Fleury schreef:Vooral Bo tje!! (oude dan :S die nieuwe vind ik echt lelijk!)
Nou jah zeg!

(nee hoor, maakt mij nisk uit. Ik vind nieuwe Bo wel geweldig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noureyev"]
[quote="Annetje schreef:heb heel veel foto's (zie ook prifel![]()
)
maar dit is echt geen pony hoor! Dit paarrd is ongeveer 1.80m!!Denk dat jij Bruintje bedoeld, zal ff een foto van haar/hem zoeken. Duurd welff.
astridastrid schreef:Nou, ik ben er ook pas een midweek geweest, en ik vond het super! Paardjes konden lekker de wei op, ideaal. Grote stallen, alleen jammer dat er geen sociaal contact mogelijk is (mijn zus haar paard ging uit zijn bol! Hij ging elke keer steigeren om te zien of zijn vriendje er nog wel stond)
Verder heb ik bij Center Parcs gewerkt, dus ik kreeg veel korting.
Het Heijderbos staat bij mij met stip op 1! Ik heb ook een rit gemaakt met iemand van Bokt, en dat was ook onwijs gaaf!![]()
Dus, het kan niet meer stuk daar bij Manege Bergemo! We kregen ook nog een paard mee voor mijn vriend, die niet kan rijden, dat vond ik ook onwijs top!
deedee19 schreef:
Ja hè? Mag ik dan bij jou komen wonen als je Bruintje koopt?? Toen hij net op de manege kwam was hij veel mooierHele mooie dikke staart met allemaal krullen nu heeft hij het helemaal kapot geschuurd. Ik denk trouwens dat Max met Mariska verward wordt? Ik rij zelf ook op Bergemo (ondanks dat ik een eigen paard heb) Mijn favo is Rinaldo (Spencer tegenwoordig) Ik hoor jullie allemaal namen zeggen het verwarrende daarvan is dat alle paarden de naam van de stal krijgen. Sommige namen hebben al bij vier paarden gehoord. Heel stom dat ze dat doen overigens maarja. In mijn profiel staan ook wat paardjes van Bergemo.
Noureyev"]
[quote="deedee19 schreef:
Ja hè? Mag ik dan bij jou komen wonen als je Bruintje koopt?? Toen hij net op de manege kwam was hij veel mooierHele mooie dikke staart met allemaal krullen nu heeft hij het helemaal kapot geschuurd. Ik denk trouwens dat Max met Mariska verward wordt? Ik rij zelf ook op Bergemo (ondanks dat ik een eigen paard heb) Mijn favo is Rinaldo (Spencer tegenwoordig) Ik hoor jullie allemaal namen zeggen het verwarrende daarvan is dat alle paarden de naam van de stal krijgen. Sommige namen hebben al bij vier paarden gehoord. Heel stom dat ze dat doen overigens maarja. In mijn profiel staan ook wat paardjes van Bergemo.
deedee19 schreef:Wanneer kom je weer naar Bergemo? Dan kunnen we meeten
Noureyev"]
[quote="deedee19 schreef:Wanneer kom je weer naar Bergemo? Dan kunnen we meeten