Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Ik kwam net een proefje tegen wat ik in 2004 op pony kamp (FNRS manege) heb gereden. Dat is proef F5 B. Er zit geen galop in terwijl op een blaadje staat wat ik van de manege heb gekregen dat F4 en F5 voor beginners mét galop is. Is het nu veranderd ofzo?
Booooo schreef:TOEVAL!
Ik heb afgelopen zondag wedstrijd gehad. F7![]()
1e plaats![]()
Was wel laag gejureerd.. 219Maar wel mooi me winstpunt
Fleury schreef:Ik rijd ook wel FNRS proefjes maar er worden er voor volwassenen niet veel georganiseerd, dat is wel jammer vind ik want zo gaat het een beetje langzaam
_channiej_ schreef:[naam] schreef:Ik kwam net een proefje tegen wat ik in 2004 op pony kamp (FNRS manege) heb gereden. Dat is proef F5 B. Er zit geen galop in terwijl op een blaadje staat wat ik van de manege heb gekregen dat F4 en F5 voor beginners mét galop is. Is het nu veranderd ofzo?
In alle proeven vanaf de F3 zit galop
M_hOrse schreef:Ik rijd ook F proeven..!
Start op dit moment in de F8B! En start op manege paarden!!
TS: In je eerste bericht staat dat het tot de F20 gaat, wanneer wordt dit ingevoerd dan..(dan kan ik voorlopig nog starten iig)
Citaat:Welke manege rijd je?
C_hristel schreef:M_hOrse schreef:Ik rijd ook F proeven..!
Start op dit moment in de F8B! En start op manege paarden!!
TS: In je eerste bericht staat dat het tot de F20 gaat, wanneer wordt dit ingevoerd dan..(dan kan ik voorlopig nog starten iig)
je kan volgens mij al zodra je F8 (met goede winspunten) heb afgerond een manegestarteskaart aanvragen hoor!
M_hOrse schreef:
Ik heb op onze manege nog nooit van een manege startkaart gehoort, kan iemand mij uitleggen wat dit inhoud..???