Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Frank schreef:Als ik dit zo eens lees staan de meeste aan de kant van het Amsterdamse bos.
Zijn er ook mensen die meer richting Spaarnwoude staan?
maar dat wist je al
PattyOosten schreef:Mischien heb ik je dan wel gekend. Ik was daar zóó vaak...Ik heb ook bij Ome Piet gereden.
PattyOosten schreef:Ik kom ook uit Amsterdam. Maar ben (nog) niet in het bezit van een eigen paard. Ik rijd nu al bijna 15 jaar op de Hollandsche Manege.
Mijn carriere ben ik begonnen op Ponycentrum Amstelland. Vervolgens naar manege Ambri en daarna dus naar de Hollandsche. Ik heb ook bij Ome Piet gereden. Daar ging ik vaak met mijn zusjes heen. Was altijd erg leuk en gezellig, maar als je met je pony langs die enge zwanen moest, was het wel eens spannend!

Frank schreef:Vertel eens Pien....
Nu maak je me erg nieuwsgierig...
Gaat vlek weg? Komt Nando terug... Of komt er een compleet nieuw paard?
Haha! Totaal niet benieuwd he
)
muiszje schreef:
Als mensen vaak in de middelpolder zijn hebben ze me vast wel een keer zien wandelen met mn omaatje!
Frank schreef:Spannend, Pien!
Waarom is de vlek weg?
lavandula schreef:Hey Maja!
Je mag anders wel mee op taalie (als je het aandurft hihi) dan vraag ik wel of ik fem mee mag nemen...
En anders heb ik ook nog wel 2 ijslanders in de aanbieding.. die staan wél aan de kan van het bos van wenneckers, alleen weet ik dan via die kant niet zo goed meer hoe ik bij de amsterdamse moet komen dus heb ik wel een ervaren begeleider nodig die de weg weet hihi

Pluutje schreef:Hey die Wodan ken ik nog wel een beetje. Van de tijd dan Cheyenne en Vicky bij mevr. Feller stonden(ken je die Muiszje, die van de Hollandsche komen). Toen ben ik er wel eens geweest en de naam Wodan komt me erg bekend voor in dat verband, die staat daar wel lang al dan!

.
ook leuk.

...lief paardje.Ik ben degene die er toen met Vanitas vandoor ging
.
.
.
,heel veel sterkte daarmee.