En heb een slechte ervaring door een parcoursbouwer van die ring omdat ik die voor hindernis 1 lumelde en ik moest er net overheen dus volte maken kreeg ik daarvoor een weigering en tjah ikke enorm kwaad zijn want het ging redelijk goed voor de rest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sylvia schreef:Manegelessen
En ik wil alles wetenIk heb eigenlijk al jaren geroepen dat ik noooooit meer op een manege ga rijden... Maar de bak is prachtig
, de pensionpaarden idem (die schimmel vooraan...), de mensen die ik tot nu toe heb gesproken (een meisje met een zwarte merrie en die Petra, + een man) waren erg aardig en de lessen zijn goedkoop... Maar ook goed? Hoe staan de manegepaarden erbij? Hoeveel mensen in een les? Etc etc....
Annettee schreef:Ik rijd op ook moleneind. Eerst op de zaterdag van 2 tot 3 maar sinds een tijdje op woensdagavond. Ik rijd vaak op Padroega. Op wie rijden jullie dan?
xx
Annettee schreef:Beterschap!
Hopelijk ben je morgen weer beter en kun je toch rijden. Maar heb je donderdag iets belangrijks dan:P?
Mrijk schreef:Ik heb er heel kort gereden, heb 1 leskaart opgemaakt. Maar ik voelde me er niet zo heel erg op m'n gemak. Lag niet echt aan de manege hoor, maar ben gewoon anders gewend. Ik heb daar vooral op Par Blue gereden, echt een superfijn paard!
Wat ik wel miste was het vertroetelen van de paardjes en uren voor de stal zitten en daar ook gewoon lunchen enzo. Dat ging niet met de stands, helaas. En er uren zitten ook niet, omdat ik 's avonds reed. Maar de lessen waren wel heel fijn, niet te druk en dus veel aandacht voor elke ruiter.
Denk dat ik gewoon verwend ben met m'n oude verzorgpaardIk ga dus gewoon weer naar een ander verzorgpaardje kijken