Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SDanton schreef:Is wel vreemd dan, via de facebookpagina van Dierenasiel Breda heb ik dit gelezen. En als je op google intypt manege Barendrecht falliet dan krijg je de fallisementsverklaring te zien dus de manege is echt falliet verklaard. Dus lijkt me een beetje vreemd dat ze dan een nieuwe opstart gaan maken. Ik wil graag helpen om de paardjes een thuis te geven maar als de manege zo vreemd reageert dan is dit op zijn zachts gezegt niet zo netjes!
petra31 schreef:Je kunt daar makkelijk langs gaan hoor. Denk dat ze alleen maar blij zijn als ze met goed fatsoen van Louis af komen. Ik was er gisteren en toen hoorde ik inderdaad dat er in de les gezegd zou zijn dat je ze voor een Euro mag kopen, op voorwaarde dat je ze meteen meeneemt. Lexington en Marengo zijn al verkocht en die gaan het zeker goed krijgen!!! Overigens zeggen ze dat ze met een dierenarts alle paarden langs gaan: de dieren die pijn hebben worden op een humane manier ingeslapen en voor de oudjes zoeken ze een zorgboerderij of iets dergelijks. Nu maar hopen dat er inderdaad een goede plek voor de meeste wordt gevonden.....Sunshine80 schreef:Nou ja, dat heb ik dus met Louis. Maar geen idee hoe ik dat zou moeten doen. Zou hem daar zo vandaan halen.
Haha, ze zien me aankomen daar bij HCB. "Ja goedemorgen, met Iris, ik ben al een paar jaar (lees 5) niet meer bij jullie geweest en ben weggegaan met ruzie. Maar nu vroeg ik me af of ik, nu jullie toch failliet zijn, even Louis op kan komen halen?"