Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ollivia schreef:hey janneke, marianne hier ( die lange die voor jou les rijd) je moet gewon aan hans vragen of je mag leiden met ponykamp mag heus wel, hij had het jessy en mij ook gevraagd, dus waarom jij niet!!! zie je vrijdag wel! oja maike en margriet t wordt een te gek kamp
ollivia schreef:hey janneke, marianne hier ( die lange die voor jou les rijd) je moet gewon aan hans vragen of je mag leiden met ponykamp mag heus wel, hij had het jessy en mij ook gevraagd, dus waarom jij niet!!! zie je vrijdag wel! oja maike en margriet t wordt een te gek kamp
ollivia schreef:deedeej19 waarom doe je het niet meeren janneke, ja wij doen de week van maike en margriet maar dat moet ik morgen nog ff tegen hans zeggen
maar ik wil mis nog eenw eek leiden, als da kan, maar weet nog nie welke. k hoorde dat je van kasper was gevalle, k hoop dat je niet veel pijn hebt en dat je snal weer kan rijden
MiniMuffin schreef:Ga jij ook mee met die rit van die Bokkers op 18 april? Ik heb Tamara dat mailtje zien typen. Wel grappig dat dat daarvoor is! Volgens mij moet Joey in dat weekend werken en gaat hij dus met jullie mee, maar dat weet ik niet 100% zeker. Vorige keer is Willeke meegeweest op Iolus zag ik op een foto! Echt grappig!
PS Ik rijdt het veulen van Bo (die Ardenner) in en heb haar Famke genoemd. Alle anderen zijn ook al onder het zadel. Vorige week voor het eerst met d'r 'gegalopeerd' ahum.....Volgende keer kan ik beter eerst roepn: "ZOEK DEKKING!!"