Sjaak pony van mijn dochter vandaag weer aan de longeerlijn gedaan. Ik heb nu een rollerbit zodat hij het bit niet vast kan houden. En vandaag ging het een stuk beter, 1x trok hij mij mee maar ik kon hem snel herstellen. Daarna met mijn dochter stap, stuuroefeningen en halthouden gedaan en dit ging vrij goed. Maar hij is net een hondje als ik er naast loop. Als ik stop, verzet hij ook geen voet meer en blijft stokstijf staan. Dus nog aan het oefenen dat hij blijft doorstappen en naar de ruiter luistert. Maar vandaag was ik weer trots op hem.
Chantaliiejj
Geplaatst: 19-12-14 17:47
Ik wens jullie alvast hele fijne kerstdagen!
Andrea, super vervelend dat je nog steeds last hebt van je boven buurman! Wat zij de woning bouw er van ? simoneval, fijn dat het steeds beter gaat! blijven oefenen haha
Ja vandaag zelf gereden op Sjaak. Hij wilde een paar keer er vandoor. Toen het niet lukte wat hij wilde en hij moest doen wat ik wilde, ging hij stilstaan en niet meer vooruit. Ook niet achter mijn vriendin met haar paard aan. Maar ja hij heeft het rondje gereden zonder om te keren. Gewoon lekker rustig stap en klein beetje draf rondje. Maar voor mijn dochtertje is hij nu even te eigenwijs en koppig. Dus voorlopig veel grondwerk etc. met haar trainen.
Ik ben bij de woningbouw geweest maandag en ze zoudeb een officiele waarschuwingsbrief sturen. Ik wacht dit weekend af en anders maar weer volgende week langs
Gister wezen rijden bij het fjordenpaard! We hadden Quatro en Only mee, we mochten zelf wat uit het land pakken. José zei dat Quatro misschien wel eens wat gek kon doen omdat die een poosje niet gelopen had maar ze was hartstikke braaf! En heerlijk om twee van die vlugge paardjes mee te hebben! Ze zijn nu ook zooo schattig met hun enorme wollige vacht!
Leuk, was best goed weer ondanks de wind. Staat Snowy er nog?
Chantaliiejj
Geplaatst: 22-12-14 19:18
Eerste kerst dag ga ik met familie uiteten en 2e kerstdag ben ik gewoon thuis!
Mijn vader heeft afgelopen 3 dagen in het ziekenhuis gelegen, nooit fijn zo iets! het gaat al iets beter met hem allen zit hij de komende twee weken aan de antibiotica! ik ben al lang blij dat ie met kerst thuis is.
Linn, fijn weer zo'n ritje bij fp! haha schattig zijn ze he in hun wintervacht simoneval, volgens mij hoorde ik Jose zeggen dat snowy er niet meer staat. Weet niet of ik het goed heb gehoord hoor
Chantal idd niet leuk voor je vader, maar gelukkig dan met kerst thuis moet je maar denken. Dacht al dat Snowy verkocht was, zie geen foto's meer op de site, was zo een leuk paardje om te zien en leek mij zeer lief. Vandaag ging pony van mijn dochtertje heel goed in het Twiske dus hopelijk blijft hij zo. We blijven nog even zo trainen.
Mochten jullie nog iemand weten die goed met jonge paardjes kan omgaan en daar wat ervaring in heeft en woont in omgeving Oostzaan. Ik zoek nog steeds iemand voor Jort. Maar wil wel een wat ouder en ervaren iemand. Jammere is dat Chantal door school niet kan, maar ik ga rustig verder zoeken heb geen haast.
Ben laatste tijd ook zo happy XD Heb sinds deze maand weer een baan voor in het weekend bij de mcdonald in Harlingen tevens stageplek. En ik ga er nog steeds met plezier heen. Vandaag was ik er gastvrouw en ik ben met de kinderen wezen sjoelen en bij een punt mochten ze een ijsje maken hihi.
Morgenavond komt er er een jongen een film kijken bij me thuis waar ij wel een oogje op heb dus erg spannend.
Ook staat sinds vandaag mijn filmpje van het ambassadeurschap op de site en ik ben er best trots op. Ik kom me totaal niet voorbereiden haha ik werd gevraagt hiervoor en 10 minuten later bam actie.
komend jaar wordt een spannend jaar. Mischien een buitenlandse stage. En een borstverkleining en een opleiding waar ik onwijs zin in heb en al jaren van droom namelijk kok.
Sorrie moest het even plaatsen XD Voel me gewoon heel erg happy.
Andrea toch heerlijk dat je je zo gelukkig voelt en dat het zo goed gaat. Heel veel geluk voor het komende jaar in elk geval. En veel plezier zaterdag op buitenrit.
Wat fijn Dree! Ben blij dat je zo lekker in je vel zit nu
Ooooh ben zo jaloers op jullie!! Wil ook graag gaan huren maar simpelweg geen tijd...
Britt_Sisi
Geplaatst: 23-12-14 12:58
haha super leuk dat filmpje Andrea! doe je goed hoor ondanks geen voorbereidingstijd!
Ik ben net terug van een weekendje fjordenpaard! Heb een stap ritje op dapper gedaan en een rustig ritje op only, we waaiden gister bijna van de paarden af haha! Ik kan met mijn rug niet helemaal lekker rijden nu, op dapper knakte mijn rug bij iedere stap die die zette! op Only wat minder gelukkig haha
Ik heb echt een super gezellig weekendje gehad! ook lekker uit eten geweest
Ja tis niet eerlijk Simoon Mijn ene hond is nu 11 1/2 jaar en zo wankel en oud als wat, we moeten dr overeind tillen omdat dr achterkant het niet meer goed doet en de trap omhoog kan dus al helemaal niet meer dus we moeten dr dragen, maar zij is er ten minste nog wel....en jou hond was onwijs jong en had al die pech...en dan hebben wij ook nog een 10 1/2 jarige gezonde hond... Willen jullie wel weer een nieuwe hond?