Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mellamoshan schreef:ah dus toch. alleen de naam en beschrijving matchte en dat hoeft natuurlijk niet heel veel te zeggen. azzaro, waar ken jij kim van dan?
petrouskafan schreef:wij hebben een paard op de manege staan: Barcas
heeft vroeger last van z`n rug gehad (volgens mij)
nu niet meer. Hij heeft tijdens het rijden een mategaal of tielleman aan z`n zadel.
Misschies is het um
hij is 1ste (F7) 2de(F3) en 3de(F6) geworden met dressuur.

Azzaro schreef:mellamoshan schreef:ah dus toch. alleen de naam en beschrijving matchte en dat hoeft natuurlijk niet heel veel te zeggen. azzaro, waar ken jij kim van dan?
kim, heeft ook een tijdje op de manege gewerkt bij hein samen met haar vriend john. bandit stond daar toen ook en heeft me toen weleens geholpen met rijden
Azzaro schreef:hallo allemaal
sorry tijd niet gepost, ja wat goed dat balo ook is gevonden
@denice: dat meisje heette lara die altijd op hem reed en hem verzorgde.
en bandit is inderdaad van Kimberley geweest kwam haar laatst nog tegen in de MAC. het is wel die bandit dus!
Farouche schreef:Ga opzoek naar manege site's en kijk daar de foto's van de paarden![]()
http://www.manegenibbixwoud.nl
http://www.manege-de-eenhoorn.nl
en zo zoek je allemaal manegessucces
xnitax schreef:heey, ik heb hier ook een hele tijd terug gereden.
Toen ramon het verkochte ben ik hier weggegaan, maar veel paarden en pony''s ken ik nog wel en ik heb een aantal foto's die ik zal opzoeken.
Ik weet dat Lizette verkocht is aan een meisje, en verhuisd, maar ik weet niet hoe het nu gaat.
Barcas kan best prijzen hebben gewonnen in de dressuur, want hij reed altijd erg netjes!!
Ik was zelf verliefd op Goofy (Gouverneur), weet iemand over dit mooie grote paard misschien iets??
Cassidy schreef:Ik heb ook nog een tijd op de Wheermolen gereden, en de namen die ik me kon herinneren zijn Carlos (was die niet blind aan een oog?), Manolito, Vera en Atilla. Er stonden ook twee tuigers, de ene heette Olga, de naam van de ander weet ik niet meer. ook Brabo is een bekende, daar zat, toen hij net kwam, geen rem op. Toxh raar dat hij in zijn latere manegecarriere niet meer vooruit te branden was.
Helaas geen foto's. Ben laatst wezen kijken, het woonhuis staat er nog, voor de rest is er niets van over.

Binckydenice schreef:CKR schreef:Ik heb hier informatie, ik weet niet of dit helemaal zeker is.
Het schijnt dat barcas met nog een ander paard naar de slacht is gegaan, met welk paard dit was, weet ik niet.
Goliath is naar mijn weten door Hein bijna verkocht. Maar hij wou een heel groot bedrag voor hem hebben, of hij ging naar de slacht...
Overigens heb ik hier zelf nooit gereden, mijn zussen wel. Ook ken ik een aantal mensen die er gereden hebben. Ook kende ik veel paarden.
Ja, ik heb Candy gekocht in Drenthe bij meneer Knecht, Hein had ze verkocht en Meneer Kallenkoot in Drenthe en Kallenkoot had ze vekocht aan Knecht in Drenthe. Hier heb ik Candu toen gekocht omdat hein de hoofdprijs vroeg aan mij. De paarden die volgens het eigen zeggen van Knecht bij hem zijn geweest waren Hesko, Grifith, Mystery, Candy en Barcas, wat er verder mee gebeurd is weet ik niet. Maar Candy was toen ik haar kocht heel erg mager en zag er niet uit, met hun kan het niet veel beter zijn geweest...
Goliath is verkocht door Ramon, deze was al weg voordat Hein op de manege kwam. Deze was naar een meisje gegaan ofzo...
mellamoshan schreef:manege was failliet, vandaar gesloten...
twinkle was inderdaad een fijn beestje. geen idee wat er mee gebeurd is. weet nog wel dat hij weg ging geloof ik, maar wat er mee gebeurt...
barbara1970 schreef:mellamoshan schreef:manege was failliet, vandaar gesloten...
twinkle was inderdaad een fijn beestje. geen idee wat er mee gebeurd is. weet nog wel dat hij weg ging geloof ik, maar wat er mee gebeurt...
nee hoor niet falliet , gewoon verkocht