Goedemorgen!! Inderdaad bijna weekend! Druk weekje gehad, dus heb er best zin in. Nog 1 dagje serieus zijn en dan kunnen de remmen los he .
Xantha
Geplaatst: 27-01-12 15:05
Mmmm moet zo naar de tandarts, vind het toch nooit zo leuk hoor! Daarna lekker even stadshart in en nog even langs Xantha. Die krijgt vandaag een dagje vrij.
Voor mij was het vandaag ook al weekend. Vanmorgen lekker naar stal.....wel peukenpauze gemist Freya kon lekker los in de binnenbak....Men wat liep ze lekker te stampen Daarna met hondjes naar het Balijbos en nu bakkie koffie
taverno
Geplaatst: 27-01-12 16:40
Nicam schreef:
Vanmorgen lekker naar stal.....wel peukenpauze gemist
Veel plezier op stal en geniet van je weekje vrij En die peukenpauze....ach... het is wel gezonder en de reden tja....daar ben ik alleen maar blij om
taverno
Geplaatst: 27-01-12 21:00
Ik heb heerlijk gereden in de buitenbak.
taverno
Geplaatst: 27-01-12 21:26
Gisteravond gezellig wezen eten ter afscheid van onze planner(angelique van Piccolo)bij Los muchachos.We waren met een leuk clubje. Maar werken,uitgaan en daarna weer werken is lichamelijk gezien voor mij toch lastig. viel mij mee dat ik vanavond kon rijden.
Ik ga me waarschijnlijk opgeven voor een clinic op 12 Februari voor Endurance. Moet alleen nog even kijken waar ik een auto ga huren. Daar hoor ik waarschijnlijk maandag wat over. Dan weet ik of ik wel of niet kan
Jullie gaan haaaard op dit topic Anyway...Mijn kat voelt zich stukken beter, denk toch aan een dood simpele vlooienallergie want nu hij een pipet heeft gehad, anti-jeuk pillen en bach bloesem gaat het stukken beter. Konijn eet weer en ik heb vd week weer een lesje met Prymera, die muts loopt ook weer beter gelukkig. Kost even geld en tijd, maarrr dan heb je ook wat
Wat een weertje vandaag by the way...lekker in het zonnetje gereden.
Fijn Nienke dat jullie beessies zich weer beter. Het kost inderdaad altijd een heleboel geld, maar ja....dat is dan maar zo. Amaye los gegooid in de oude buitenbak. Ze had er zin in. Ben altijd zo blij dat ik er dan niet opzit alhoewel....dat zou dan gauw over zijn, want bij haar eerste bok die zij vanmiddag gaf, zou ze mij gelanceerd hebben tot in Zoetermeer aan toe
Xantha
Geplaatst: 28-01-12 19:12
Marlon, leuk zo'n clinic
Nienke, fijn dat het weer beter gaat met je beesies, vooral met konijnen is het toch altijd moeilijk!!
Nicolette, dat doet ze niet als je erop zit joh!
Xantha zag vandaag alles door een roze bril
taverno
Geplaatst: 28-01-12 20:24
Dat beest vind ook maar alles goed hè!
Xantha
Geplaatst: 29-01-12 10:59
Ja leuk he, was ze met rijden ook maar zo Mogge trouwens
Z'n pees zelf was iets verbeterd, maar er zit nog te veel vocht in z'n kogel door dat scheurtje dat hij erbij had gekregen, dus we mogen niet meer of langer stappen en dan over 6 weken weer terug. En dan hopen dat er wel wat verbetering in zit..
cykie
Geplaatst: 29-01-12 17:54
Zo ik zal ook maar weer eens wat posten. Beetje drukke week geweest.
@Marlon. Leuk een clinic endurance. Hoop dat het lukt met de auto. @ yoline. Balen dat je nu weer 6 weken moet stappen. @ Marion. Lekker een weekje vrij! Misschien kan je van de week nog schaatsen
Het was al behoorlijk koud op stal vandaag. Het wordt van de week alleen nog maar erger. Als je bezig bent valt het wel mee, maar als je stil staat of zit...En als je dan weer thuis bent, krijg je het helemaal koud.
Vandaag en gisteren lekker over de baan gehobbeld. De meeste paarden worden drukker met die kou, maar Fa wordt alleen maar slomer lijkt het wel....Denk dat hij ook een beetje stijf is, zeker nu hij niet buiten staat. Bewegen is dan alleen maar goed. De mok is zo goed als over. Morgen staat ie nog even binnen vanwege de hoefsmid die komt, maar als alles meezit, mag ie dinsdag weer lekker naar buiten. De kampjes zullen ook wel weer droger worden. Hoop alleen dat ze dinsdag nog niet zo keihard zijn door het vriezen.
De kampjes kunnen voor Tence beter wel keihard zijn,ik wil niet dat hij in ijswater staat met zijn benen op dit moment. De mok is zo goed als over.
Yoline,ik hoop dat het over 6 weken beter gaat.
Xantha
Geplaatst: 29-01-12 21:42
Yoline, balen joh nog eens 6 weken stappen!! Maar je kan beter de tijd ervoor nemen en zorgen dat je pas weer wat gaat doen als het echt weer kan.
Het was zeker koud zeg, Es en ik waren eerst bij een les van een vriendin wezen kijken en hadden dus al een uur stilgestaan, brrrrrr Maar toen we gingen longeren werden we weer wat warmer, Es bleef het koud hebben. Toen heeft ze haar nog even aan de lange lijnen gehad, dan moet je flink doorstappen. Daarna had Esther het ook weer warmer
Brrrrr...het was zeker koud op stal....Amaye even gelongeerd en daar werd ik ook niet warm van Zag wel op z'n dooie akkertje Fa van de baan afkomen....geweldig inderdaad. Alle paarden fris en dan ...pompompom...daar komt Fa . Wij zitten ook te wachten op harde paddocks voor Freya. Maar goed...we hebben maar af te wachten wat het weer gaat doen.