Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:40

Jawel, hier is er een...wat kunnen jullie beppen zeg!

Vorige week zijn er nieuwe houtsnippers in de bak gekomen, het moest even inklinken maar het rijdt al een stuk lekkerder. En ik heb Zaterdagochtend priveles gehad met Glory en gewoon hemels gereden...

Ik hoorde dat het deze week wat minder werd qua weer, maar we mogen nog steeds niet mopperen over de maand September...en ik ben heel blij dat de paarden nog steeds op de paddock kunnen...maakt de hele natte maand Augustus weer goed.

Enne Suus, we houden het wel gezellig hier he, en niet rellen hoor!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:19

@ Beau: Was 't leuk in Belgie? Haha! Was wel heel saai zonder jou, kan toch niet zo goed tegen mezelf praten... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy schreef:
Jawel, hier is er een...wat kunnen jullie beppen zeg!

Vorige week zijn er nieuwe houtsnippers in de bak gekomen, het moest even inklinken maar het rijdt al een stuk lekkerder. En ik heb Zaterdagochtend priveles gehad met Glory en gewoon hemels gereden...

Ik hoorde dat het deze week wat minder werd qua weer, maar we mogen nog steeds niet mopperen over de maand September...en ik ben heel blij dat de paarden nog steeds op de paddock kunnen...maakt de hele natte maand Augustus weer goed.

Enne Suus, we houden het wel gezellig hier he, en niet rellen hoor!

Hoihoi,

Dat beppen valt toch wel mee? Haha! Dat kan veel erger hoor. Haha! 't Is wel even wennen die nieuwe snippers, 't zag er ook gelijk heel anders uit.

't Is hier vandaag best grauw, helaas, maarja 't kan niet 't hele jaar door lekker weer zijn. Herfst he...

Enne, rellen, ikke? Schijnheilig

Ben trouwens al bij Stees geweest vandaag, knufje gegeven en een borsteltje d'r over heen gehaald, die red zich wel met d'r vriendinnetje op de wei. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:17

Goh, nu is iedereen weer weg... Tong uitsteken

Ik ga maar kijken of d'r nog leuke foto's van 't NK zijn geplaatst. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:10

Jeeeuuuuhhh! Pagina 4 en we hebben er nog een Starnmeerbokker bij!

@Cassidy: Leuk dat je zo lekker hebt gereden met Glory. Ze is echt een fijn paardje zo te horen, de foto's zijn echt gaaf! Tja, het begint nu pas wat slechter weer te worden maar dat mag wel na zo'n heerlijke tijd! Echt goed dat de paarden zo lang buiten hebben kunnen staan Ja

@Jus: Ik moest gisteravond plotseling oppassen van 17u tot 23u en ik heb daar geen internet Verdrietig Het was trouwens heel leuk in Belgie! Alleen gaat het niet zo heel goed met Boudoum, hij is nu 28 en struikelt ineens veel in draf en galop. Toch een vorm van slijtage. Nu mag hij alleen nog maar buitenritjes maken en lekker stappen. Hij krijgt dus een fijne oude dag in de wei en ik hoop dat hij dat nog erg lang volhoud.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:34

Da's minder dat 't niet zo goed gaat met Boudoum (grappige naam btw Tong uitsteken ), gelukkig vinden de meeste paarden buitenritjes maken niet zo heel erg. Lachen Hoop dat hij 't nog even volhoudt ja. Ach gut

't Weer is hier nu trouwens echt prut, 't is koud, nat en vies weer. Zondag komt de fotograaf voor Stees dus ik hoop dat 't dan wat beter weer is. Moet trouwens nog steeds een fatsoenlijk halster kopen, 't enige fatsoenlijke halster dat ik heb is maatje Charm, Stees huppelt nog steeds rond met maatje Pony om d'r hoofd... Nagelbijten / Gniffelen

Zit nu op school btw, heb nu Nederlands KWT maar d'r zit een groep bruggers in 't lokaal waar ik moet zijn en de lerares is kwijt. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:39

Hahaha nee da's handig op zoek naar de lerares dus Tong uitsteken

Ach ik denk dat Boum het wel lang volhoud. Hij is een taaie en hij leeft echt voor buitenritjes.

Gaaf dat de fotograaf komt joh! Wil graag de foto's zien daarna van Steesje.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:42

Tsjah, lerares lijkt dus spontaan te zijn verdwenen... Nagelbijten / Gniffelen

Op stal bij Stees hebben we ook zo'n taai oud beessie, ergens in de 40 jaar ondertussen, die huppelt nog vrolijk door hoor, ondertussen wordt hij niet meer bereden maar die pony blijft me elke keer weer verbazen... *LOL* Hoop dat jouw Boumpje net zo'n taaie is. Tong uitsteken

Tuurlijk krijg je daarna de foto's van Stees te zien, ik laat toch geen foto's maken van Stees om ze vervolgens voor mezelf te houden, die komen echt wel op bokt hoor... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:57

Hahaha ja daar heb je gelijk in, foto's moeten geshowed worden! Bj Storm zullen ze toch wel een leuk halstertje hebben voor haar?

Lerares al gevonden btw? Tong uitsteken

Zo een paardje van 40! Da's echt gaaf he hoe die beestjes soms nog barstensvol energie blijven zitten Tong uitsteken Ik hoop echt dat hij ook tot die leeftijd komt. Maar helaas kan ik niet in de toekomst kijken. Je schrikt er toch wel van als je zoiets hoort van dat struikelen maar ik ga er niet echt vanuit dat het al snel gedaan is. Zaterdag ben ik ook lekker met hem wezen grazen en hij is dan heel kwiek en helder wat dat betreft. Kga denk ik lekker veel in het bos aan de hand wandelen met hem.

Ohja, heb trouwens straks om 15u theorie examen voor de 2e keer. Vind het echt zo spannend! De eerste keer had ik er net een paar teveel fout, nu MOET het gewoon goed gaan vind ik!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:03

Tsja, ff naar Egmond fietsen zit er niet in, maar hier in C'cum hebben we ook een ruitershopje, ik was toch niet van plan een halster van 300 euro te kopen voor een paar foto's... Nagelbijten / Gniffelen Helaas kan ik ook geen te dure halsters lenen van mensen maar hier zal vast wel een normaal net halster te koop zijn... *LOL*

In 't bos wandelen is ook errug leuk ja, met m'n vorige verzorgpony (Shet Tong uitsteken ) ging ik altijd in 't bos wandelen, waar Stees nu staat is ook een rustig dijkje dat naar 't bos toe gaat, maar voordat we bij 't bos zijn hebben we al een kwartier gewandeld, en dat vind ik toch iets te ver voor Stees op 't moment.

Succes met je theorie, hoop dat je 'm dit keer wel haalt, ik ga voor je duimen. Tong uitsteken

Zoektocht naar de lerares heb ik maar gestaakt... *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:20

De snipperbak begint nu echt goed in te klinken, ik heb gisteren lekker op Rejoice gereden, Glory had een dagje vrij. Ze was Zaterdag ook een ijzer kwijtgeraakt, dat er vandaag onder gezet gaat worden.

Gisterenavond met een nog een bezoekje gebracht aan de nieuwe binnenbak, op dit moment wordt de vloer gelegd...en het ziet erallemaal echt schitterend uit. Kan niet afwachten tot er echt in gereden kan worden...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:16

De nieuwe binnenbak wordt erg gaaf ja, ik kan niet wachten tot hij af is. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 11:02

Heeej daar! Nou ik ben geslaagd voor mijn theorie hoor! Nu nog dat 2e papiertje en ik heb mijn eigen rijbewijs Haha! Ik vind de nieuwe binnenbak ook spannend, zo te zien word het lekker groot! Kunnen we fijn hobbelen zonder zeiknat te worden Tong uitsteken

Onderhand al wel een leraar gevonden vandaag Jus? Of is er een meerdaagse staking waar je niets van weet? Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 11:08

Gefeliciteerd, nu dat andere papiertje nog he... Go jij! Go jij!

Haha ja, eindelijk 'ns de hele winter door kunnen rijden... Haha!

Nop, nog geen leraar gevonden, is vandaag ook niet zo heel hard nodig want ik heb wel 1 lesuur vandaag... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:04

Gefeliciteerd met je behaalde theorie Bo, als je je praktijk ook hebt gehaald, kun je lekker zelf naar stal komen (als je de auto meekrijgt natuurlijk)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:36

Pff ik moet nog veel te lang wachten op m'n rijbewijs... Tong uitsteken

Brandalarm gaat hier trouwens al 5 minuten af, volgens mij hebben we echt een probleem wanneer die school serieus in de fik staat, brandalarm gaat 1x in de maand af en ondertussen blijft iedereen gewoon zitten... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:37

Hihi, hebben wij op het werk ook...Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 12:41

Bij ons is 't meestal zo'n brugger die tegen een deur aanloopt ofzo (we hebben 15 van die deuren die open vliegen wanneer 't brandalarm afgaat, alleen wanneer je d'r tegen aan loopt gaat 't brandalarm af), vinden de leraren meestal niet zo heel grappig. Onze school is al 4x afgebrand ofzo, dat willen ze niet nog een keer meemaken en nu hebben ze 't iets te goed beveiligd... Nagelbijten / Gniffelen

Moet nu trouwens nog 1 uur wachten voordat ik een uur Bio heb, daarna nog een uur mediatheek-pc, zeer nuttig dagje... Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 21:34

°Laat maar een onzinnig berichtje achter vanaf d´r werk°

Bokt doet ´t weer!! Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 23:55

Ja gelukkig wel, heb het vanmiddag wel gemist...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 09:16

Zo lang zonder bokt is echt niet goed. Tong uitsteken

't Forum van m'n ma een nog eentje lagen d'r ook uit gistermiddag. We waren dus niet de enige. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:21

Bedankt! Als ik dat andere papiertje heb kan ik idd meer naar stal komen en ook alleen. Wel lekker hoor zoveel vrijheid lijkt me. Mijn vader heeft het er wel moeilijk mee maar ik mag de auto af en toe lenen als ik het rijbewijsje heb Haha!

Gisteren idd heel irri dat bokt het niet meer deed! Ik zat al helemaal klaar voor de computer, ga naar bokt. Doet ie het niet!!! Nouja, gelukkig is alles nu weer ok!

Nou vanavond weer lekker knollenhobbelen, mij benieuwen hoe alles gaat. Ik heb er echt iig weer heel veel zin in zoals altijd!!! Ja

Hahaha je school al 4x bijna afgebrand Suus? Hoe flik je dat he? Ze moeten dan wel een hele erge hekel hebben aan jouw school! En ja, die bruggers zijn nou eenmaal onhandig. Ze zijn nog niet gewend aan die o zo 'zware' tassen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:28

Miss_Montana schreef:
Hahaha je school al 4x bijna afgebrand Suus? Hoe flik je dat he? Ze moeten dan wel een hele erge hekel hebben aan jouw school! En ja, die bruggers zijn nou eenmaal onhandig. Ze zijn nog niet gewend aan die o zo 'zware' tassen Tong uitsteken

Zal wel aan de scheikundelessen liggen... Nagelbijten / Gniffelen

Succes trouwens vanaaf, op wie denk je dat je mag/wil je? Tong uitsteken

Rijbewijs lijkt me zooo handig, duurt alleen nog even voor mij. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:11

Hahaha scheikunde kunnen ze toch maar beter afschaffen. Snap toch niets van het vak Tong uitsteken

Hmm helemaal niet zo over nagedacht eigenlijk op wie ik wil. Ik laat me altijd verassen door Eef Haha! Vorige week had ze gezegd dat ik mss op Angel mag vandaag, ik hoop dat dat nog steeds kan! Maar Cowboy of Summertime zo op z'n tijd zijn ook erg leuk om mee te rijden. Of Jersey, daar heb ik al lang niet meer op gereden. Maar alle lespaarden van Evelien zijn eigenlijk wel even leuk, kiezen is altijd zo moeilijk daar!!! Rijd Sugar nog wel eens mee in de lessen? Die heb ik nl al een tijd niet meer zien meelopen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:03

Haha ja, bij mij was 't altijd gewoon Charm eigenlijk, zal me benieuwen waar ik nu op wordt gezet. Tong uitsteken

Heb net btw geshopt, nieuwe roze beschermertjes en voor Stees een leren halstertje voor zondag. Staat d'r echt onwijs schattig, ze hadden ook onwijs mooie bruine leren halsters maar die hadden ze alleen in maat full... Heb ook even gekeken hoe Stees reageerd op klitteband, was uiteraard doodeng. Toen ging ik maar droog in 't midden zitten spelen met 't klitteband, toen was 't interessant en uiteindelijk was klitteband zelfs leuk. Haha!

Stees huppelt nu al een hele tijd rond in halster maatje pony, op 't laatste gaatje past ze 'm prima. Dat leren halstertje heb ik ook gekocht in maat pony met de gedachte dat ik 'm wss toch alleen voor zondag zal gebruiken, vrees dat ik d'r langer mee moet doen, op 't eerste gaatje past ze 'm perfect, op de andere gaatjes is hij veeeeel te groot... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 16:53

Tja, wat denk jij he? Jij hebt ook echt geen flauw benul van hoe gevaarlijk klitteband wel niet kan zijn! Stel je voor dat het ineens aan je huid plakt en nooit meer loskomt! Hahaha! Haha! Arme Stees!

Wel stoer hoor! Die roze peesbeschermertjes staan vast echt schattig! Ook gaaf dat je een leren halstertje hebt gekocht. Staat veel chiquer vind ik! Nu heb je iig geen geld weggegooid alleen voor zondag. Dan kan je ook lekker gaan wandelen enzo met dat halstertje Ja Kan echt niet wachten tot de foto's komen hoor!

Heb jij trouwens ergens al foto's gezien van het NK waar ook mensen van Starnmeer op staan?