.

En dat roze gedoe vind ik nogal overdreven... Zie weinig kinderen rijden met pony's volledig met roze spulletjes. Denk ook dat er veel volwassenen een roze dekje ofzo gebruiken (als je dat nu mooi vind)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:12

Over het penny taal gebruik, er is een penny profielensite (ik heb een abo op galop, dus heb een profiel daar, kom er zo goed als nooit maar tog)
dit is 1 van de regels van de penny chat:
- Geen volledige zinnen met hoofdletters gebruiken.

En wat de profielen betreft, het is egt een wedstrijdje wie het meeste roze en de meeste arabieren plaatjes op z'n profiel heeft... Zit er nu ook op, maar ik geloof dat ik even moet gaan overgeven :S

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:17

estja schreef:
Als alle Penny's hun zin kregen werd ik paardenpsycholoog en waarschijnlijk werd ik dan schathemelrijk Haha! Knipoog

Helaas; penny's zullen je niet inhuren want die weten als zelf en ook nog beter! Paarden hebben nou eenmaal geen zakgeld Knipoog

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:25

Zqw39 schreef:
Dan zou er in elke ruitersportzaak te verkrijgen zijn
* Roze hoefnagellak
* Alleen nog maar roze kleding
* En van die nietpassende zadels
* Owja setjes zijn VERPLICHT!
* En de penny's zouden hun logo hebben. Het Ik-Kies-Bewust-Voor-Het-Penny-Zijn. Deze logo's zouden te vinden zijn op roze dekjes, elastiekjes en roze rijbroeken.

Ze zouden dan vast wel hun eigen "geboden" hebben

[i]*Gij mag geen gebruik maken van zweep,spoor. Dat is Sielugh.. Bloos
*Gij moet uw paard op een speciaal Penny-dieet zetten. (lees- Roze koeken, gesuikerde spekjes
*Gij moet uw paard minstens 10 keer per dag poetsen. Ach gut
*
*
*
*
*

(ben voor de rest inspri-loos.

hihi de 10 penny geboden, ik zal ze ff kompleet maken met al mijn penny kennuhss Tong uitsteken

*Gij zult geen gebruik maken van zweep en spoor, dat iss sielugh
*Gij moet uw paard op een speciaal penny dieet zetten (rosuh koekuh spekjus enz.)
*Gij sult uw pony minstens 10 x per dag poetsuhhh
*Gij spreekt geen normaal abn, penny taal sul je pratuh.
*Gij sal enkel hengstuh arabieren, welsjuhs en shetjuhs houden
*Gij sult je paard nooit straffuh, dat is opvoeduh, en dat kan egt niejjj
*Gij sal uw pony alleen maar setjes laten dragen!!!
*Gij sult uw paard niet in de wei sette, dat is te koud, altijd op stal is beturr...
*Gij sult minstens 3x per dag op buituhrit gaan
*Gij sal geen anderuh kleur kennuh as rose

*hhihihihii*

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:30

Whaahahahaha hilarisch topic dit!!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:51

Miss_Mustang, wel op buitenrit?? Is dat niet sjielug, dan moet ie hard lopen en dan wordt hij moetjes en uitgeput en das sjielug en hij kan dan schrikken en dan ook heel sjielug.

Vickz, hier is alles roze hoor. Ik rijd soms met een zonnenbril op zaterdag anders krijg ik migraine Haha!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 16:07

whahaha danniella74 nu weet ik het helemaal nietttt meer!!!!
het is zo verwarrend die penny's, er zit gewoon géén logica in. Daarom zou penny wereld ook niet lang bestaan. Want als je alleen maar hengsten hebt is het met 30 jaar gedaan...
en dan komen de bokkers die zicht al die tijd hebbe schuilgehoude!!!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 16:19

Miss_Mustang schreef:
het is zo verwarrend die penny's, er zit gewoon géén logica in. Daarom zou penny wereld ook niet lang bestaan. Want als je alleen maar hengsten hebt is het met 30 jaar gedaan...

Weet je wel hoe ontzettend lang 30 jaren kunnen duren als je je paard moet verstoppen in een grot of onder een camouflagenetje in the middle of nowhere en je altijd op je hoede moet zijn voor achtervolgende Penny's. Je je paard als koe moet verkleden als je een stukje met hem wil wandelen. Je in een donker hoekje van de tuin anchter een hortensia haver moet verbouwen stiekem. Als je stiekem in je schuurtje sporen moet smeden midden in de nacht.

Eliine_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:12

Zolang die Penny-meisjes onschuldig blijven vind ik het wel leuk.
Als ze je paard willen uitstappen en zo...
Maar als ze het allemaal beter weten en paarden gaan berijden zonder toestemming.

Zelf ben ik ook wel wat penny, heb ook graag dat m'n peesjes bij m'n zadeldekje passen Haha! (hoeft daarom geen roze te zijn...)

Maar Penny-wereld zal niet lang bestaan. Zonder merrie's geen veulens! En ook geen mooie, zwarte arabische hengsten met manen en staart tot op de grond.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:47

Als alle Penny's hun zin krijgen.

's Ochtends wordt je wakker van gestommel bij de buren. Je kreunt en draait je nog maar een keer om. Waarom zijn alle jonge meisjes altijd zo vroeg wakker? Vraag je je af. Het gestommel wordt weldra bijgestaan door gehinnik en je beseft je dat je buurmeisje haar arabier weer van zijn stal, ookwel haar slaapkamer genoemd, haald en dat ie moeite heeft met de trap. Het gestommel wordt luider en het gehinnik ook. Je vraagt je af of je haar en de arabier moet komen redden. Als er gegil klinkt van je buurmeisje besluit je alle zeilen bij te zetten en spring je je bed uit. Op je blote voeten ren je de trap af en ziet de penny nog op de mat liggen naast je Volkskrant. Oja, die werd tegenwoordig net als de krant elke dag bezorgd. Zodra je de deur uit stapt ruik je het al, je buurmeisjes shetlander staat in de achtertuin. Als je de poort verder neemt zie je al dat zijn stront onder het hek doorsteekt. Je kijkt vertwijfeld naar je blote voetjes, maar als je weer een gil hoort laat je het maar zitten en schuif je het tuinhek open. Het schimmeltje begroet je vrolijk, ze is glanzend wit gepoets, manen zijn geföhnt en gevlochten en het roze halster laat glittertjes achter op je pyama. Je negeeert het beestje verder, maar zij zeurt om een snoepje. Ze blijft je achtervolgen terwijl jij de weg zoekt met het minste stront, die blijkt onvindbaar en als je bij de achterdeur bent zijn je voeten vies. Je vist de sleutel onder de plantenbak vandaan en doet de deur open. Als je naar binnenstormd valt je zoals altijd de enorme hoeveelheid paardenposters op en verrek, er hangt een nieuwe: Een prachtige arabier steigerd voor een zonsondergang: mijn paardje Beauty, staat er met hoekighandschrift onder. De poster hangt naast een foto waarop je buurmeisje Anky de hand schud. Je negeert de foto's om zo snel mogelijk aan je reddingactie te beginnen. Beheerst om de drukke arabier niet te laten schrikken kom je de hoek om. Daar staat het paard je snuivend aan te kijken, ernaast je buurmeisje die het fluoriserend roze halstertouw vast heeft. In haar pyama staan een paar tanden en je ziet heel duidelijk een beginnend blauw oog, maar zei kijkt je aan alsof je niet spoort. 'Wat kom jij hier doen?' vraagt ze op een brutale toon. Je probeert je te verontschuldigen. 'Ik hoorde gestommel en gegil, ik dacht dat er iets mis ging.' 'O, nou, dat was anders helemaal niet zo. Beauty was gewoon wat druk en moeilijk met de trap af komen. Maar hij krijgt vanmiddag wel straf tijdens het rijden. En trouwens je weet toch dat ik Beauty alleen maar aankan?' zegt ze verontwaardig. Je wilt nog wat zeggen, maar krijgt niets meer je mond uit. Boos draai je je om en loop je weg.

Als je die dag op je werk aan komt ben je het hele voorval nog niet vergeten. Als je erover begint tijdens een rustig moment krijg je medelevende blikken toegeworpen. 'Ik weet het,' zegt een van je collega's. 'Mijn buurmeisje heeft ook drie pony's in de achtertuin en is op het moment bezig met vrijheidsdressuur te leren.' Daarop volgt een heel relaas waarom dat niet zou mogen, maar ja Penny's hebben altijd gelijk sinds de nieuwe premier oud penny-redacteur is. Samen met je collega besluiten jullie een winkel te beginnen die alleen maar goedkwaliteit verkoopt, 'en zeker geen anky!' Zegt je collega, jij schud acuut je hoofd, 'maar wel roze, want dat vind ik stiekem wel lief.'

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:50

Geen woorden voor ROFL ROFL ROFL

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 18:50

Dan zou ik snel penny worden *LOL*!

Hanne001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:16

alles is al door iedereen gezegd Vork
Oh ja als penny's heel lang zouden heersen dan roze TE gek vinden worden de paarden ook roze Sigaar Haha!
Maareuhh ik zou geen wilde hengsten willen (geef me maar een fjord of haf Haha! )
Roze trailer>> neuhh geef me maar een gewone toffe donkerblauwe trailer met toffe sjablonen dat je zelf mag kiezen Lachen

cloaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:19

verschilt per persoonn denk ik
sommigen kunnen wel inzien dat ze hun pony moeten evrzorgen, anderen boeit het weer niet zoveel.

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:34

NoaC schreef:
estja schreef:
Als alle Penny's hun zin kregen werd ik paardenpsycholoog en waarschijnlijk werd ik dan schathemelrijk Haha! Knipoog

Helaas; penny's zullen je niet inhuren want die weten als zelf en ook nog beter! Paarden hebben nou eenmaal geen zakgeld Knipoog

Zouden ze dat dan ook niet invoeren? Paardenzakgeld! een mooi rose potje met arabierenstickers van de nationale ochtendkrant de Penny! En dan iedere week een aantal eurocentjes erin???

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:36

daniella74 schreef:
Miss_Mustang schreef:

Weet je wel hoe ontzettend lang 30 jaren kunnen duren als je je paard moet verstoppen in een grot of onder een camouflagenetje in the middle of nowhere en je altijd op je hoede moet zijn voor achtervolgende Penny's. Je je paard als koe moet verkleden als je een stukje met hem wil wandelen. Je in een donker hoekje van de tuin anchter een hortensia haver moet verbouwen stiekem. Als je stiekem in je schuurtje sporen moet smeden midden in de nacht.[/quote]

Ik geef je volkomen gelijk xD