Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Juud87 schreef:even stipje, ik lees t later allemaal door.
wheeh, ik wilde net gaan rijden weer, af en toe een lesje.. gaat dat niet doorzijn er nog meer maneges in buurt van leeuwarden? (woon hier pas 4weken
)
Jobbeltje schreef:In vrouwbuurt is ook nog een. (De molenruiters) Dichterbij voor de mensen aan de noordkant (westeinde, bilgaard etc).
Jobbeltje schreef:Tsja maar al zou de manege nog lessen hebben als ze daar in Warga zitten, voor mensen aan de noordkant is Vrouwbuurt dan nog dichterbij. En zeker in de spits, veel sneller.

brendalevita schreef:ach ja het zal zijn weg wel vinden vroeg of laat maar jammer is het wel!!!!!!!

Jobbeltje schreef:Waarom vonden je ouders het niet verantwoord?

brendalevita schreef:sheilarianne @mange japero zit in berlikum !! en beetgumermolen is maar 8 km maar geeft geen les is prive
hafgirl15@ niet elk klein kind kan zon afstand fietsen hoor na school of op zaterdag en niet iedereen beschikt over een eigen auto !!dus vindt het wel een probleem voor kinderen onder 12 en dan nog s avonds je kind s winters laten fiesten vindt ik niet verantwoord!!!!!!!! zelfs tot 16 jaar
manege wirdum geeft alleen kinderen les en geen volwassenen ook erg jammer!!
ach ja het zal zijn weg wel vinden vroeg of laat maar jammer is het wel!!!!!!!

sheilarianne schreef:brendalevita schreef:ach ja het zal zijn weg wel vinden vroeg of laat maar jammer is het wel!!!!!!!
Ja idd ik vind het ook jammer, en idd het is wel ver hoor naar vrouwebuurt of wirdum en idd helemaal voor kleine kinderen. Het zijn vaak van die landweggetjes waar je langs moet met weinig verlichting!! Dus best gevaarlijk en niet verantwoord!
Juud87 schreef:even stipje, ik lees t later allemaal door.
wheeh, ik wilde net gaan rijden weer, af en toe een lesje.. gaat dat niet doorzijn er nog meer maneges in buurt van leeuwarden? (woon hier pas 4weken
)
Citaat:
In Froubuurt heb je de Molenruiters
In Dronrijp, Berlikum en Wirdum heb je ook nog.. ( Weet zo ff de namen niet)