Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duncan schreef:Hoi, ik ben er weleens op ponykamp geweest, staat Marite, een haflinger, er nog? ik was helemaal verliefd op d'r
liesjuh91 schreef:Zou het ook leuk zijn met eigen paard?
Heeft iemand daar ervaring mee?
VSTlottaah schreef:@ Sopiee: weet jij misschien paarden die qua rijden lijken op heros? omdat die zo fijn rijdmaar omdat ie nu geleased is, kan ik daar met kamp niet meer op rijden
Sophiee schreef:liesjuh91 schreef:Zou het ook leuk zijn met eigen paard?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ja ik rijd daar zelf dus ook en ben een aantal x met mijn vorige paardje op kamp geweest, denk dat het voor buitenstaanders wel leuk is omdat je echt heel veel buiten kan rijden. En je leert niet ontzettend veel, het is niet bedoelt als trainingskamp ofzo maar echt voor de gezelligheid en het rijden.
liesjuh91 schreef:Heeft iemand een goede rede om mij over de streep te trekken?
Ik twijfel
Is het met n eigen paard wel leuk etc.
Sophiee schreef:liesjuh91 schreef:Heeft iemand een goede rede om mij over de streep te trekken?
Ik twijfel
Is het met n eigen paard wel leuk etc.
Als je twijfelt zal ik het zeker doen, want het is écht gezellig.
Je hebt echt superveel vrijheid enzo.
Op heel veel kampen is het zo dat echt om 12 uur het licht uit moet en stil zijn, hier rennen ze om 3 uur nog over de gang kussens op elkaars hoofd aan het stukslaan enzo. (Waar je trouwens ontzettend van moet niezen als 1tje is ontploft)
En de leiding is ook leuk, ENNNN: LEKKER ETEEEEEN!
beantsje schreef:Ik heb er vroeger gereden, toen ik nog geen eigen paard had.
Ik voelde me daar vaak nogal verloren...Het gebeurde bijvoorbeeld weleens dat we met de les op buitenrit gingen. Ik was altijd ruimschoots op tijd aanwezig maar dan was of het hoofdstel niet compleet, of het zadel miste een singel. En als ik dan alles compleet had, was de groep vertrokken...vond ik heel banketstaaf. Ik weet niet of het nu nog zo gaat.
Op zich is het wel goed, schone stallen, goede faciliteiten. Het was er wel altijd superdruk als er ponykampen waren. En ik vond het ook niet een leuk gezicht dat die pony's de hele dag met een zadel op de rug op stal stonden.
Het massale vond ik niet leuk, dat past gewoon niet bij mij.
Le0niie schreef:Over Logan kan ik niet zoveel vertellen, heb ik namelijk niet zoveel meeDit is ook alles wat ik weet over deze paarden, Sophie weet er wel meer van, zij is een alles expertt..
Maar dan komt er een geweldige bokt meeting op de manege in jullie week?