Ze is toen aan Anne verkocht.. daar heb ik helaas geen contact meer mee.
Skinny kon leuk lopen ja, als je hem eenmaal aan de gang had..
Bertha was die haflinger met die hele lange manen ja..
en wie kent sweety nog?? en cassandra?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Abe schreef:espoire was een beetje goud bruin,hij had echt een hele hoge schoft.dat was niet echt prettig zonder zadel.
Haha

Charmotte schreef:Sweety was ook altijd een van me lievelingspony'sen wie kent sweety nog?? en cassandra?
hahaha
Charmotte schreef:Quidou, kun je die op internet zetten?Of er foto's van maken en die op internet zetten?
Ik reedt elke week op Mickey, toen zei een meisje uit m'n les; zullen we ruilen? Ik blijf er heus wel opzitten blablabla (omdat het zo'n draak was, bokken enzo) ik zei eerst de hele tijd nee.. maar ze bleef maar zeuren.. toen zei ik uiteindelijk oke is goed.. ik dacht ik rijdt er volgende week toch wel weer op.. toen was hij verkocht!
![]()
En dat meisje viel eraf.. precies naast mijn pony, ik keek zo naar benedenhihi
en toen ginge ze maar andere pony voor me halen
(Penotti
)
die rijd volgens mij dan ook mee, en Skippy...
Naranga schreef:De namen zeggen me wel wat... maar daar houdt het dan ook echt bij op...![]()
Was cassandra zo'n bruintje, niet al te groot? en sweety een schimmel? Zoiets staat me bij, maar dat weet ik ook echt niet zeker
De sloomste van de manege
We waren aan het uitstappen zonder zadel en opeens vloog hij ervandoor
Charmotte schreef:kent niemand bella en okidoki?
haha
Daar had ik mijn allereerste les op groenesteyn op!
Toen is ze een tijdje weg geweest en toen ze terugkwam was ze manegepony.. Toen mocht ik erop, en ik was eerlijk gezegd best bang omdat ze altijd zo moeilijk deed
maar ik weet niet waar ze is geweest in de tussentijd maar ze was harstikke braaf geworden
1 keer kreeg ik Donald.. ik dacht o geen probleem die ouwe bok
bij de wei werd hij helemaal parra... bijten, stijgeren...
en reed achteraan. Natuurlijk stiekem afstand houden en terug galopperen 
was te gevaarlijk
)