Als jullie me nog willen zien
Of als ik daar nog welkom ben hehe... }> Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Of als ik daar nog welkom ben hehe... }>
En ik vind de beste oplossing nog altijd een opfok, maar ok dat ben ik he... Nu moeten jullie niet boos op mij worden want ik wil ook nog eens een keer langskomen
bliksemluver schreef:Ik heb niks tegen wandelen maar wel wat tegen longerenEn ik vind de beste oplossing nog altijd een opfok, maar ok dat ben ik he... Nu moeten jullie niet boos op mij worden want ik wil ook nog eens een keer langskomen
Thirz schreef:Heej, laten we de discussie gewoon stoppen. We weten wat we doen en ik sta er ook vierkant achter. En als het niet goed was, kunnen we dat binnen paardoes gewoon oplossen. En voice is trouwens niet op haar 2 1/2 jaar ingereden, dat dat ff uit de wereld mag zijn! Dus goed, vanaf nu = de dicsussie gesloten, iedereen er mee eens?
Verder mag je natuurlijk altijd langskomen, iedereen, de manege is gewoon open voor bezoekers! Aan heranda: we zien je dan vanzelf wel verschijnen, ik loop altijd rond in een paarse trui, dus ik val wel op. Ik zal inderdaad ergens aan het longeren zijn. Dus tot dan!!
) Thirz schreef:Heej, laten we de discussie gewoon stoppen. We weten wat we doen en ik sta er ook vierkant achter. En als het niet goed was, kunnen we dat binnen paardoes gewoon oplossen. En voice is trouwens niet op haar 2 1/2 jaar ingereden, dat dat ff uit de wereld mag zijn! Dus goed, vanaf nu = de dicsussie gesloten, iedereen er mee eens?
Verder mag je natuurlijk altijd langskomen, iedereen, de manege is gewoon open voor bezoekers! Aan heranda: we zien je dan vanzelf wel verschijnen, ik loop altijd rond in een paarse trui, dus ik val wel op. Ik zal inderdaad ergens aan het longeren zijn. Dus tot dan!!
.. lees ik verder
.. thirza weer
).. eknein schreef:nee ik ook niet. Hoe komt dat, dat sommige mensen wel en sommige niet kunnen aanmelden? ( sorry ik heb geen zin om dat hele verhaal erbij te lezen![]()
)..

En kijk dus wel dan of ik bekende zie, dan vraag ik het gewoon even
ik ben de enige in paardrijkleren met kort blond haar
LuMy schreef:enne simone.. je vind t tog ook wel leuk hier?? je komt tog nie alleen om je foto's (niet) te plaatsen?? trouwens, hoe groot is jullie zolder?
en heranda zij heet idd thirza en ik heet annemijn... maar als je gwoon ff naar de buitenbak loopt (doe alsof je een bezoeker bent) zie je ons vanzelf wel (bij luna)

) Heranda schreef:Heb al een slachtoffer gevonden die even meeloopt!
Ik heb trouwens een zwarte jas aan en blond haar en kom met iemand met rood haar
bliksemluver schreef:
Ik had ook wel meegewild hoor, stond nog op de vorige pagina![]()
Maarja...
Ik vind Voice het leukst