Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

krijg extra last van mijn rug op haar 
? hoe is ze op het moment?
ik vind dat ze gewoon meemoet
ze gaat nu der mamma bellen
ze is 16 

(Ze rijd echt stuk lekkerder dan die twee ruinen bij ons op stal) 
trickywonder schreef:maarruuuh voor we nu allemaal beginnen op welk paard we wel willen of niet... dat zien we dan wel, er kan onderling ook wel geruild worden als het niet klikt. maar we nemen echt geen wilde, half ingereden paarden mee hoor! komt echt wel goed!!
Gerdina is heel erg ziek geweest dit jaar, die is nog te zwak om op te rijden ben ik bang...

trickywonder schreef:maarruuuh voor we nu allemaal beginnen op welk paard we wel willen of niet... dat zien we dan wel, er kan onderling ook wel geruild worden als het niet klikt. maar we nemen echt geen wilde, half ingereden paarden mee hoor! komt echt wel goed!!
Gerdina is heel erg ziek geweest dit jaar, die is nog te zwak om op te rijden ben ik bang...
Arme Gerdiena, afgelopen zomer kon ik ook niet op haar rijden omdat, ze ook erg ziek is geweest en ze was echt heel erg mager
arme gerdiena

Siggislief schreef:Vrouwtjes fjord, noem je een Merrie
Ooohh,, Leo rijdt het lekkerst
trickywonder schreef:tobbe is mega braaf, nergens bang voor maar gek op gras dus hij ziet een buitenrit soms als een mc drive, probeert te grzaen en is dan heel sterk of een overhangende tak eet hij lopend op. dat soort geintjes.
^_^