Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lunawijffie schreef:Wel lachen dat we elkaar zo tegekomen, tussen AL die paardenmensen op bokt. Welke naam heeft Stephanie hier???
Sannah schreef:
Fitzroy, ik weet ook nog wel wat namen hoorMolly was dat kleine bruintje die toen achterin de stal kwam te staan. Gekocht door Harmke (tenminste, haar ouders
) en later overgenomen door Deborah.
Daarvoor had trouwens in die stal Laila gestaan van Jutta en Marco.
Fitzroy schreef:Weet jij ook nog manegepaarden uit die tijd, Sannah?
Sannah schreef:Ja, ik heb even zitten denken en hier komt een aantal(misschien zijn ze al genoemd, ik heb snel even de voorgaande pagina's doorgelezen).
- Big Boy, een enorm groot (en lelijk) paard, werd altijd wel ingezet voor de buitenritten
- Goofy, zo'n leuk koffievosje was dat, toch? En had ie niet ineens kruisverlamming ofzo?
- Blits, vaak door Aad zelf gereden, heeft ook nog een veulen gekregen daar, Nozem. Hoe is het daarmee afgelopen? Weet dat Els er toen altijd druk mee bezig was.
- Igor, reed Pierre altijd graag op.
- Macho, pittige, leuk te rijden haflinger
En er was nog een bruin paard waar ik ook graag op reed, maar waarvan ik dus niet meer op de naam kan komenStond nooit op stand, maar altijd in een box.
Waar ik ook wel benieuwd naar ben is hoe het met de Van der Meertjes gaat. Daar heb ik nooit meer wat van gehoord. Het paard na Vuron heette Buck (Buckaroo).
Van Nathalie hoor ik af en toe wel wat, gaat wel goed met haar en heeft inderdaad al 2 zoons. Marjan ben ik een jaar geleden nog tegengekomen bij Meers, toen ze wedstrijd had.
En dan hadden we nog een blauwe maandag Claudia met haar eigen paard op stal, samen met Irene, die toen Daisy had.
Claudia kwam later ook in Vogelenzang staan.
Ik ga nog verder denken, komen vast nog wel wat namen naar boven!
Lunawijffie schreef:Dan moet ze iets zeggen!!!!
jarrah schreef:Lunawijffie schreef:Dan moet ze iets zeggen!!!!
Ja dat zei ze elke keer, dat ze kwam om te leren rijden en niet om rond te hobbelen in het bos, maar ze luisterden niet naar dr!
Maarja, ze heeft het toch wel naar dr zin gehad daar hoor!
identitytje schreef:Wat leuk dat ik over Manege smit een topic heb gevonden.
Ik heb er jaren geleden een tijdje gereden. Wat leuk dat ik hier wat mensen van de oude garde tegen kom.
Ik reed toendertijd altijd heel vaak op eco of blits. Eco leeft niet meer die was toen heel tragisch aan haar einde gekomen dat heb ik nog mee gemaakt maar leeft Blits nog?
Ik reed ook wel eens op Jack, iedereen vond het altijd een bullebak maar ik kon het altijd wel goed met hem vinden is die nog steeds zo lelijk in z'n stalletje?