ben je er niet toevallig ingevallen??
zozo..al pagina 4!!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ireentjuh schreef:oliebol.. ik moet tot 14.00 naar school vrijdag, dan heb ik kwart over de trein en kan ik 5 over half 3 op centraal zijn.. zouden we dat redden?
)
. John had haar al vaker gewaarschuwd en was het zat, tilde Anique over zijn schouder en liep de mestplank op...
ik heb john omgeduwd ja, alleen jammer dat ik toen zelf mn evenwicht verloor..... enne... ik wist niet dat ik door een gesprek heen ging zitten praten? john was toch allang klaar?
het is verboden los te gooien in de rijbak he... en wie ging vanmiddag zo maar losgooien in de rijbak??? juist! Anuschka! wacht maar even, want ik heb zelfs bewijzen en die heeft anous (binar) lekker niet
Anique_Vaandrig schreef:goed, nou ga ik dan maar even roddelen over anoushet is verboden los te gooien in de rijbak he... en wie ging vanmiddag zo maar losgooien in de rijbak??? juist! Anuschka! wacht maar even, want ik heb zelfs bewijzen en die heeft anous (binar) lekker niet
, mocht nog niet eens in de buurt komen.
en ging meteen foto's maken
(waar blijven die foto's nou??)
en iedereen op stal maar lachen
was Ko lekker uitgeraast en kon ik hem zo pakken... dit had hij denk ik echt even nodig
hij liep helemaal te showen
, met zijn staart in de lucht en 100 gekke bokkesprongen, het zand zat in me haar