het was een plak van een grote baal volgens mij, daar krijgt wedros er nu ook twee van en achter op de paddock nog 1 grote plak van een klein baaltje. en 3x op een dag biks intotaal 1 1/2 kilo p/d
en ik kan moeilijk meer dan een kilo biks per keer geven, lastig..
1 kilo per voerbuurt is mijn max anders wordt het echt gewoon te veel. dan zit je op 2 kilo p/d dus 1/2 kilo biks meer per dag maar minder hooi dan normaal en geen slobber zoals vorig jaar,.
hmm lastig, Als je dan gewoon een kilo per voerbeurt doet lijkt het mij wel goed.... Minder hooi gaan ze niet dood van een week, Hoezo je keuze geen slobber?
omdat we nu nog steeds slobber hebben van afgelopen jaar en het best wel een gedoe is.
minder hooi gaat ie idd niet dood van maar hij doet wel dubbel zo veel en krijgt dan dus minder hooi en maar 1/2 biks meer.
hooi is verder ook niet mijn probleem op 2x hooi/voerdroog deed ie het ook prima. ik wil natuurlijk ook geen half dood paard, nou hebben we het wel over wedros natuurlijk maarja
hahah, Oh okee, Misschien een ander soort voer erbij als dat fijn zou zijn? Ik vind iets van pavo altijd handig als aanvulling. maar ik denk dat het zo ook prima gaat!
Hahaha jaa dat kan ook, Dan kan je ook iets anders, gewoon muslie hou ik niet van gewoon een zak brokken mee ofz en dan een beetje na het rijden kan wel, maar hij krijgt al een halve kilo meer per dag eh! Ik Gaa linaa ik help je morgen verder denken