het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Avonturier

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:43

hoe lang moet je rijden om een beetje mee te komen? ik bedoel ik rij zelf van af mijn 9de en ben nu 13 maar wat doe je allemaal? ik ben opzichzelf niet zo'n super durfal Bloos heb je ook rustige paarden?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:46

Ja, ze hebben ook hele brave en rustige paarden. Er zit vast wel wat voor je tussen Ja

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:49

Als je niet zoveel durft, kun je beter op ponykamp daar gaan. Is ook écht onwijs leuk, je doet hele leuke dingen! Kijk maar 'ns op de site, buitenrijden, springwedstrijd, volgens mij ook een dressuurwedstrijd, in de crosswei (door de waterbak, en over allemaal natuurlijke hindernissen springen, echt heel leuk). En natuurlijk allemaal spelletjes. Een ponykampweek is echt geen duf weekje hoor, volgens mij Haha!

Maar als je op trektocht gaat terwijl je niet echt hard durft te gaan (want dat ga je dus wel écht), hou je de groep toch wel een beetje op, omdat niemand dan echt hard kan gaan aangezien er 1 (of 2, of 3) is die niet durft Lachen

Als je niet echt een durfal bent, kun je beter een jaartje op gewoon ponykamp meegaan, en dan volgend jaar nog eens nadenken of je wil Lachen
Ze hebben natuurlijk ook wel rustige paarden hoor, maar de rengalop op de heide (wat je met de trektocht doet) gaat gewoon élk paard of pony hard, of ze nou rustig zijn of niet Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 22:16

Nou vertel dat Mirquis en Sjaan dan maar bijv, die gingen niet zo hard hoor Clown.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 10:41

Ezumii schreef:
Nou vertel dat Mirquis en Sjaan dan maar bijv, die gingen niet zo hard hoor Clown.

Ik ben er ook wel eens geweest! En toen ging Sjaan wel hard Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 10:27

Ik ga r ook Heen,, heb er supr veel zin in,,!
k ga de eerste week,, ik geloof van 15 tot 22 juli of zo,,. Pling
maar k heb een VraAgJuh dr staat dat ze gaan kijken of je wel goed genieg bent,, maar zijn ze daar heel streng in,, ik rij nu 8 Jaar,, en k denk dat het wel gaat lukke,, maar k vraag het tog even,,
gaan er nog meer mensen die week??
en hoe doen ze dat nou met het kiezen van een paard>?

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 10:32

hee Lachen wow het topic loopt al goed Tong uitsteken Nee xxjustmixx ik ga van 5 augustus tot 11, maar let op je breezer taal is niet toegestaam op bokt Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:27

Ik ga ook in de week van 15 t/m 21 juli xxJuStMixx Lachen

Alle paarden worden in het begin gewoon een beetje 'uitgelegd', hoe ze zijn enzo. En een bepaald aantal paarden zijn voor de trektocht. En dan kies je er gewoon een, en dan kun je altijd nog ruilen tijdens en na het proefrijden Lachen

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:56

Ezumii; ik had gehoord dat je de eerste dag gaat proefrijden op 5 paarden daar, en dat je er dan een kunt uitkiezen waar je de rest van de week op rijd.. klopt dat? Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:58

Nou 5 haal je denk ik niet, een stuk of 3 komt meer in de buurt. Maar soms blijven mensen ook gewoon zitten op het eerste paard waar ze op zaten.. Ik raad wel aan alles te proberen, ik was degene die vorig jaar de grootste bek had met 'Ik ga niet op zo'n ijslander hoor!" en ik was uiteindelijk helemaal verkocht en heb de hele week op Mirquis gereden Clown

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:35

haha oke, ik stuur je even een pm Lachen

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:55

Ezumii schreef:
Ik ga ook in de week van 15 t/m 21 juli xxJuStMixx Lachen

Alle paarden worden in het begin gewoon een beetje 'uitgelegd', hoe ze zijn enzo. En een bepaald aantal paarden zijn voor de trektocht. En dan kies je er gewoon een, en dan kun je altijd nog ruilen tijdens en na het proefrijden Lachen

Leuk!:D ik Ga sAmen Met een Andere vriendin van me,, ken jij nog mensen die ook die week gaan?? en er staat dat je met zijn 10 tot 13en bent,, maar op alle foto's staan een stuk of vijftig mensen,, is dat dan met het andere kamp erbij???
wie vind jij een leuk paardje voor de trektocht???

Grzz Just Mi

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:16

Ik ga samen met Eve_lien hier van bokt. En ja dat zijn alle kampen samen op de foto's Ja!
In principe zijn alle paarden leuk hoor voor op trektocht, ze hebben echt de leukste 'manege' paarden daar die ik ken.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:16

En hebben ze ook leuke begeleidng? ik ben een keer ergens op kamp geweest waar ze echt super streng waren enz. jij reed op een ijslander toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:19

kan je daar ook met je eigen paard aan meedoen?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:21

Shanna schreef:
kan je daar ook met je eigen paard aan meedoen?

ik ben er zelf nog nooit geweest, maar iemand die ik ken was er heen geweest met een verzorgpaard. dus ik denk dat het met je eigen paard ook wel kan Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:52

ik kan op die site niet zoveel info vinden over die trektocht..

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 17:18

Haha de begeleiding is gewoon lachen, echt niet streng ofzo, je gaat gewoon met zn allen gezellig buitenrijden. Waar zouden ze streng op moeten zijn Haha!.

En ik heb ook een eigen paard mee dus ja dat kan Ja, wil je verder nog wat weten Knipoog?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 17:31

eej!

Ik ga dit jaar weer op trektocht Haha! (als ik over ga tenminste ... Tong uitsteken maar dat gaat wel lukken Sigaar )
Vorig jaar was echt super gezellig en leuk Ja Reed toen op Diesel de trektocht Haha! echt een leuk paardje, ookal was ie wat eigenwijs bij de cros waardoor ie omviel Koe
Hoop dan dat het ook dit jaar weer geslaagd wordt Haha! Ik ga dan in 1 van de 1e weken Tong uitsteken weet nog niet welke.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:28

Ezumii schreef:
Haha de begeleiding is gewoon lachen, echt niet streng ofzo, je gaat gewoon met zn allen gezellig buitenrijden. Waar zouden ze streng op moeten zijn Haha!.

En ik heb ook een eigen paard mee dus ja dat kan Ja, wil je verder nog wat weten Knipoog?

nee ik denk dat ik alles nu wel weet, de nicht van me nichtje werkt daar ook. ik weet niet meer hoe ze heet. maar ik vraag het haar wel. miscchien ken je haar. en even over dat kussen, moet je nou wel of niet een opblaasbaar kussen meenemen, je kan toch ook gewoon een trui in een kussensloop stoppen? Verward en dat was zo'n beetje alles denk ik Pling maar als er iets bij me opkomt zal ik het je vragen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:31

vanaf welke leeftijd en tot welke leeftijd is het? klinkt namelijk wel heel leuk, maar ben al 16 Knipoog

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:42

Kan prima Shanna! Is vanaf 12 jaar... Officieel is het t/m 18, maar er komen ook nog wel 19 en soms zelfs 20-jarigen! Ja

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:25

sinESappel schreef:
Kan prima Shanna! Is vanaf 12 jaar... Officieel is het t/m 18, maar er komen ook nog wel 19 en soms zelfs 20-jarigen! Ja

zitten die dan allemaal samen in een groep? of verdelen ze de leeftijden?

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:47

die zitten volgens mij allemaal bij elkaar, anders kijk een ker op de site.. www.reelear.nl

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:26

Nope, die worden verdeelt Lachen Vorig jaar zat de grens bij 14. Dus 12-14 zat bij elkaar, en 15-18. Was alleen beetje vaag, want ik zat bij 12-14, terwijl ik 15 was, en er waren 14-jarigen die bij 15-18 zaten. Tong uitsteken
Maarja, ik heb het wel naar m'n zin gehad!