Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Suus schreef:Ik heb heeeel vroeger op 't Hetjen in Stein gereden (1984-1988) op manegepony's, sinds 1988 rij ik op Manege ten Eijsden in Geleen, eerst 10 jaar op manegepaarden, daarna verzorgpaard wat sinds 2000 mijn eigen paard is. Sinds 2005 staat mijn eigen paardje bij Gebr. Schepers in Stein (boerderij) en rij ik een paard van iemand anders op Ten Eijsden.
protonja schreef:en waar heb je je pony nu staan dan?
Steefje schreef:Ik heb van m`n 10de tot m`n 21ste bij manege Ten Eijsden gereden, de eerste 5 jaar op manegepony`s, daarna 5 jaar op mijn pony Easy Boy, die ik daar ook gestald had. Na het inslapen van Boy heb ik er nog ca 1 jaar op verzorgpaarden gereden, maar toen ik Nagoya kocht ben ik daar gestopt met rijden (ik kon haar bij een kennis stallen).
Omdat ik Nagoya wegens gezondheidsredenen (nog) niet intensief kan rijden, ben ik sinds gister weer begonnen met lessen op Ten Eijsden, op manegepaarden. Ik hoop binnenkort op een bijrijdpaard te kunnen lessen...
estja schreef:STEEFJE, ik heb even in je profiel gesnuffeld maar wat een bjoetie van een paard heb jij zeg. Met je vorige paard was trouwens ook niks mis maar ik vind de arabier zoveel uitstraling hebben (zei de niet-arabier liefhebber)
protonja schreef:jij zal wel niet blij zijn over die artikelen over de dierenkliniek in neerbeek he.
ChingYi schreef:protonja schreef:
Ja, dat klopt..
wha ja,, ik kwam er laatst achter dat ze ergens dachten dat er op Katsbek wilde pony's staan en dat ze kinderen daarop laten rijden, met cidelin hoe je het ook schrijft
echt zo'n half penny-verhaal!
!