En ik lig dan met mn derriere op het strand van de zon te genieten Je zou Nancy kunnen vragen. Geloof dat die van haar maandagbeurt af wilde. Weet alleen niet of dat inmiddels ook gelukt is.
Flurk
Geplaatst: 06-07-12 08:08
AndreaB schreef:
En ik lig dan met mn derriere op het strand van de zon te genieten Je zou Nancy kunnen vragen. Geloof dat die van haar maandagbeurt af wilde. Weet alleen niet of dat inmiddels ook gelukt is.
Weet niet wie je bedoelt maar kan misschien ruilen voor x bedankt voor deze tip
Kan iemand maybe m'n beurt overnemen op Donderdag 2 Augustus? Want dan zit ik namelijk in Drenthe haha
Doe jij binnen of buiten zetten?
Flurk
Geplaatst: 06-07-12 16:18
AndreaB schreef:
Ze neemt mn weidediensten in de vakantie over, maar de 1e kwam al gelijk niet denderend uit xD
Ik heb met jouw verzorger afgesproken dat ik die 1x wel doe op maandag ( ben er toch) maar heb nog geen vervanger voor mijn dinsdag 10 juli en zijwind graag op woensdag maar ik weet niet wie er dan dienst heeft
Flurk
Geplaatst: 06-07-12 18:49
Probleem opgelost ik hoef dinsdag niet meer op 2 plekken te zijn dus kan zelf mijn weiland dienst doen
Vandaag met Steef en buurvrouw naar het meertje geweest, meneer vond het harstikke leuk! Liep meteen het water in en heeft zelfs een stukje gezwommen! Ook probeerde hij te gaan rollen xD haha
Flurk
Geplaatst: 07-07-12 12:20
dadelijk even bakletters ophangen kunnen we weer dressuurproeven oefenen
Ik zou graag willen, maar woensdag neem ik de beurt van Olymp over, tenzij je binnenzetten doet, dan kan ik eventueel wel .
Vanochtend heerlijk buiten gereden met Steefje, wel alleen maar pony deed het super goed! Morgen avond misschien weer, als het lekker weer is dan wss weer ff langs het meertje denk ik haha .
Vanmiddag heerlijk gereden! Paard ging met sprongen vooruit en deed het super tijdens les. Morgen ook maar buitenritje dus miss ga ik met je mee Priszz. Had iemand trouwens nog zin in een fotoshoot? Aanstaande vrijdag heb ik namelijk een shoot bij het meertje en andere zijn ook welkom ( niet teveel natuurlijk!)