heb je ook rustige paarden? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb je ook rustige paarden?
. Ezumii schreef:Nou vertel dat Mirquis en Sjaan dan maar bijv, die gingen niet zo hard hoor.
wow het topic loopt al goed
Nee xxjustmixx ik ga van 5 augustus tot 11, maar let op je breezer taal is niet toegestaam op bokt

Ezumii schreef:Ik ga ook in de week van 15 t/m 21 juli xxJuStMixx
Alle paarden worden in het begin gewoon een beetje 'uitgelegd', hoe ze zijn enzo. En een bepaald aantal paarden zijn voor de trektocht. En dan kies je er gewoon een, en dan kun je altijd nog ruilen tijdens en na het proefrijden
! Shanna schreef:kan je daar ook met je eigen paard aan meedoen?
.
, wil je verder nog wat weten
? 
(als ik over ga tenminste ...
maar dat gaat wel lukken
)
Reed toen op Diesel de trektocht
echt een leuk paardje, ookal was ie wat eigenwijs bij de cros waardoor ie omviel
Ik ga dan in 1 van de 1e weken
weet nog niet welke. Ezumii schreef:Haha de begeleiding is gewoon lachen, echt niet streng ofzo, je gaat gewoon met zn allen gezellig buitenrijden. Waar zouden ze streng op moeten zijn.
En ik heb ook een eigen paard mee dus ja dat kan, wil je verder nog wat weten
?
en dat was zo'n beetje alles denk ik
maar als er iets bij me opkomt zal ik het je vragen
sinESappel schreef:Kan prima Shanna! Is vanaf 12 jaar... Officieel is het t/m 18, maar er komen ook nog wel 19 en soms zelfs 20-jarigen!
Vorig jaar zat de grens bij 14. Dus 12-14 zat bij elkaar, en 15-18. Was alleen beetje vaag, want ik zat bij 12-14, terwijl ik 15 was, en er waren 14-jarigen die bij 15-18 zaten.