Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:D
Ooh Ghit zullen we het erop gokken zondag, of ga je afzeggen?
muisz schreef:om 2 uur werken
Ireen, ik heb bericht ontvangen en we zijn van harte welkom op de Grote Friezendag
zie hier:
) Serada schreef:Mogge medelangelanersIreen, ik heb bericht ontvangen en we zijn van harte welkom op de Grote Friezendag
![]()
zie hier:
Hallo,
Jullie zijn van harte welkom op 2 juli a.s.
Ik zit je naam vast op de lijst,
Medio april worden de uitnodigingen verstuurd en ook op de site gezet.
Stuur anders vast wat gegevens.
Naam, adres, telefoonnummer,
Naam paarden.
Met groet,
Henk Loerakker
Dat gaan we dus regelen, stuur je mij je gegevens even toe??
Het was vanmorgen errúúg druk op de weg, ben blij dat ik eindelijk achter mijn bakkie leut zit. Ik heb vandaag leuke dingetjes op mijn werk, dus we gaan er weer tegenaan. Kon gisteravond de slaap slecht vatten, ik heb ook lang getwijfeld of ik zondag de wedstrijd zou gaan doen maar ik heb nu toch definitief besloten het af te zeggen. Ik heb weinig geoefend en ik verwacht bij de manege ook wel wat bakproblemen ivm de vorst dus dan de 12e feb. maar weer![]()
Tonke en Eric, van harte welkom. Ik hoop dat jullie het naar je zin zullen hebben, op deze stal met de paardjes (en met ons natuurlijk)
Wist niet dat je op een lijst kon zitten Lin. Maar wel erg gaaf. Nu kom ik en Herman op zeker kijken, want zo'n Friezen spectakel vind mijn mannetje wel leuk.
Ik vind het altijd wel leuk, als het maar vier benen en een hoofd heeft
Reentjuh schreef:Heey Ghitta,
Vertel vertel! Wie, wat, waar over je eerste date?

moossie schreef:Ooooooohw jullie naar de paardjes en ik maar werken!!
Serada schreef:moossie schreef:Ooooooohw jullie naar de paardjes en ik maar werken!!
Troost je, Mir... ik moet ook werken