Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Was wel heel saai zonder jou, kan toch niet zo goed tegen mezelf praten... 
Cassidy schreef:Jawel, hier is er een...wat kunnen jullie beppen zeg!
Vorige week zijn er nieuwe houtsnippers in de bak gekomen, het moest even inklinken maar het rijdt al een stuk lekkerder. En ik heb Zaterdagochtend priveles gehad met Glory en gewoon hemels gereden...
Ik hoorde dat het deze week wat minder werd qua weer, maar we mogen nog steeds niet mopperen over de maand September...en ik ben heel blij dat de paarden nog steeds op de paddock kunnen...maakt de hele natte maand Augustus weer goed.
Enne Suus, we houden het wel gezellig hier he, en niet rellen hoor!
Dat kan veel erger hoor.
't Is wel even wennen die nieuwe snippers, 't zag er ook gelijk heel anders uit.

Het was trouwens heel leuk in Belgie! Alleen gaat het niet zo heel goed met Boudoum, hij is nu 28 en struikelt ineens veel in draf en galop. Toch een vorm van slijtage. Nu mag hij alleen nog maar buitenritjes maken en lekker stappen. Hij krijgt dus een fijne oude dag in de wei en ik hoop dat hij dat nog erg lang volhoud. 
), gelukkig vinden de meeste paarden buitenritjes maken niet zo heel erg.
Hoop dat hij 't nog even volhoudt ja.

Hoop dat jouw Boumpje net zo'n taaie is. 

Ik hoop echt dat hij ook tot die leeftijd komt. Maar helaas kan ik niet in de toekomst kijken. Je schrikt er toch wel van als je zoiets hoort van dat struikelen maar ik ga er niet echt vanuit dat het al snel gedaan is. Zaterdag ben ik ook lekker met hem wezen grazen en hij is dan heel kwiek en helder wat dat betreft. Kga denk ik lekker veel in het bos aan de hand wandelen met hem. 
Helaas kan ik ook geen te dure halsters lenen van mensen maar hier zal vast wel een normaal net halster te koop zijn... 
) ging ik altijd in 't bos wandelen, waar Stees nu staat is ook een rustig dijkje dat naar 't bos toe gaat, maar voordat we bij 't bos zijn hebben we al een kwartier gewandeld, en dat vind ik toch iets te ver voor Stees op 't moment.

Ik vind de nieuwe binnenbak ook spannend, zo te zien word het lekker groot! Kunnen we fijn hobbelen zonder zeiknat te worden 

Miss_Montana schreef:Hahaha je school al 4x bijna afgebrand Suus? Hoe flik je dat he? Ze moeten dan wel een hele erge hekel hebben aan jouw school! En ja, die bruggers zijn nou eenmaal onhandig. Ze zijn nog niet gewend aan die o zo 'zware' tassen

Vorige week had ze gezegd dat ik mss op Angel mag vandaag, ik hoop dat dat nog steeds kan! Maar Cowboy of Summertime zo op z'n tijd zijn ook erg leuk om mee te rijden. Of Jersey, daar heb ik al lang niet meer op gereden. Maar alle lespaarden van Evelien zijn eigenlijk wel even leuk, kiezen is altijd zo moeilijk daar!!! Rijd Sugar nog wel eens mee in de lessen? Die heb ik nl al een tijd niet meer zien meelopen. 

Arme Stees!
Kan echt niet wachten tot de foto's komen hoor!