eknein schreef:Tja ik ken dat hele stinkmodder verhaal van M, maar ik heb er nog wel wat over te zeggen maar dan niet over internet.. We praten er weer verder over als we weer een keer met z'n 2tjes zijn ja mariek
..
Vandaag weer lekker met de buitenrit mee geweest, was heerlijk. Heb lekker ruzie gemaakt met ajonie
.. Kijk zal wel ff vertellen hoe dat ging: Ik reed de hele tijd vooraan toch, en op een geven moment gingen we splitsen en toen kwamen we na 10 minuten weer bij de andere groep. Toen wou ik weer voorop rijden(dat rijd veel beter toch), dus ging ik ajonie inhalen. Toen ging ze vet zeiken enzo, ik dacht ga nu geen ruzie maken en houd gewoon m'n bek. Op een gegeven moment reed ik weer naast diederik en toen ging ze zeggen: 'oh dus daarom wou je me inhalen'. Nou toen heb ik een minuut lang tegen d'r geschreeuwd. En nu durft ze me geen eens meer aan te kijken
. Stom kind, de enige reden waarom ik voorop ging rijden omdat het erg stoffig was en ik heb astma, lijkt me reden genoeg.
.. Brr ik haat dat stomme lelijke kind echt
haha oke.. maar je schrijft het zo: ione..
, wat een stom kind is het ook he
.. We praten er weer verder over als we weer een keer met z'n 2tjes zijn ja mariek
..
, was heerlijk. Heb lekker ruzie gemaakt met
.. Kijk zal wel ff vertellen hoe dat ging: Ik reed de hele tijd vooraan toch, en op een geven moment gingen we splitsen en toen kwamen we na 10 minuten weer bij de andere groep. Toen wou ik weer voorop rijden(dat rijd veel beter toch), dus ging ik ajonie inhalen. Toen ging ze vet zeiken enzo, ik dacht ga nu geen ruzie maken en houd gewoon m'n bek. Op een gegeven moment reed ik weer naast diederik en toen ging ze zeggen: 'oh dus daarom wou je me inhalen'. Nou toen heb ik een minuut lang tegen d'r geschreeuwd. En nu durft ze me geen eens meer aan te kijken
]
Allemaal omdat jullie zeggen 'ik ga dit niet op internet zetten'.
?
Heb echt al téveel gegeten net. We hadden met elkaar voor moederdag gekookt.