zo daar ben ik weer, tjee wat was er van alles veranderd
ben natuurlijk half jaartje weggeweest door de weidegang en we kwamen terug en zagen dat er hard gewerkt was, het oude huis was gesloopt,de lngeerring veranderd, de toegansdam verplaatst en verbreed. Nou we gingen dus Flurk halen en nadat we de auto hadden geparkeerd wandelden we naar de Woudweg en daar aangekomen was ook net de trailer gearriveerd om de eerte 2 paarden mee te nemen.
De haflinger en arabier werden ingeladen en dat ging super snel want toen wij met onze fjord het land uit liepen stonden ze er al in en wij gingen dus lopen. Flurk heeft ons even goed getest en op sommige momenten was het best moeilijk om de baas te blijven maar het is gelukt en veilig kwamen we op stal aan waar de haflinger en arabier al stonden te wachten.
Deur open en pony erin en toen flink steigeren en schoppen naar elkaar en klaar was het weer. inmiddels waren de 2 friezen ook opgehaald en toegevoegd aan dit gezeldschap en was het clubje weer compleet. en nu maar hopen dat er meer mensen in dit topic komen. overigens ik zag dat de 'nieuwe' smid tegenwoordig op vrijdag komt en niet meer op woensdag en dat vind ik wel jammer (ik bedoel de dag en niet de smid hoor)