Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gaucho schreef:HeeJullie zijn onze nieuwe overburen. Welkom
Al een beetje gewend?
Hinke schreef:Wat leuk, een topic over een stal waar ik evt wilde kijken.
Ik sta nu op een stal in diemen, maar was een beetje om me heen aan het kijken voor een stal waar ze wat meer in groepen samen staan. Maar zoals ik begrijp kunnen ze bij stal wennekers wel buiten staan, maar alleen op een privelandje?
Ze staan niet samen?
Blijft het land de hele winter zo goed dat ze er de hele winter op kunnen?
Hinke schreef:Wat leuk, een topic over een stal waar ik evt wilde kijken.
Ik sta nu op een stal in diemen, maar was een beetje om me heen aan het kijken voor een stal waar ze wat meer in groepen samen staan. Maar zoals ik begrijp kunnen ze bij stal wennekers wel buiten staan, maar alleen op een privelandje?
Ze staan niet samen?
comeclose schreef:Hinke schreef:Wat leuk, een topic over een stal waar ik evt wilde kijken.
Ze staan niet samen?
Je hebt ook een gezamelijke wei voor merries en ruinen. En er wordt binnekort een heel grote paddock gemaakt voor merries en ruinen apart zodat ze id winter meer in groepen en langer naar buiten kunnen..
comeclose schreef:@hinke
Heb het gevraagd aan de eigenaar, hij zei dat hij wacht tot dat het even droog is geweest anders kan er geen zand geplaatst worden namelijk... Dus wanneer precies weet ik niet.