Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
We zitten al op pagina 4
sorayaaaaa schreef:naadje24 schreef:ach dat zijn die puberale meiden weer >;)
dat hoeven ze mij niet te flikken...
maar ik heb altijd mijn eigen kruiwagen...heeft de eigenaar van jouw verzorgpony geen kruiwagen?
ik ben ook een pubertjehahahaha maarja k geef dan geen grote mond ofzo weet niet durf ik niet
![]()
en ik heb geen verzorgpony maar een eigen ponysinds 16 janauri 2006
Ze heet Soraya en ze staat inde buitenbox het was eerst wel me verzorgpony. (ze heeft ook dat huidkanker in haar nek)
groetjes Miranda
rhenskuh schreef:* Meld zich..
Ik heb eigenlijk nooit op manege Veldt gereden, ik heb 'alles' op de Delft geleerd. Als ik had geweten dat Veldt zo leuk was was ik er al veeeeeel eerder gaan rijden. Vanaf Januari doe ik Ginny en sinds dien rijd ik er dus ook. IK heb verder nog nooit op manegepony's gereden ofzo. Renske is trouwens ook mijn verzorgshetje, die deed ik al voordat ze naar Veldt ging. Hier nog een foto;
Ginny;
Renske;
Veel makkelijker en pakken wanneer je zelf wilt en niemand die de kruiwagen voor je neus weg pakt!
Gr Bas naadje24 schreef:ik heb op het moment 2 kruiwagens zefana.....
als je m goed onderhoudt en op slot zet mag je m wel gebruiken
naadje24 schreef:rhenskuh schreef:* Meld zich..
Ik heb eigenlijk nooit op manege Veldt gereden, ik heb 'alles' op de Delft geleerd. Als ik had geweten dat Veldt zo leuk was was ik er al veeeeeel eerder gaan rijden. Vanaf Januari doe ik Ginny en sinds dien rijd ik er dus ook. IK heb verder nog nooit op manegepony's gereden ofzo. Renske is trouwens ook mijn verzorgshetje, die deed ik al voordat ze naar Veldt ging. Hier nog een foto;
Ginny;
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GTMHBOGB[/img]
Renske;
haha op de laatste foto zie je het koppie van mijn wild roosje
ZeFaNa schreef:Heej het manege veldt topic wordt weer gebruikt!
Ik vond het ook best druk vandaag. Vandaar dat ik ook niet in de bak ben gaan rijden maar lekker een rondje dijk.
Het kruiwagen "probleem" is inderdaad irritant. Juist als je haast hebt is er geen één te vinden. Misschien dat ik er ooit nog zelf één aanschaf.
@ rhenskuh; ik ken jou wel. Dat kleine meisje doet nu toch renske? Staat ze nog op manege veldt?
ZeFaNa schreef:@countrybas80 en naadje24:
Hebben jullie 2 computers thuis? Samen bokten, heel romantisch![]()
nijntje01 schreef:ik rij zelf niet op veldt maar ga vaak mee met naadje24....
vind het er altijd erg gezellig en een aantal mensen ken ik ook wel...
Je vork alweer gevonden naadje?
Ik was het niet!!!
ZeFaNa schreef:@countrybas80 en naadje24:
Hebben jullie 2 computers thuis? Samen bokten, heel romantisch![]()
!rhenskuh schreef:Naadje, ik hoorde je van de week ookal godveren..Ik was het niet!!!
*Edit;
Er waren laatst ook peesjes gestolen die van mij waren en die ik tegen kwam op marktplaats..
Citaat:Er waren laatst ook peesjes gestolen die van mij waren en die ik tegen kwam op marktplaats..
naadje24 schreef:haha ja klopt we hebben 2 laptops![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GSKTNYM6[/img]
erg he?![]()
maarre wij spreken nog wel wat af als we elkaar zien over de kruiwagens
nijntje01 schreef:ik rij zelf niet op veldt maar ga vaak mee met naadje24....
vind het er altijd erg gezellig en een aantal mensen ken ik ook wel...
countrybas80 schreef:Nou tis meer nood breekt wet!
hey hoest nou met mikey verder??
Citaat:Met mikey gaat het weer helemaal goed, niets meer aan de hand