rhijnauwen schreef:nou, zal ik dan maar even![]()
gaat iemand van jullie ook op ponykamp op de manege?
Ik GA niet op kamp maar ik begeleid er wel twee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhijnauwen schreef:nou, zal ik dan maar even![]()
gaat iemand van jullie ook op ponykamp op de manege?
FenDT schreef:Hee jou ken ik! Jij was ook op het koninginnedagconcours is Driebergen. Ik ookIk start inderdaad ook in werkhoven zondag. Nouja, misschien. heb namelijk zaterdag ook wedstrijd voor de Welshcup en de twee beste van elke categorie mogen door naar de finale voor de Welshcup. Ik moet nog 2 wp en als ik die daar rijd en ik wordt geselecteerd ga ik niet zondag naar werkhoven. Dan rijd ik namelijk voor niks want dan heb ik al 10wp enmoet ik weer vlechten, gedoe enz. En ik mag niet al in het L2 starten als ik wordt geselecteerd voor het L1 zaterdag.. Heel verhaal maar misschien zie ik je wel!
FenDT schreef:Ik GA niet op kamp maar ik begeleid er wel tweeIk ga het slaapkamp begeleiden met nog een paar en ook nog het laatste niet-slaap kamp. Blijf dus gezellig slapen in een tent met het slaapkamp hahah.. Gaat manon nou op kamp zag ik?
superlise schreef:FenDT schreef:Hee jou ken ik! Jij was ook op het koninginnedagconcours is Driebergen. Ik ookIk start inderdaad ook in werkhoven zondag. Nouja, misschien. heb namelijk zaterdag ook wedstrijd voor de Welshcup en de twee beste van elke categorie mogen door naar de finale voor de Welshcup. Ik moet nog 2 wp en als ik die daar rijd en ik wordt geselecteerd ga ik niet zondag naar werkhoven. Dan rijd ik namelijk voor niks want dan heb ik al 10wp enmoet ik weer vlechten, gedoe enz. En ik mag niet al in het L2 starten als ik wordt geselecteerd voor het L1 zaterdag.. Heel verhaal maar misschien zie ik je wel!
Ja ik was inderdaad ook op het koninginnenconcours. Ik heb jou volgens mij nooit gezien, teminste niet dat ik weet. Leuk dat je Zaterdag ook die wedstrijd rijdt als je wordt geselecteerd zou ik inderdaad doorgaan naar zondag. (die finale is zondag toch?) Maar als je alleen winst rijdt zou ik alsnog wel mee doen in werkhoven kan je voor de prijzen rijden
Ik mag ook allang naar het M-springen maar dat doe ik pas na de Utrechtse
Ilsuuuh schreef:hej mensen!!
Wie heeft er een mooie foto van zijn ponie (het liefst het hoofd)
wat ik mag natekenen? ik verveel me een beetj!!
Ik hoor t wel!!
Ilsuuuh schreef:waarom ga je miss stoppen met de springles Elise???????
dat is toch wel een beetj jammer de springles is altijd erg leuk toch!?
lieziej schreef:Ilsuuuh schreef:waarom ga je miss stoppen met de springles Elise???????
dat is toch wel een beetj jammer de springles is altijd erg leuk toch!?
Jahaa.. ik vind het ook leuk, maar ik vind dat ik hem dressuurmatig niet goed genoeg kan rijden.. heb je niet gezien hoe hard ik hem in zn bek trek en hoe hard ie gaat enz?
En ik mag maar 1 les, en tjaa.. eigenlijk wil ik dan ff een jaartje dressuurlesje of zo doen..
Ilsuuuh schreef:hej mensen!!
Wie heeft er een mooie foto van zijn ponie (het liefst het hoofd)
wat ik mag natekenen? ik verveel me een beetj!!
Ik hoor t wel!!