manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:35

Misschien dat ik ook wel meewil Bloos
Als jullie me nog willen zien Clown Of als ik daar nog welkom ben hehe... }>

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 21:40

@heranda> nou als je rond half 12 komt, zie je waarschijnlijk in de buitenbak wel 2 mensen rond vliegen achter een haflinger :D dat zijn thirz en ik!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:59

Ach jullie weten toch waar je mee bezig bent... en je kan een pony inderdaad niet tot z'n 4de in de stal laten staan en dan ineens hoppa zadel erop en rondcrossen Knipoog

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 22:14

Ik heb niks tegen wandelen maar wel wat tegen longeren Knipoog En ik vind de beste oplossing nog altijd een opfok, maar ok dat ben ik he... Nu moeten jullie niet boos op mij worden want ik wil ook nog eens een keer langskomen Tong uitsteken

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 22:19

bliksemluver schreef:
Ik heb niks tegen wandelen maar wel wat tegen longeren Knipoog En ik vind de beste oplossing nog altijd een opfok, maar ok dat ben ik he... Nu moeten jullie niet boos op mij worden want ik wil ook nog eens een keer langskomen Tong uitsteken

Sja voor veulens is het misschien wel wat, maar ik zal m'n paard ook geen 3 jaar in de opfok zetten hoor, krijg je een vrijwel wilde pony terug tegen de tijd dat je wilt gaan beleren...

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 22:55

Ik heb het ook niet over 3 jaar opfok hoor, een jaartje is ook wel genoeg, als veulen/jaarling, of juist als 2.5 jarige ofzo nog een jaartje Lachen
Maar deze discussie gaat verder nergens meer over dus.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 11:40

Heej, laten we de discussie gewoon stoppen. We weten wat we doen en ik sta er ook vierkant achter. En als het niet goed was, kunnen we dat binnen paardoes gewoon oplossen. En voice is trouwens niet op haar 2 1/2 jaar ingereden, dat dat ff uit de wereld mag zijn! Dus goed, vanaf nu = de dicsussie gesloten, iedereen er mee eens?
Verder mag je natuurlijk altijd langskomen, iedereen, de manege is gewoon open voor bezoekers! Aan heranda: we zien je dan vanzelf wel verschijnen, ik loop altijd rond in een paarse trui, dus ik val wel op. Ik zal inderdaad ergens aan het longeren zijn. Dus tot dan!! Doei, doei

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 17:54

Thirz schreef:
Heej, laten we de discussie gewoon stoppen. We weten wat we doen en ik sta er ook vierkant achter. En als het niet goed was, kunnen we dat binnen paardoes gewoon oplossen. En voice is trouwens niet op haar 2 1/2 jaar ingereden, dat dat ff uit de wereld mag zijn! Dus goed, vanaf nu = de dicsussie gesloten, iedereen er mee eens?
Verder mag je natuurlijk altijd langskomen, iedereen, de manege is gewoon open voor bezoekers! Aan heranda: we zien je dan vanzelf wel verschijnen, ik loop altijd rond in een paarse trui, dus ik val wel op. Ik zal inderdaad ergens aan het longeren zijn. Dus tot dan!! Doei, doei

Marjon houdt nogal van discusseren (toch?) Knipoog

Maar goed, voor mij hoeft dat ook allemaal niet zo hoor, haha!!!

De reden dat ik dit topic volg is eigenlijk meer voor Annemijn, waarvoor ik nog steeds op zolder naar foto's moet zorgen (ze komen er nog wel aan hoor Bloos )

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:05

Thirz schreef:

ik denk leuk discussie. Kan ik me meining ook nog even der over geven Haha! .. lees ik verder Schijnheilig .. thirza weer Tong uitsteken Vork
najah..

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:47

Jah veel bokkers zijn uit op een heftige discussie, maar goed daar zullen we hier maar niet aan beginnen, want dan wordt het topic naar HK verplaatst en daar kunnen een aantal posters uit dit topic niet plaatsen Knipoog

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:52

nee ik ook niet. Hoe komt dat, dat sommige mensen wel en sommige niet kunnen aanmelden? ( sorry ik heb geen zin om dat hele verhaal erbij te lezen Tong uitsteken Schijnheilig )..

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:01

eknein schreef:
nee ik ook niet. Hoe komt dat, dat sommige mensen wel en sommige niet kunnen aanmelden? ( sorry ik heb geen zin om dat hele verhaal erbij te lezen Tong uitsteken Schijnheilig )..

Sorry wederom off-topic, zal hierna geen off-topic reacties meer plaatsen hoor Schijnheilig

Je moet ff een bericht sturen boven bij de sticky van HK en dan gaan ze je paardenberichten tellen (die je vast wel genoeg hebt (50!)) en dan mag je erin Lachen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:11

hij doet het niet Blond
er staat klik op deze link. maar die link doet het niet Tong uitsteken
najah laten we maar ophouden over de huiskamer. anders word dit topic verplaats. en dan is het mijn/onze schuld Tong uitsteken
laten we maar weer gaan praten over de geweldige manege paarddoes Haha!
wie vinden jullie het mooiste paard?
ik balou en voice.. *LOL*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 21:25

nou ik vind myra t mooist :o (nee hoor alle paardjes op pdoes hebben wel iets speciaals en zijn daardoor mooi. Nouja iig apart ;) )
ik bedoel hoe kan je emma nou vergelijken met hannes en flocky??
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 21:38

Nou, als ik kom let ik op iemand met een paarse trui, en je heet Thirza, I think?

Ik weet nog niet zeker of ik kom, ligt er aan of er even iemand meeloopt, want ben een scheiterd, durf niet alleen Clown En kijk dus wel dan of ik bekende zie, dan vraag ik het gewoon even Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 21:44

enne simone.. je vind t tog ook wel leuk hier?? je komt tog nie alleen om je foto's (niet) te plaatsen?? trouwens, hoe groot is jullie zolder :D?
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 22:12

Heb al een slachtoffer gevonden die even meeloopt!
Ik heb trouwens een zwarte jas aan en blond haar en kom met iemand met rood haar Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 22:28

nou dan moet t wel goedkomen
maar ik denk dat ik ook wel makkelijk te herkennen ben Haha! ik ben de enige in paardrijkleren met kort blond haar

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 10:52

Ok, tot zaterdag dan...hebben we een kleine boktmeeting haha Knipoog

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 13:54

LuMy schreef:
enne simone.. je vind t tog ook wel leuk hier?? je komt tog nie alleen om je foto's (niet) te plaatsen?? trouwens, hoe groot is jullie zolder Haha!?

en heranda zij heet idd thirza en ik heet annemijn... maar als je gwoon ff naar de buitenbak loopt (doe alsof je een bezoeker bent) zie je ons vanzelf wel (bij luna)

Ik weet echt niet waar ik moet beginnen met zoeken, en heb eerlijk gezegd ook niet zoveel tijd, haha. En er zitten spinnen enzo Schijnheilig

Maar ik kom niet alleen voor de foto's hoor, vind het echt een gezellig topic Haha!

Ennu als je nu wel in HK wilt posten, moet je ff pb-en naar een moddie en dan gaat het waarschijnlijk een stuk sneller, heeft Imke geloof ik ook gedaan Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 15:20

ja tis hier ook supper gezellie natuurlijk.. enne spinnen zijn helemaal niet eng! (tenzij ze haren op hun poten hebben en hele grote knauw kaken, maar ik denk niet dat die bij jou op zolder rondlopen)
op pdoes hebben ze ook van die leuke spinnen, owja en een hoop duiven... leuk!

(ow en k stuur meteen een berichtje naar een moddie.. wil ook posten in de HK Verdrietig )

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:58

Heranda schreef:
Heb al een slachtoffer gevonden die even meeloopt!
Ik heb trouwens een zwarte jas aan en blond haar en kom met iemand met rood haar Vork

Ik had ook wel meegewild hoor, stond nog op de vorige pagina Scheve mond
Maarja...

Ik vind Voice het leukst Haha!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 19:43

bliksemluver schreef:

Ik had ook wel meegewild hoor, stond nog op de vorige pagina Scheve mond
Maarja...

Ik vind Voice het leukst Haha!

Dan gaan wij gewoon een keer samen Clown
Ik wil daar namelijk ook nog wel eens een keer heen en weet ook niet wie ik mee moet slepen Knipoog

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 19:50

Oh, jullie zijn met z'n drieën?

Thirz - Thirza
LuMy - Annemijn
LadyLada - ?

Misschien dat Bliksemluver nu ook nog wel meegaat!
Zij is om 10:45 bij mij, dus rond 11:00 zijn we er Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 20:00

ja we zijn idd met zn drieen.. nou er lopen wel meer vrijwilligers rond, maar die zitten nie op bokt.
ladylada is ciska..
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 02-02-19 13:05, in het totaal 2 keer bewerkt