Dat hebben we nu 70 forum paginas lang moeten aanzien dus we dachten laten we het ff melden dat het dus eigenlijk is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat hebben we nu 70 forum paginas lang moeten aanzien dus we dachten laten we het ff melden dat het dus eigenlijk is
, is wel stom
, ik ga eerst anderhalve week op vakantie, en dan moet dat beest gelijk mee op trektocht.
, dus nu mijn laatste hoop gevestigd op 2 vriendinnen die haar wel willen longeren
Dat wordt een actieve trektocht voor jou denk ik
.
, ze is heel eenkennig en als er iemand anders opzit wordt ze héééél boos
. En dan wil ze nog wel es veranderen in rodeopaard.
,ze kan ook heeeel boos doen tegen andere paarden
.

mAnDyXX schreef:Haha dat is wel leuk als een paard zo baas is maar of het leuk is weet ik niet echt super!!! trouwens ik krijg mis nog 2 verzorgshetlanders erbij samen met anneke sorrie moest ik ff zeggen!
alleen een beetje oftopic
Iemand nog iets anders te vertellen? Weten jullie bijvoorbeeld dingen die je écht neit moeten vergeten mee naar kamp te nemen? Of weet ik veel verzin wat leuks!
Er zijn trouwens helemaal geen 18 jarigen in week 3! Vorig jaar juist heel veel bij mij!
(opvouwbaar
)
ben altijd wel hectisch (hoe schrijf je dat?
) met inpakken.. dan is het wel handig als je een beetje weet wat je moet meenemen.
ik maak altijd van te voren een lijstje zeg maar, maar ik vergeet ook altijd wel wat